{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelufter gik gennem isen.
  • #2   15. feb 2017 Nicole: Enig ! Det burde ikke komme som nogen stor overraskelse, at isen kan være tynd. Men alligevel tager folk chancen gang på gang smiley

• #3   15. feb 2017 Ja, det er da utroligt, at man ikke lærer det smiley
    Men godt de begge slap med livet i behold!

• #4   15. feb 2017 Ja, det mest positive må da være, at alle overlevede, denne gang.

• #5   15. feb 2017 Hvis en af mine skulle gå gennem isen, skulle jeg også være den første til at hoppe i efter dem.

Vi holder heldigvis øje med, at de ikke kommer for tæt på isen på vores ture. Og hvis de alligevel kommer tæt på, går der ikke længe før de er hentet.!

• #6   15. feb 2017 Jeg ville også blive vinterbader, hvis én af mine hunde nogensinde skulle gå gennem isen smiley

• #7   15. feb 2017 Jamen det er dog utroligt at folk ikke evner at høre efter!
    Ja undskyld men det er sku da logik for selv dumme burhøns! I guder altså.
    Hverken hunde, børn, voksne eller andre bør færdes på isen. Så stop dog!
    Bøvs. Eller noget i den retning.

• #8   15. feb 2017 Janni: Enig !

• #9   15. feb 2017 Jeg bliver simpelthen SÅ træt i hovedet over det!

• #10   15. feb 2017 Enig ! Om sommeren er det varme biler, til nytår: skrækslagne løse hunde, vinter: hunde går gennem isen. Hvorfor er folk så ansvarsløse ? smiley

• #11   15. feb 2017 Fordi folk åbenbart render med hovedet langt oppe i r*ven!

• #12   15. feb 2017 Well.. Jeg vil nu ikke mene at jeg gik med hovedet oppe i røven, da Fella for nogle dage siden gik igennem en sø. Hun var i flexsnor (hvilket hun altid er i skoven) og jeg kunne ikke se skovsøen, fordi den var dækket af et fint lag sne.. Hun blev forskrækket over en hare og løb nogle meter.. Desværre ud på søen. Hvilket resulterede i at hun gik igennem og skar både mave og poter op.
    Jeg var opmærksom hele turen igennem, men nogen gange sker der uheld, når man har med levende dyr at gøre. Jeg er meget OBS på min hunds sikkerhed og var totalt påvirket og knust efterfølgende, fordi min hund havde store smerter.

Så personligt synes jeg ikke, at man bør skære alle over en kam. Min hund gik igennem isen, men jeg føler mig hverken ansvarsløs eller med hovedet oppe i røven.
    Jeg havde egentlig ikke planer om at fortælle om hændelsen, men blev egentlig lidt ked, da jeg læste kommentarerne her.

• #13   15. feb 2017 Fella: Undskyld at du føler dig ramt af vores kommentarer smiley Det var absolut ikke meningen !!!
    Uheld sker, og der er jo ingen tvivl om at du har taget dine forholdsregler for at holde styr på din hund !!
    Grunden til at jeg smed emnet op, er netop for at gøre hundeejere, der ikke tænker sig om, opmærksomme på, hvor galt det kan gå.
    Din situation kan vi desværre alle havne i smiley Håber at Fella er ok igen ?

• #15   15. feb 2017 Ann-Marie H
    Det er også helt i orden. Følte bare at jeg havde brug for at komme med min side af sagen, netop fordi jeg selv lige har været det igennem.
    Fella går med sko det næste stykke tid, for poterne har det desværre ikke så godt smiley Heldigvis slap hun med overfladiske skrammer på mavsen smiley

• #17   15. feb 2017 Fella: Jeg er rigtigt glad for at du har delt din historie smiley Det viser bare, at det ikke kun er hundeejerne, der er ansvarsløse, omkring deres hunde og is, der kan blive ramt. Vi skal alle være obs på at det kan gå galt, når vi lufter hunde, hvad enten de går gennem isen, træder på glasskår, falder ned ad en skrænt eller ?

Håber at Fella kommer sig hurtigt og uden mén !!

• #18   15. feb 2017 Tine, mine kommentarere her i tråden er på ingen måde rettet mod dig, det må du aldrig tro og jeg vil gerne sige undskyld til dig for at have gjort dig ked af det smiley
    Det beklager jeg.

De folk jeg omtaler her, det er ikke folk som dig hvor der sker et hændeligt uheld, uheld sker for os alle, med eller uden is, det kan ingen sige sig fri for. Heller ikke mig.
    Dem jeg omtaler, det er dem der med vilje og som fuldt ud bevidst lader deres hunde fise rundt på isen, uden omtanke for hvor galt det i grunden kan gå og jo den slags mennesker findes altså.
    Hvert evig eneste år er der hunde der drukner på den konto og folk synes ikke at blive klogere.

Jeg håber at Fellapigen er OK og så sender jeg lige et kram til dig smiley

• #21   15. feb 2017 Janni det er helt okay smiley smiley smiley
    Fella skal nok komme sig. Heldigvis smiley

• #22   15. feb 2017 Hvor er jeg ked af at høre om Fellas uheld med en frossen sø smiley Og glad for at høre, at hun nok skal komme sig smiley Du har jo gjort alt, hvad du kunne for at sikre dig, og ingen kan jo gøre andet smiley Du har haft din hund i snor, og du har ikke haft en Kinamands chance for at se en sø, der er skjult under sneen.
    Nej, du er ikke en uansvarlig hundeejer med hovedet oppe i r**** smiley Og jeg er da ked af, at denne tråd og kommentarerne har ramt dig smiley

Hvis man nu ser videoen af redningsaktionen i den her sag, så kan man tydeligvis se, læse og udlede, at hunden ikke har været i snor. Man kan også se, at der er tydelig forskel imellem land og is - søen er stor og ikke dækket af et lag sne ovenpå isen. Så den her hundeejer har altså imo ikke passet godt nok på sin hund. Heldigvis endte det lykkeligt for dem begge.
    Og ja - jeg ville sq også været hoppet i søen for at redde min hund, hvis jeg stod i den situation!

Kommentér på:
Hundelufter gik gennem isen.

Annonce