{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning i klub
  • #1   23. jan 2017 Det er forskelligt fra klub til klub, de fleste vil gerne have, at man minimum har gået til træning et par gange der først.
    Nogle klubber tilbyder slet ikke selvtræning.

Skriv til klubben for at spørge dem smiley

• #3   23. jan 2017 Ja, hvis i aldrig har prøvet agility før, så synes jeg helt bestemt at i skal vente med at træne det selv. Det er vigtigt at have en god træner, til at sørge for at i lærer det rigtigt smiley

• #4   23. jan 2017 Spørg pågældende klub smiley Jeg kender ingen steder hvor man bare kan få lov at træne på redskaberne uden for holdtræningen eller uden at betale for det smiley
    En ting er hundens sikkerhed noget andet er at rigtige agilityforhindringer er pokkers dyrt grej, som man sjældent vil have at folk bare render rundt og 'leger' med.

• #5   23. jan 2017 spørg klubben.. personlig tvivler jeg, de fleste klubber har jo låst når der ikke er nogen

• #6   23. jan 2017 I min klub må man gerne tage op på pladsen og bruge de faciliteter der er. Men der er altså også kun 5 forhindringer som ikke står i aflåst bygning smiley

Og så er jeg helt enig med de andre, har man ikke prøvet det før, så vent til der er en træner til at vejlede. Det kan gøre mere skade end gavn ellers.

• #7   23. jan 2017 I schæferhundeklubben måtte vi gerne benytte banerne, udenfor træningstiden. Men jeg har ikke oplevet det andre steder smiley

• #8   23. jan 2017 I min klub må man gerne selvtræne, men først når man er rykket op til let øvet.

• #9   23. jan 2017 Under alle omstændigheder må du jo ikke nu, du starter først til marts skriver du, så før da må du i alt fald ikke, når du starter kan du jo spørge træneren om man må træne selv på pladsen

• #11   23. jan 2017 Ulla

Tak

• #13   23. jan 2017 Ulla

Må man gerne tage i dch uden at være tilmeldt også træne der??

• #14   23. jan 2017 Det kan jeg ikke forestille mig man må, Natasja.

• #15   23. jan 2017 Nej du må ikke træne på dch's arealer uden at være medlem

• #16   23. jan 2017 Nej,, man må ikke tage i DCH og træne der, hvis ikke man er tilmeldt.
    Man må ikke tage i nogen som helst klub og træne, hvis ikke man er tilmeldt og har betalt

Det er da ret logisk at man ikke må det. Når ikke du er tilmeldt og har betalt, så har du ingen rettigheder.
    Man kan jo hellere ikke flytte ind i en lejlighed og bo der, hvis ikke man har en lejekontrakt og har betalt husleje.......................................

• #17   23. jan 2017 I min Dch må alle nu bruge arealerne da de er offentligt tilgængelige.

• #18   23. jan 2017 I Dch må du ikke træne på deres arealer uden at være medlem, da dig og din hund ikke er deres forsikring så sker der noget skal man selv dække for skaden.
    Som agility træner anbefaler jeg mine kursister ikke at træne agility ind til vi har trænet det på banen, så det kan indlæres korrekt så hunden ikke får skader eller bliver bange.
    Så øv kontakt, indkald, og belønning med legetøj ind til i skal starte.

• #19   23. jan 2017 Selve arealerne som DcH klubberne ligger på er som regel kommunale arealer. Dvs. arealerne må man godt bruge; det kan vi klubberne ikke forhindre. Vores plads blive fx brugt som fritløbsområde/lufteplads for byens hunde (hvilket engang imellem giver anledning til lidt problemer). Men har en klub forhindringer stående så er det som regel IKKE ok at bruge dem uden at være medlem og dermed betale til fx vedligehold af arealerne og forhindringerne. Man kan selvfølgelig ikke forhindre folk i at bruge forhindringer som ikke låst inde i et skur. Men hvis du vil løbe agility så lad være: VENT til du har fået instruktioner af en træner i hvordan du bruger pågældende forhindring. At bruge ag-forhindinger uden at vide hvordan forhindringen fx skal tages korrekt kan give gevaldigt ris til egen rumpe senere hen smiley
    DcHs forsikring gælder naturligvis kun medlemmer og kun i forbindelse med træning. Sker der et uheld på vores plads udenfor træningen - medlem eller ej - så er et folks egen ansvarsforsikring, der skal dække.

• #21   23. jan 2017 Tror det er forskelligt i forhold til hvordan klubben har ret til området, jeg har trænet et offentlig sted som DKK bare havde lov at anvende, men nu træner jeg på en Dkk plads og en DCH plads hvor der begge steder er opsat skilte med "kun for medlemmer".

• #22   24. jan 2017 "kun for medlemmer" - kan i virkelig få lov til det ? Altså EJER klubberne pladsen ja, så bestemmer de selvfølgelig selv over den. Meeeen de færreste klubber har økonomi til det. Vi har lejekontrakt på vores areal, men har fået at vide af kommunen vi lejer af, at det er et offentligt areal og at vi ikke må forhindre offentlighedens adgang.

• #23   24. jan 2017 Jeg har ikke styr på hvordan lejekontrakten er sat sammen, Dkk pladsen er en privat grund de har lejet sig ind på. Ved ikke med Dch pladsen.

• #24   24. jan 2017 I den klub jeg var før blev folk bedt om at forlade området. I den er jeg er nu, tror jeg ikke de kan.

• #25   24. jan 2017 Lejede arealer må man altså godt sætte begrænsninger for, har du lejet et areal så har du brugsretten og har du oven i købet sat hegn, redskaber m.m på området kan du naturligvis forbyde andre at bruge dem;)

• #26   24. jan 2017 Min dch skilter med at arealet er offentligt tilgængeligt - man skal bare gerne samle op efter sig.

Og jeg har også set informeret i deres facebookgruppe, at blot fordi man i sin fritid har lagt et spor deroppe, så giver det ikke ret til at jage folk der lufter hund væk smiley Så der er frit for alle.

• #27   24. jan 2017 @25: Mon ikke det afhænger af lejekontrakten smiley Vi har accepteret at arealet er offentligt tilgængeligt - ellers kunne vi ikke få lov at leje det. Det er sådan vilkårene er for klubber i Køge kommune. Så fodboldklubben i min lille flække i Køge kommune måtte stikke piben ind, da de forsøgte at forbyde mig at træne mn hund på banerne, når de ikke spillede fodbold der smiley De involderede kommunen og fik at vide at arealet var offentligt så adgang kunne ikke forbydes.
    Og jeg troede jo naivt at det vilkårene i alle kommuner, når foreninger lejer arealer af dem smiley
    Lejer man sig ind på et privat areal er det selvfølgelig en lidt anden sag. Det plejer DcH foreninger dog ikke at gøre smiley

Kommentér på:
Træning i klub

Annonce