{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Hvor mange mænd... {{forumTopicSubject}}

Kan der være i en traktor ? smiley

Ja, se det fik jeg svar på i dag smiley Af skovfoged Larsen smiley

Bent og gutterne sætter hegn nede ved Askeby på Møn. Skovfogeden skal ned og snakke med dem om det ene af hegnene.
Da han lander nede hvor de sætter hegn om et læbælte ude på en mark, har himlen trukket sig godt og grundig sammen i en sort sky-masse smiley
Og inden skovfogeden får åbnet sin bildør, vælter det ned med hagl og regn smiley

Skovfogeden kigger ud på marken, og der piler 3 mand afsted i fuld galop, hen til traktoren hvori Bent sidder i tørvejr .... og vupti så er der mast 4 mand ind i førerhuset på traktoren smiley smiley

Skovfogeden var ved at dø af grin, han sagde der stak en arm og et ben ud sådan hist og pist... Bent var ved at ryge ud af vinduet bagtil, den ene af polakkerne prøvede i hærdigt at få hevet sit ben og bagdel ind, så han kunne smække døren i smiley smiley

For pokker, hvorfor tog du ikke et billede, spurgte jeg smiley Men det tænkte han jo ikke lige på smiley

Så det var et billede af en tændstiks-traktor, jeg ellers gerne ville have haft til den sparsomme samling jeg har , der smuttede der smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange mænd...
  • footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #1   9. maj 2017 tjaa. I en vild og voldsom regnskylle et år, hvor jeg og resten af udplanterholdet på de helt store træer, fik vi i den ene renault der trak plantemaskinen presset fem mand ind, valmeten måtte så "æde" de sidste 3.

Jeg selv dukkede nakken og kravlede under sættevognen istedet.

Har også holdt frokost i kabinen på en lamborghini med 3 mand. Der er en kende klemt til man finder placeringstricket....

En mand med ryggen mod forruden overskrævs over instrumentbordet.
    den næste på kaffekandeholderbordet venstre bagerste hjørne (hvor større traktorer ofte har en lille siddebriks) og med en let roteret førersæde, så var der endda plads til kaffekander og regnjakker.

• #3   10. maj 2017 smiley smiley smiley Du kunne tjene mange penge på Youtube, hvis du opsatte kameraer alle vegne, hvor Bent og polakerne færdes smiley smiley

• #4   10. maj 2017 Kæft hvor må det være fedt, at have sit eget, live reality program, lige hjemme i baghaven smiley

• #5   10. maj 2017 Nu er førerhuset på lamborghinien ikke så stort, så det har nok været en fest at få klemt de 4 mand derinde smiley smiley
    Jeg ville ønske at jeg havde et billede smiley Der er der ret mange andre situationer hvor jeg også ville ønske at jeg havde fået et billede fra.

Eks vi skulle have traktor og en plantemaskine ind i en hegning, russeren Alexander åbner lågen, kommer til at hænge i, så i løbet af 2 sek, ligger Alexander på hovedet og skriger fordi han sidder ubehjælpelig fast i maskerne med ´benene smiley Viktor kunne næsten ikke få ham fri igen smiley
    Eller da vi kunne høre der kom en regnbyge af de store igennem skoven, alle mand løb, Grzegorz var lige sidste manden over hegnet, og hang desværre i med sine plantetasker smiley smiley
    Tænk, der var ingen der havde lyst til at gå ud i regnen og befri den skrigende Grzegorz smiley smiley
    Eller den helt gode... Niski der rider på en bunke af grenaffald ned i en Å ovre ved Rosenfeldt smiley Det var et kosteligt syn smiley
    Og mange mange andre lign situationer smiley

• #7   10. maj 2017 Pia : jeg tror du er lidt fræk smiley

Til din orintering ser de plantetasker sådan ud, og det dem der hang i hegnet , ikke Grzegorz egen private plantetasker ;.) smiley

profilbillede
  • #8   10. maj 2017 Pia: Du er ikke den eneste der troede at plantetasker var noget helt andet smiley smiley smiley smiley

• #9   10. maj 2017 Jeg kunne godt gætte mig til at det næppe var dé plantetasker der sad fast, men det billede var bare langt sjovere smiley smiley smiley tror da pokker han skreg smiley

• #10   10. maj 2017 Hvis tanten havde skrevet, at løgposerne sad fast i hegnet, så ville jeg helt sikkert have troet, at det var noget helt andet der sad fast smiley

Kommentér på:
Hvor mange mænd...

Annonce