{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Sådan gik det med Fanta…. {{forumTopicSubject}}

Humøret var højt da jeg og pigerne torsdag morgen satte kursen mod det jyske for at hente hjemmets nye plejebarn….

Bevæbnet med diverse nyindkøbte remedier i form af snor, halsbånd, madskål og intet mindre end 25 kg hundemad kunne intet gå galt….

Det første forsøg på familiesammenføringen gik sådan set fint nok. Zenith sprang rundt som en kåd…. kåd øhhhh… Tja egentlig minder hun lidt om en gris efterhånden når hun galoperer rundt, men ingen tvivl der, om at hun var henrykt. Baily hopper også rundt og virker umiddelbart glad for sin ”før julegave”. Vi går rundt med hundene et stykke tid og beslutter os derefter at køre hjemover.

Vi kommer ind og derefter går det bare helt galt. Baily går direkte til angreb – heldigvis uden for meget af gebisset fremme, så ingen kom noget til. Nu følger ca. 1 døgns mareridt hvor Baily ikke laver andet en at fare i hovedet på Fanta, der efterhånden er et stort nervevrag…. Til sidst opgiver vi og holder hundene adskilte.

Nu sidder jeg her… Efter godt 500 km, adskillige broer og en færgetur, tilbage på Bornholm og har egentlig bare den største lyst til at flå samtlige tænder ud på den kære Baily… Selv samme Baily er med øjeblikkelig virkning blevet døbt ”Bitch”. Fanta blev efterladt i Jylland og jeg er fuldstændig knust….

Den eneste grund vi kunne finde er, at Fanta er kastreret og Bitch derfor troede det var en anden tæve…

God aften til alle…. Jeg går i seng !!!!

Mvh. Maude snart med Amstaff uden tænder ;O(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan gik det med Fanta….
Kommentér på:
Sådan gik det med Fanta….

Annonce