{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Når virkeligheden sætter ind {{forumTopicSubject}}

Er så ked af det lige nu og har virkelig brug for at dele det med nogle, så det bliver altså jer!

Som mange af jer nok ved gik Bob desværre bort i går fordi hans lille hjerte ikke kunne mere smiley
midt i leg med sin bror Uffe faldt han bare om, og var væk...
der var ingenting, hverken om morgenen eller mens han leget, alt var som en helt almindelig dag og så vupti..

er helt ude af mig selv lige nu, og er så ked af det ved ikke hvad jeg skal gøre, både Coco og Uffe reagere en smule, prøver selvfølgelig at lege med dem og vi var også en tur i skoven i går, her er bare så tomt på en eller anden måde..
Uffe fulgte ham overalt, gjorde alt hvad Bob gjorde og det er bare som om han mangler en legekammerart nu, de legede jo altid sammen gjorde alt sammen smiley

Bob kommer i en smuk urne vi blå for det var hans farve med et lille hjerte og hans navn, lige som det skal være, med godbidder, tæppe kurv og legetøj! det letter vel på en eller anden måde? smiley

men synes bare det er så uretfærdigt og er bare så knust smiley
det der gør mig mest ked af det er jo vi i bund og grund godt vidste det var på lånt tid, lige netop fordi han havde den hjertefejl og her på de 7 mdr. er han jo vokset sig enorm!
har endda været i kontakt med dyrlægen flere gange lige netop fordi hans enorme kampvægt var begyndt at bekymre os (nej han var absolut ikke tyk)
så han var både blevet oppet i medicin og skulle endda stille og roligt trappes op, fordi det var en bekymring..

ikke at Bob lagde mærke til noget han legede jo og var bare super glad, altså det er bare så ufatteligt smiley

og nu er han bare væk smiley amen er så ked af det savner ham så meget! smiley han var vores lille bobbemand vores bobbelopper han var bare så glad og fyldt med livs glæde og energi smiley
synes alt er uretfærdigt lige nu! smiley

beklager det lange opslag, har bare brug for at komme ud med det hele! det er simpelthen så øv øv øv øv, ååårh..

gav ham både mund til mund, hjertemassage og vi gjorde bare alt vi kunne men han ville bare ikke vågne igen smiley
Hvorfor skal det være så uretfærdigt det hele?!?! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når virkeligheden sætter ind
  • #1   10. apr 2017 Det er bare uretfærdigt ind i mellem smiley Der behøver ikke være nogen grund.

    Selvfølgelig er du i chok efter sådan en grim oplevelse, hvem ville ikke være det ?, men du kan ikke gøre andet lige nu end at sørge, være vred, tage dig af dine andre hunde, og hen af vejen kommer du videre og vil kunne fokusere på alle de gode minder, du har om ham.

    Jeg sender et virtuelt kram til dig.


  • #2   10. apr 2017 tak lene smiley
    prøver at trøste os selv med det var i leg han døde, hans ynglings ting, han var jo så glad?
    det er vel den bedste måde at dø på? altså mens man er helt oppe og køre af glæde? smiley
    årha øv øv øv øv smiley


  • Anna D
    Anna D Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 59
    #3   10. apr 2017 Min hund blev aflivet for snart 2 mdr siden. Og jeg havde endda tid til at forberede mig på det. Alligevel er der stadig et hul i mit hjerte som bløder og gør pisse ondt. Jeg tuder som pisket ind i mellem - men der er da lidt længere imellem. Den første uge var jeg en ren zombie. Var, og er, faktisk lidt i chok over at det kunne være SÅ slemt at miste en hund.

    Så jeg forstår dig så inderligt. Og så oven i købet en ung hund og på den måde. Jeg synes det er naturligt at du har det som du har det. smiley


  • #4   10. apr 2017 Det er så grumt at miste en hund, man bliver flået i tusind stykker. Det er sorg og den er ægte og den er reel og man bliver nødt til at gennemleve den i al sin modbydelighed.

