tegnefilmserie om en pige og nogle hunde og katte? {{forumTopicSubject}}
nogle der kan huske navnet på den der tegnefilmserie der kørte i tv for omkring 6- 7 år siden...
den handlede om det her fantasi land hvor en katteprinsesse med en særlig hjerteformet diamant i sit halsbånd og så hver gang en hund eller kat fik et nyt hjem hos det rette menneske, så gav det en dråbe mere til en magisk pool (jeg kan ikke huske hvorfor det med poolen var der) men så blev prinsessen kidnappet og poolen tørrer ud og så var der den her pige som lige havde adopteret en hvalp derfra der kommer til landet og får halvdelen af diamanten, så indtil de kan finde og redde prinsessen skal pigen få adopteret hunde og kattene der bor der for at fylde poolen op igen. Den anden halvdel af diamanten har en ond kat med to hunde håndlangere som vist nok vil overtage fantasi landet.
nogen der kan huske den?
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 91
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 42
mange tak for hjælpen til jer der ledte efter den, jeg havde bare ingen idé om hvad den kunne hedde.
jeg er super glad for at kunne se den igen!
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 91
Jeg kender ikke selv serien, men jeg kan anbefale at prøve at lave en billedsøgning med nogle af ledetrådene.
Det hjalp mig også, da min søn kom hjem og fortalte at han havde set en film med en kartoffel i børnehaven. Efter lang tids søgen pegede han pludselig på en Minion og sagde: "DER!"
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 42
men super glad for at få navnet og er allerede i gang med at se den.
tegnefilmserie om en pige og nogle hunde og katte?