Det var så mandens julegave.... {{forumTopicSubject}}
Sikke et vejr at stå op til - hvad skal man finde på?
Min mand har i lang tid kigget på hvilket digitalkamera der skal afløse vores nuværende Fuji, som er mere end 3 år gammel, og ikke helt har indfriet vores forventninger.
Så det endte med at vi trillede en tur ind på Frederikssundsvej nr. 17 i "Københavnstrup" for at se på det kamera han har "fablet" om længe.
Det er et Canon EOS 400D digitalkamera med spejlrefleks. Forretningen havde fået 15 hjem i går, og havde nu kun et tilbage. Det blev så os der købte det. Men udstyr skulle der også til, bl.a. en linse, et Memory Kort på 2 GB, ekstra batteri - ja vi kunne blive ved men stoppede med det.
Det bliver så mandens julegave - en pæn gave til en "pæn" pris - lige over 8.000 kr.
Men jeg får jo også meget ud af det. Nu skal han med på alle udstillinger, for nu har vi et kamera der bare siger Spar To til det hele, og kan tage billeder selv det mørkeste sted. Jeg kan jo ikke selv tage billeder når jeg er i ringen.... tihi.
Lige nu sidder han og studerer brugs"forvirringen", for det kan så meget, at man er tvunget til at lære det at kende.
Det var så en julegave mindre på min liste, men lige præcis kameraet stod ikke på listen. Men pyt nu med det.
Hilsen Gitte
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 405
Min kæreste købte også kamera for kort tid siden (samme slags som jeres, blot 350D)
Så nu drejer alt sig om lukkerhastigheder, reflekser og bla bla bla. Så jeg skal på nettet og bestille hans julegave - en eller anden dims til kameraet som han bare ikke kan leve foruden
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Spørgsmålet er så bare - hvad mon så der kan blive til mig?
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
Vi har også fået købt et par stykker.. men tør ikke skrive hvad det er for min mor er jo også her på HG.. *GGG*
maj 2006
Renate: Jeg klager absolut ikke - har lige hentet min nye seng - pris 13000 kr. Han ville ikke have en, for det var ikke nødvendigt, mente han. Men jeg ville godt have givet ham en hvis han ville have den.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
maj 2006
Det var så mandens julegave....