    Så giv dig selv tid til at være ked af det, græd hjertet ud. Det tager noget tid, det kræver en masse tuderi henover de næste uger, en masse klumper i halsen og halvkvalte sætninger, når du skal tale om ham.

    Det er bare en tid, man skal igennem. Det gør så forbandet ondt.


  • #6   10. apr 2017 Kære Nanamusen. Det gør mig så ondt at I har mistet. Selvom I godt har vidst, at det kunne ske, så gør det stadig så ondt at miste - særligt når det er så ung en hund smiley jeg har selv mistet en 7 mdr. Gammel (ung nok nærmere) hund - og det var så meningsløst. Giv dig tid til at være ked af det. Jeg sender en masse tanker herfra smiley

  • #7   10. apr 2017 Tænk på, at han døde på den bedst mulige måde - desværre en 10-15 år for tidligt. Et rigtigt vendelbokram er sendt din vej

  • #10   10. apr 2017 tak for alle de dejlige kram og ord! smiley
    og kæmpe kram til jer der selv har mistet, unge såvel som gamle! smiley

    jeg vil helt sikkert tude mine øjne ud det næste stykke tid! og selvfølgelig fokusere på mine andre skønne skønne basser!
    måske med lidt ekstra fokus på Uffe, for hvem dælen skal han nu lege med? det må selvfølgelig blive mig!
    så vil drille ham, bide ham i øret og lege med ham som ham og Bob plejede, måske han ikke sørger så meget! indtilvidere er han i hvert fald blevet træt og putter nu op ad mig!

    han vil aldrig aldrig aldrig blive glemt! han var en dejlig hund, og har så mange gode minder med ham, vi selvfølgelig vil huske og ære!

    hvor er alting uretfærdigt, men nu har han ro og nyder livet i hunde himmelen, han nåde aldrig at vide han var syg!

    synes dog stadigvæk alting er tarveligt og træls smiley sikke noget møg altså, havde bare håbet han klarede den til han blev 1 år! så kunne han være blevet opereret!!
    kan selvfølgelig altid sidde i sine hvad nu hvis... ØV smiley

    elsker dig min lille bobbemand, vil aldrig glemme dig smiley


  • #12   10. apr 2017 når jeg bliver dyrlæge en gang om 10 år så vil jeg bruge hele mit liv på at udvikle et eller andet så man aldrig skal miste sine små venner!!! smiley

    Livet er bare så uretfærdigt!! er så sur, ked af det har lyst til at skrige smiley


  • #14   10. apr 2017 Århhh for pokker Nanamusen smiley Helt forståeligt at du er i chok og er dybt ulykkelig smiley Skrig,græd,vær vred over den uretfærdighed smiley
    Har selv været der sidste år smiley hun var dog lidt ældre ( knap 5 år ) men ens hjerte bliver lige revet midt over smiley det er først nu jeg kan mindes min gamle hund uden at græde .... Giv dig selv lov til at sørge smiley smiley
    Stort knus fra fra mig smiley


  • #15   10. apr 2017 i er så dejlige herinde! smiley
    den medlidenhed og lidt ynk om det så kun er online, er simpelthen så betydningsfuld lige nu! man er helt fortabt så det er så rart at kunne dele sin sorg med andre! smiley
    dog gør det mig ondt så mange selv har mistet! og i skal absolut også have store kram, uanset alder på vapsen, tror ikke det bliver lettere!
    jeg siger til mig selv at det var det bedste, han døde lykkelig, "rask" uden at vide han var syg, og så mens man leger med sin bedste ven! i høj solskin, man kan da ikke dø på en bedre måde!
    også selvom det er noget pis møg lort! smiley
    håber bare han vidste hvor højt vi elskede ham herhjemme! smiley
    han var sq vores lille mand også selvom han ikke var så lille! smiley

    Kommer til at lægge en masse gode billeder af ham i hans album, for har så mange gode billeder som ikke bare skal ligge og gemmes væk, han skal mindes på alt det gode han var! smiley


