{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tegne redskaber - hjælp
  • #1   22. apr 2017 Jeg køber mine hos Jacksons art eller på Amazon. Jeg bruger rembrandt soft pastels, Faber Castell Pitt pastel pencils og stabilo carbothello pastel pencils smiley
    Jeg kastede mig ud i pasteller for mange år siden, men fandt aldrig et papir der fungerede for mig - og det er virkeligt vigtigt! Da jeg startede med pasteller igen i januar købte jeg noget PastelMat og det er simpelthen det bedste køb jeg nogensinde har foretaget mig xD
    Det er virkeligt, i mine øjne, det beste papir derude.

Om du skal bruge olie eller "soft pastels" kommer jo sådanset an på hvad du gerne vil og hvilken stil du vil - de to kan næppe sammenlignes. Jeg har ikke tegnet med oliepasteller i mange år dog smiley

profilbillede
  • #2   22. apr 2017 Jeg vil lige tilføje:
    Pasteller støver jo absurd meget, så det var vigtigt for mig, at støvet var non-toxic, og det er Rembrandt soft pastels smiley Man skal ikke snydes af at de er i den billige ende, de er virkeligt gode. Jeg har haft prøvet Schminke, som i den (meget) dyre ende, men dem kan jeg simpelthen ikke blive venner med smiley

Denne her er lavet udelukkende med soft pastels, ingen blyanter, og jeg vil anbefale at starte ud med i hvert fald at have soft pastels, fremfor blyanter, hvis du kun vil købe en af tingene til at starte med. Ellers skal man bruge absurd lang tid og "spilde" meget af blyanterne på bare at fylde ud, hvilket havde taget 2 sekunder med sticksne, så lange man holde dem spidse kan man stadig lave detaljer smiley

profilbillede
  • #3   22. apr 2017 Jeg har de samme ting som Eifos, og vil også anbefale dem smiley Handler også hos Jackson's art.

• #4   23. apr 2017 Jeg bruger panpastel. Pastelblyanter eller sticks blev jeg aldrig venner med. Jeg kombinerer det så med Faber-Castell blyanter (Polychromos)
    De er tilgengæld svine dyre de der panpastel, men de holder længe.

profilbillede
Kommentér på:
tegne redskaber - hjælp

Annonce