{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Kæledyrs uddannelser? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Jeg er ny herinde så sorry hvis noget ikke lige er efter protokol her smiley

Jeg arbejder lige nu som elev i en kæledyrsforretning. Mit mål er en dag at blive veterinærsygeplejerske, og jeg regner med at søge til diverse steder når jeg er færdig med butiksuddannelsen om et halvt års tid smiley

Mit spørgsmål er så: Hvis jeg ikke kan finde en elevplads, har nogle så et bud på hvad jeg kan tage mig til?
Altså en uddannelse der på en eller anden måde kan give mig et skub til at komme i betragtning næste gang jeg søger?

Jeg ville nemlig gerne tage en uddannelse i mellemtid der kan gøre mig mere attraktiv for folkene der vælger elever smiley

Jeg valgte butik fordi jeg kan lide menneskekontakten, og dyrebutik for at pejle mig i dyre retningen smiley

Mit matematik i gymnasiet var på c niveau, så husdyrvidenskab er udelukket smiley

Jeg vil bare rigtig gerne have et overblik over hvad der er derude men jeg syntes det kan være svært at finde online ellers.

Håber nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæledyrs uddannelser?
  • #1   26. mar 2017 Med det nye uddannelsesloft ville jeg passe på med at tage andre uddannelser, medmindre du sikker på de er på lavere niveau end den du ultimativt ønsker dig.

    Min erfaring siger mig at de fleste uddannelser med dyr involverede har det svært med elevpladser. Så jeg ville nok forsøge på at være frivillig hos dyreværn og sådan som kan oppe din ansøgning os smiley


Kommentér på:
Kæledyrs uddannelser?

Annonce