    Uffe og Coco snudemøsser helt 100% tilbage! smiley


  • #16   10. apr 2017 måske et lidt voldsomt spørgsmål. men er simpelthen nødt til at vide det smiley

    hvorfor bløder han ud af næsen efter han er død?
    det er først sket nu her, og tørre ham selvfølgelig af og gør ham ren, har lagt en lille klud, vil ikke have han bløder på sig selv smiley
    men er lidt vildlet?? ved ikke hvorfor han bløder smiley

    (ja han er hjemme endnu, i sin kurv, kremetoriet ville først brænde ham i morgen og VIL IKKE have han ligger derude i et koldt rum med andre døde dyr før han skal brændes)
    så vi skal aflevere ham i morgen kl 9, så går der 2 timer og så kan vi få ham med hjem! det er måske lidt voldsomt for nogle, men det er en stor del af vores sorg process vi kan få lov at kysse og røre ham indtil han skal ind i ovnen!
    han ligger selvfølgelig ikke bare fremme, hundende sagde farvel i går og så har vi ham i soveværelset i dag og i nat er han i stuen, så de ikke er i samme rum!

    det hele lyder måske lidt voldsomt og ulækkert, men kunne ikke bare efterlade ham på den måde hverken ved dyrlægen eller på kremetoriet, så han ligger og sover trygt i sin kurv med godbidder og hans ynglings tæppe!


  • #17   10. apr 2017 ow jeg fik svar på mit eget spørgsmål smiley
    Det er åbenbart noget der sker ved hjertesvigt... puha smiley


  • #18   10. apr 2017 Nanamusen,jeg synes det lyder rigtig fint at han stadig er hos jer smiley

  • #19   10. apr 2017 Annette, du fik lige tårene til at løbe igen! tak smiley
    har følt det måske var lidt sært, men min samvittighed er altså bare ikke til han skal være helt alene smiley vil gerne kunne sige farvel og give ham alle de kys og knus han fortjener! om han er i sin krop elller ej, så han skal bare passes på lige indtil det sidste! smiley smiley


  • #20   10. apr 2017 smiley Nanamusen smiley Jeg havde valgt det samme hvis jeg havde haft kræfter sidste år smiley Giv ham alle de snudemøsser og krammer du orker smiley
    Det er ikke spor sært at han er hos jer smiley
    Du gør det på den her måde smiley og som sagt,det er rigtig fint smiley
    Krammer smiley og NU blev jeg rørt smiley


  • #21   10. apr 2017 Stor trøste bjørnekrammer din vej smiley smiley

  • #22   10. apr 2017 Øv en trist måde at miste ham på smiley Stort trøstekram til dig smiley

  • #24   11. apr 2017 Jeres støtte herinde har simpelthen været fantastisk, tak tak tak smiley

    har altid vidst jeg ville være dyrlæge, men du har helt ret i Bob for mig har gjort jeg UDEN tvivl skal være specalist i hjertet
    vil gøre alt for at forhindre den sorg sådan noget her bringer med sig!
    Han har givet os så mange gode ting og vil gøre alt for at ære hans minde! smiley

    VI afleverede ham på kremetoriet kl 9, og venter nu bare på de ringer igen så vi kan hente ham, hans urne er så flot! og manden derude var så sød det var en "god" oplevelse at aflevere ham derude!

    Jeg er stadigvæk helt ude af mig selv, men jeg prøver at se positivt på det!
    Gustav og Uffe har leget sammen i dag (det er ikke noget der normalt sker) og Coco er også vildt legesyg med Uffe, så det ser ud som om han godt kan komme til at have det sjovt med de andre! smiley

    Det er i hvert fald et stort skridt at Gustav så gerne vil lege med ham, og det gør mig på en eller anden måde så glad, har været så bange for Uffe kom til at være lidt "alene" smiley smiley

    Uffe er dog lidt usikker stadigvæk, Bob var jo hans sten og han fulgte ham overalt, Bob var Uffes tryghed de hang bare sammen, så han skal lærer at stå på egne ben nu! smiley er der selvfølgelig hele vejen igennem og er SIKKER på han klarer den! han er en sej lille gut smiley


