{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Vil lige dele min glæde.... :o) {{forumTopicSubject}}

Ja så er vi kommet hjem fra Udstillingen i strib. Det var jo vores første udstilling så vi forventede ikke rigtigt det store men blot at hygge os....

Men ja vi kom frem og var nogle af de første der skulle op. Vi kiggede meget på de andre og beundrede hvor dygtig alle de der opdrættere var og der stod vi som amatører og vidste ingenting.

Men det blev så vores tur og krydsede bare fingre for at Bailey ville arte sig godt og gøre sit bedste. Hun stod rigtig pænt stille og løb fantastisk men det gjorde de andre jo også så der var spænding på.

Dommerne havde virkelig svært ved at vælge da de alle var så dygtige (og af samme grund forventede vi jo intet).Men da vi så fik en lyserød rosette (som er den bedste ved hvalpene) var vi glade og tænkte at det var nok for os. Men det stoppede ikke der. Alle tæver og hanner der havde fået lyserød skulle jo ind igen og så skulle den bedste af hvert køn findes blandt disse. Og søreme om ikke Bailey blev bedste og smukkeste tæve, med bedste bevægelser, sind og aftegninger. Der var lykken stor hos os.

- Men vi blev kaldt ind i ringen endnu en gang hvor nu den bedste tævehvalp og hanhvalp skulle dyste om at blive bedste hvalp 2006. OG DET BLEV OGSÅ BAILEY....

Vi har simpelthen vundet alt hvad der er at vinde og det var vores første udstilling. Vi er virkelig glade for der var virkelig dygtige folk med, med deres hunde hehe...

Ville bare lige dele glæden med jer alle....

PS: Billeder og andet derfra kan ses på vores hjemmeside som vi er ved at opdatere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil lige dele min glæde.... :o)
Kommentér på:
Vil lige dele min glæde.... :o)

Annonce