1.993 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

e G
e G
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 84 Svar: 116

Kärcher GULVVASKER - til 'hundepletter' Kärcher GULVVASKER - til 'hundepletter'

Er der nogen der har gulvvaskeren fra kärcher?
Vil gerne høre om nogen kan anbefale den, da min hund virkelig sviner meget.
Tænker især ift. 'betændelses-pletter' fra dilleren..
Ja det sgu ikke så lækkert, derfor kræver det gulvvask hele tiden .. og det være rart med en maskine til det, i stedet for håndkraft hele tiden.. smiley

Vil også gerne høre fra nogen, som evt. har erfaring med andre gulvvaskere smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kärcher GULVVASKER - til 'hundepletter'
  • #1   18. apr 2017 Kan desværre ikke hjælpe dig for jeg står selv og gerne vil have sådan en ...hvis den virker. Her er det dog udelukkende snavs på planke og parketgulve.
    Det lyder voldsomt med den forhudsbetændelse. Har du prøvet at få bugt med den?

• #3   18. apr 2017 Vi købte en for julegavepenge.
    Vi er super glad for den.
    Man skal! Støvsuger inden hvis man har fælderacer. Og den er tungere end forventet. Og kommer ikke så godt ind under ting. Men kæft den er effektiv og det er let. Før hen når jeg vaskede gulv brugte jeg 5-8 spande på vores 180 kvm. Det er simpelthen så langsomt og hårdt med ryggen op og ned og fik masser af vand ud på gulvet.
    Nu fylder vi den der to gange pr tur. Det er vandbesparende og let.
    Jeg ville gerne have den havde haft lidt længere ledning.
    Vasker godt og tar selv genstridige pletter. De værste må man lige være over selv men det skulle man jo alligevel.

• #4   18. apr 2017 Vi bruger den på ludbehandlet træ og klinker.

• #5   18. apr 2017 Lyder godt ned genstridige pletter!
    På klinkerne - kommer der der 'striber' når i har brugt den?
    Har nemlig prøvet damprenseren, og lige så snart 'måtten' er beskidt, kan man se præcis hvor den har været .. så ser det pludseligt ikke så rent ud længere ..
    - hvordan er det med gulvvaskeren? Laver den også striber, når den bruger rent vand hele tiden? smiley

• #7   18. apr 2017 Man kan ikke se på gulvet bagefter, at der har kørt en maskine? Altså er der 'striber' der hvor den har været?
    Det er der nemlig ved damprenseren fra kärcher, så snart måtten/kluden er beskidt .. smiley

• #8   18. apr 2017 Ingen striber. Lige mens den køre over kan man se fugten lidt det er æg med det samme. Vi har ikke oplevet skidt siddende tilbage på gulvet - og guderne skal vide vi ikke bor klinisk.. Men som sagt støvsuger vi altid inden for at undgå den går til i hundehår. Det tar jo nok også en del støv og skidt.

Kommentér på:
Kärcher GULVVASKER - til 'hundepletter'

Annonce