{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Hjælp mig med mit spørgeskema :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har et spørgeskema omkring plantorama Vejles dyrecenter hvor jeg er elev,
og skal bruge noget feedback på skemaet. dvs i skal svar på spøgsmålene, og derefter give mig feedback på om det var nemt at svare, om spørgsmålene var nemme at forstå osv.

Man skal kun svare hvis man har været i butikken, inden for de sidste 4 måneder smiley

Spørgeskema.
Plantorama Vejle Dyrecenteret
(det er til en skoleopgave og derfor ikke en rigtig undersøgelse)
(der skal tages udgangspunkt i dyrecenteret og ikke i blomsterne, eller boligafdelingen)

Spørgsmål 1
- Alder 10-15____ 16-20____ 21-27____ 28- 38____39-49____50-60____60+____

Spørgsmål 2
- På en skala fra 1-6 hvor 6 er bedst (sæt X over det tal du har valgt) Hvad syntes du om rengøringen i dyrecenteret
1 2 3 4 5 6

Spørgsmål 3
- Er det nemt at finde rundt i butikken? Ja____ nej ____

Spørgsmål 4
- Har du benyttet Plantoramas hjemmeside? Ja____ Nej___
- Hvis ja, syntes du så butik og hjemmeside stemmer overens? Ja____ Nej____

Spørgsmål 5
- Er det nemt at finde en medarbejder? Ja____ Nej____

Spørgsmål 6
- Er der gode parkeringsmuligheder? Ja____ Nej____

Spørgsmål 7
- På en skala fra 1-6 hvor 6 er bedst (sæt kryds over det tal du har valgt) Hvor godt syntes du dyrecenteret håndtere reklamationer (hvis du ikke har haft en reklamation, skal dette spørgsmål ikke besvares)
- 1 2 3 4 5 6
Hvis du har valgt et lavt tal, så fortæl os hvad vi kan gøre bedre ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Spørgsmål 8
- Når du er i tvivl om noget med dit kæledyr, får du så den vejledning du har brug for?
Ja____ Nej____

Spørgsmål 9
- Hvad syntes du om forholdene for dyrene i butikken?
Meget godt ____ Godt____ Mindre godt____ dårligt ____

Spørgsmål 10
- Har du evt. nogle forslag til hvad vi kan gøre for at gøre butikken bedre, så skriv det her.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tak fordi du deltog i undersøgelsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig med mit spørgeskema :)
  • #1   31. maj 2017 Jeg var der for første gang i sidste måned smiley

    Spørgsmål 1
    28- 38

    Spørgsmål 2
    - På en skala fra 1-6 hvor 6 er bedst (sæt X over det tal du har valgt) Hvad syntes du om rengøringen i dyrecenteret
    6

    Spørgsmål 3
    - Er det nemt at finde rundt i butikken? Ja

    Spørgsmål 4
    - Har du benyttet Plantoramas hjemmeside? Nej
    - Hvis ja, syntes du så butik og hjemmeside stemmer overens?

    Spørgsmål 5
    - Er det nemt at finde en medarbejder? Ja

    Spørgsmål 6
    - Er der gode parkeringsmuligheder? Ja

    Spørgsmål 7
    - På en skala fra 1-6 hvor 6 er bedst (sæt kryds over det tal du har valgt) Hvor godt syntes du dyrecenteret håndtere reklamationer (hvis du ikke har haft en reklamation, skal dette spørgsmål ikke besvares)

    Hvis du har valgt et lavt tal, så fortæl os hvad vi kan gøre bedre

    Spørgsmål 8
    - Når du er i tvivl om noget med dit kæledyr, får du så den vejledning du har brug for?
    Ja

    Spørgsmål 9
    - Hvad syntes du om forholdene for dyrene i butikken?
    Godt

    Spørgsmål 10
    - Har du evt. nogle forslag til hvad vi kan gøre for at gøre butikken bedre, så skriv det her.

    Det jeg så og oplevede var fint nok smiley Hvis man havde problemer fik man hurtigt svar smiley


  • #2   31. maj 2017 Frk. Jensen. Tak for din besvarelse smiley

Kommentér på:
Hjælp mig med mit spørgeskema :)

Annonce