    Tusind tak fordi i alle er så dejlige herinde! det betyder så ufatteligt meget lige nu! smiley <3 stort kram til jer alle sammen for at være så skønne! smiley


  • #28   11. apr 2017 Z det gør mig meget ondt at læse smiley kram til dig smiley

    i dag har været ubeskrivelig hård, men på samme tid rigtig god,
    Bob fik den perfekte urne! vi kunne ikke være mere lykkelige!
    Uffe har leget så meget, med Gustav og Coco i dag, samt hans nye bedste veninde Alba på 3/4 mdr sådan en fin lille boston terrier tøs og hendes bofælle en ret stor chihuahua, det hele har bare givet en form for "det skal nok blive okay igen"
    hyler godtnok stadigvæk når jeg er alene og lige nu når jeg skriver om dagen, men det hele skal nok gå på sigt!
    man må godt være ked af det!
    og jeg giver mig selv lov!

    Uffe følger mig overalt, han hoppede sågar igennem hækken da jeg skulle ud og købe ind til aftensmad, det er lidt en charme, men måske jeg bliver hans nye klippe som bob var før?

    alt jeg ved er bare for fanden det gør ondt, men jeg elsker mine hunde og mine veninders hunde der hjælper os igennem det her! og jer herinde der simpelthen støtter så godt, kunne ikke klarer det uden så fantastiske mennesker omkring mig!
    tak smiley

    her er et billede af hans urne, den er lige som vi gerne ville have den, og vi fik sagt ordenligt farvel til ham, også selvom det var alt for tidligt smiley

    Bobbemand der sidder deroppe i himlen, løb min skat! løb så meget du puster efter vejret, potedask alle de hunde du møder på din vej! og glem aldrig hvor højt du er elsket, så ses vi snart deroppe! kan love dig for der skal spises massere af godbidder, vi skal putte og lege så meget vi begge glemmer vi nogensinde har været fra hinanden!
    jeg elsker dig min lille mand, til universets ende og tilbage igen smiley


    profilbillede
  • #30   11. apr 2017 Charlie - det siger jeg til ham når jeg møsser ham godnat smiley
    er sikker på de allerede løber rundt med pinde pivdyr og bolde deroppe lige nu smiley smiley


  • #32   11. apr 2017 Det er så trist, når en ung hund skal dø. Det føles ikke særlig retfærdigt. Samtidigt så vralter ældgamle hunde rundt og venter bare på at få lov til at dø.
    I det mindste så led Bob ikke for din skyld smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=_oYzxkfzJZ0


  • #34   12. apr 2017 dejlige link og det lille digt smiley <3

    I dag har jeg ryddet op for at komme på andre tanker, det er nu også okay!
    Uffe og Gustav har åbenbart bondet over det her, på en eller anden underlig måde, men det er faktisk meget rart!

    Tror aldrig jeg har set Gustav med så meget fut i måsen, det gør sq et eller andet godt smiley

    I morgen skal jeg have min aller første tattovering!
    Bobs pote, nede på anklen med hans navn, fødsels og dødsdato nedenunder, jeg glæder mig rigtig meget! ikke kun fordi det er min første men fordi det betyder så meget for mig! har altid sagt jeg skulle have det sådan! havde måske bare håbet det først var om 10/15 år! smiley

    min kæreste er ved at designe en lille hylde til Bob hvor hans urne skal stå i, med hans tænder et billede og et lille lys! det bliver rart når den er færdig så han ikke skal stå på den støvede bogreol!

    ville ønske dagene gik lidt hurtigere og det hele måske var lidt lettere! smiley
    men ved han holder øje oppe fra himlen og ved jeg savner ham uendeligt meget! smiley


  • #35   12. apr 2017 Åh nanamusen smiley Stort kram smiley


  • #36   12. apr 2017 stort kram tilbage annette smiley


Kommentér på:
Når virkeligheden sætter ind

Annonce