{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Akut pasning af to hunde. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde, som er kommet i en rigtig ubehagelig situation.
Hun er ved at gå fra sin voldelige, og ultra dominerende kæreste.
Kæresten er uden tvivl dybt utilregnelig, og ikke af samme overbevisning at forholdet er slut.

Hun mener det er bedst at hendes to hunde, kommer ud og væk fra hjemmet indtil forholdet er afsluttet, og hun igen tør havde sine hunde hos sig.

Vil ikke komme yderligere ind på, hvorfor hun ser sig nødsaget til at skulle sende hendes højt elskende hunde, væk for en tid.

Det drejer sig om to hunde, en stor og en lille hund.
Flere oplysninger følger selvfølgelig, hvis en pasning skulle blive aktuel.

Hundene skal ikke sende på pension eller internat, men hjem til et dejligt hjertevarmt hunde menneske! .
Så jeg tænkte at det var oplagt, at forhøre sig herinde.

Findes der mon nogen steder, hvor man kan søge sådan hundepasser, hvor man ved at ens hunde vil få det aller bedste for en tid?
Tænker en side, hvor nogen bliver anbefalet og sådan?

Beklager hvis indlægget er rodet, men det sådan det nu engang er. Desværre.

Kommentare om politi, krisecenter og andet frabedes. Dette er ikke uvenligt ment overhovedet! Men min veninde vil som førsteprioritet, have sine hunde i sikkerhed, til stormen har lagt sig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut pasning af to hunde.
  • #1   8. maj 2017 Hvor i landet ville hjælpe - der skal nok være nogle herinde der kan hjælpe! smiley

  • #5   8. maj 2017 Du bliver altså nød til at fortælle hvilken slags hunde det er ? En lille og en stor er ikke nok. Der er jo forskel på at tilbyde pasningen af en Grand Danois og en Rottweiler. Det samme gælder for den lille hund.
    ......Om de skal passes sammen eller om de kan passes hver for sig.
    ......Om de kan være alene hjemme, er renlige, om det er tæver eller hanner, og om hvor længe det evt drejer sig om mm.?

    Og hvorfor træder du som veninde ikke til og passer dem ?


  • #6   8. maj 2017 Hmm. I spørger TS hvorfor hun ikke selv træder til.. Mon ikke "kæresten" også kender hende og vil troppe op ved døren før eller siden. Jeg syntes ikke det er særlig "hjælpsomt" at skrive sådan til TS der bare vil hjælpe en veninde. Sorry men det er bare min mening.
    Jeg håber at der kommer én til som kan/vil hjælpe.


  • #7   8. maj 2017 Enig med #6.
    Chancen for at kæresten kender hende er nok stor - og jeg ville som hundeejer nok have det bedst med at hundene kom ud til et sted som kæresten ikke kender.
    Hvis ikke en her fra HG, hvad så med en kennel eller noget, indtil der er faldet ro på?


  • #8   8. maj 2017 Som andre skriver, så vil det være for nemt for ham at komme her. Derfor jeg forsøger at hjælpe, på denne måde i stedet. Så pak bare den dømmende tone væk.
    Den hjælper ingen.

    Tak til jer som har svaret indtil videre.

    Området er Nordjylland, og de skal ud sammen ja. Hun vil ikke have dem skilt af, da lille hund læner sig meget op af den store hund , og så har hun det bare bedst med at de er sammen.

    Den lille hund kan med alle hunde, men den store kan ikke med andre tæver . Men fungere fint med stille og rolige hanhunde.

    Kæresten dukker ikke op på adressen, da dette på ingen måde vil blive afsløret hvor hundene er, og hun ønsker jo på ingen måde at det skal blive ubehageligt og utrygt for andre.


  • mark R
    mark R Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 10 Hunde: 2 Svar: 3
    #11   8. maj 2017 Jeg har dyrepensionst på fyn ved siden af Grand Danoise opdræt. Pris er 175 kr pr dag pr hund.
    Der er kun plads til 4 fremmede hunde i alt, da det kun er en hobby. Skriv vindere hvis interesse. Men...hundene skal have vsccine kort og sundhedsbog. Ellers tør jeg ikke have hundene ind, da det kan gå ud over mine hunde og de andre hunde jeg passer.
    Mvh


  • #13   8. maj 2017 Nå, det var træls med at den ene ikke kan med hunhunde, ellers kunne jeg godt have "gemt" dem her..

    Men jeg har en hunhund og 2 kastrerede hanhunde i forvejen....



  • #16   8. maj 2017 Finder i ikke nogen der kan tage begge hunde, vil jeg gerne træde til og hjælpe med den lille (Har selv en hunhund & en kat)
    Eneste krav er at hun selv betaler udgifter + foder.
    Og så skal den selvfølgelig også kunne med min kat. (som kan med alle hunde)
    Bor i midtjylland.
    Men smid mig en pb hvis det bliver aktuelt.


  • mark R
    mark R Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 10 Hunde: 2 Svar: 3
    #17   8. maj 2017 Havde gerne hjælpe mrn med 4 andre hunde p.t kan jeg ikke gøre det gratis. Hvis de ikke ksn sammen skal de ud på gåtur hver for sig, da de ikke skal sidde inde i kennelen hele dagen , med kun en lille indhegnet have de kan løbe rundt i, der skal gøres rent både inde og ude og det koster både tid og energi. Derfor som sagt har jeg skåret halvden af prisen fra hvad det normalt koster. Det er den måde jeg kan træde til. Håber at du finder en løsning på situationen. Mvh Mark

  • #18   8. maj 2017 hvilke racer og hvor stor er den store hund? smiley

  • #19   8. maj 2017 Hvilke racer og er begge tæver ?

  • #20   8. maj 2017 Jeg kan desværre ikke hjælpe, men vil blot udtrykke min største taknemmelighed for at du prøver at hjælpe din veninde.
    Jeg håber inderligt at I finder en løsning og jeg synes det er klogt at du ikke beskriver mere end du gør.

    Jeg håber alle kommer godt ud af dette.

    Og tak fordi du er der for hende.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.008
    #21   8. maj 2017 hvilke racer er der tale om? og hvor i nordjylland?

Kommentér på:
Akut pasning af to hunde.

Annonce