Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De grimme billeder på tobak
  • #1   17. feb 2017 Nu er der en fin sok øverst i dåserne man kan trække over billedet smiley

profilbillede
  • #7   18. feb 2017 isabella

HVOR har du købt etuiet og HVAD koster det ???

hilsen

vibeke

til jer andre med div løsninger

tak for dem

og til vark

helt rigtigt hvad du skriver vdr. madvarer

og så generelt vil jeg bare tilføje

vi taler om de meget farlige cigeratter

MEN hvad med den helt "ufarlige" bilos

f.eks. på jagtvejen kl.ca.1600 med lange bilkøer som især ved vintertid og i frostvejr oser langt ud over det det tilladelige,(set fra mit synspunkt)

det gælder også Jernbane Alle(vanløse) nørrebrogade v. nørreport,hc.andersens boulevard,og alle andre stærkt trafikerede veje.

jeg er cykelist,og efter at,have stået med min cykel bag en osende bil,føles mine lunger somom,de meget hurtigt har røget 10 cigaretter i rasende tempo.

så endelig hjemme,er det ikke en cigaret,jeg "tænder" på,men et glas "sobert" vand.

for cigeratter er jo FARLIGE.

hilsen
    vibeke

• #8   18. feb 2017 Hvor er den smart smiley

• #9   18. feb 2017 Hvis det ikke virker, hvorfor så lave sådan nogle fiksfakserier for at undgå at se billederne?
    Er det ikke ligegyldigt?

• #10   18. feb 2017 ch

ja,det er sgu svært at,svare på.

der er masser af kloge spørgsmål,der ikke kan svares på.

jeg vil finde et cigaret etui alligevel.

hilsen

vibeke

• #12   18. feb 2017 CH :de fleste billeder er jeg såmænd ligeglad med, men dem med blod og organer splattet ud over hele dåsen er sgu en anelse klamme på kaffebordet smiley smiley

• #13   18. feb 2017 Kenzie: fis ud af tråden, din hårdhjertet onde teenager smiley smiley

smiley smiley smiley

• #14   18. feb 2017 Formålet med billederne er netop at man skal føle sig frastødt... Så det er jo super, at dem med blod og organer er så ulækre at pakken helst pakkes væk - det kan være, det sparer en smøg eller to i døgnet og det er sgu da perfekt!

• #15   18. feb 2017 Egentligt ikke, det er bare ikke appetitligt at have dåserne på bordet.
    Jeg ryger ikke mindre pgå billeder. Jeg har sat mit forbrug ned fordi det generer min refluks.

• #21   18. feb 2017 Selvfølgelig er der et godt argument for at ryge - Fordi man har lyst. Den bedste motivator til at gøre noget som helst i hele universet smiley
    Det er grunden til man gør så mange usunde ting smiley Spiser pomfritter, kage, chips, kød, springer løbeturen over og ser Netflix i stedet, drikker alkohol osv.

Rigtig mange nydelsesting er jo absolut ikke sunde - Men derfor gør vi dem alligevel. Fordi de er rare smiley

Billederne generer ikke mig at kigge på. Men det generer mig at folk ikke kan have lov at have deres (u)vaner i fred.
    Jeg tror på at mere venlige metoder, såsom god adgang til rygestop-hjælp virker mere effektivt alligevel... Folk der ikke selv har intentioner om at stoppe, stopper alligevel ikke bare pga. skræmmekampagner.

• #24   18. feb 2017 # 18 Isabelle, flot at du har tabt 13 kilo smiley Bare det var mig smiley

Jeg starter med at sætte min rygning ned, samt prøver at spise sundere. Et dicideret vægttab skal gerne kunne gøres med motion, og det kan ikke lade sig gøre før min kiropraktor siger at jeg gerne må lave noget igen smiley
    Han er bare ond ond ond hver gang jeg er oppe hos ham smiley

• #26   18. feb 2017 Jeg må ærlig tilstå, at jeg slet ikke ved hvad der er godt eller skidt at spise.
    Hvilken mad der er mange kulhydrater i, og hvilken der ikke er.

I bund og grund, prøver jeg at holde mig fra kager og slik, samt spise mindre og spise mere grønt.

• #27   18. feb 2017 Hvem F ønsker sig at være teenager - altså som allerede har prøvet det?

• #29   18. feb 2017 Nix - festerne bliver meget sjovere når man er voksen smiley

Kommentér på:
De grimme billeder på tobak

Annonce