{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Teenage hunden Agnes. {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Nå-vi endte så på dyrehospitalet til aften med Agnes smiley
Vi skulle til at gå en aftentur, inden vi ville sætte os og se x-Factor smiley
Agnes lå i en lille rejse taske-hun er ved at skulle vænne sig til den,da vi skal på en længere tur snart og hun skal ligge i den under turen.
Jeg gik hen og ville tage hende op -men hun bliver meget forskrækket og kigger op på en underlig måde-jeg får hende ud af tasken og så ser jeg at hun savler helt vildt og virrer med hovedet frem og tilbage smiley
Hun gipper i kroppen hele tiden og hendes savlen bliver værre i løbet af et par minutter.
Jeg ringer ind til dyrehospitalet og fortæller dem kort historien og så kører vi.
Vi bliver modtaget i døren af en sygeplejerske og vi kommer ind med det samme-Agnes kan på godt gå rundt,men når hun stod stille,så væltede hun til siden smiley
Agnes bliver undersøgt for smerter og lignende-der er ikke noget-så kigger dyrlægen på mig og og siger at hun godt vil udelukke at det er noget hun har spist-så hun vil gerne tage en narkotest på Agnes og så se om det er det..
Dyrlægen får taget en tisseprøve fra og den viser positiv for hash smiley
Vi er nu hjemme igen-med 3 kultabletter og en oralada drik-vi valgte at tage hende med hjem-dyrlægen vil ringe om et par timer og høre hvordan Agnes har det smiley
I skrivende stund er teengenhunden gået i seng og snorker højlydt smiley
Jeg var meget bekymret for på vej i bilen om hun havde fået en hjerneblødning-så er "glad" for at det " bare" var hash hun havde spist.
Så de næste par dage,så holder jeg mig fra den sti som vi gik på i dag smiley
Her er en sovende teenager smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teenage hunden Agnes.
Kommentér på:
Teenage hunden Agnes.

Annonce