793 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp til navn - lidt sørgelig historie. Hjælp til navn - lidt sørgelig historie.

Hej alle.

Jeg har i den grad brug for hjælp til navn til min lille nye hvalp, som er 3 uger i morgen smiley Han har faktisk fødselsdag samme dag som jeg, han blev nemlig født på min fødselsdag smiley

Jeg havde egentlig valgt navnet Cody, da det var en hyldest til hvalpen jeg fik før, som desværre døde 4 dage efter jeg fik ham hjem smiley Han havde fået en akut mavetarm infektion, og 3 dyrlæger havde overset hans tilstand, og sende os bare hjem, efter havde givet ham smertestillende og noget vand gennem huden. Det var opdrætter der fik ham hjem, da de vidste præcis hvad de skulle gøre med fodring med sprøjte osv, men dagen efter på vej til dyrlægen, døde han på vejen smiley

Jeg ved dog ikke om Cody er det rigtige valg, for ham den nye jeg skal have er nemlig næsten hvid. (creme farvet, meget lys).

Jeg tænker, at navnet gerne må symboliserer hans farve, eller noget i den stil. Hvad synes i? Synes i jeg skal beholde navnet Cody? Tænker bare jeg gerne vil have flere navne med i hovedet, når jeg ser ham i morgen.

Tak på forhånd alle sammen smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til navn - lidt sørgelig historie.
  • #4   31. maj 2017 Ja, altså kan godt lide navnet Cody. Men tænker at jeg gerne vil have flere navne med i morgen, for så kan jeg ligesom se hvad han ligner smiley

Cody fandt jeg faktisk 5 min efter jeg havde siddet og kigget på den gamle hvalp, og jeg kan godt lide at kigge på hunden, og se hvad den skal hedde - hvis i forstår? Derfor vil jeg gerne have flere navne med, og se hvad der passer bedst til ham smiley

• #5   31. maj 2017 Lens: Han er meget meget lys creme, næsten hvid smiley

• #7   31. maj 2017 Lens: Ej ja haha.. Har også set en hund der hedder snowball og den er sort. Det er lidt sjovt.

Mister Cody er også sødt, men tænker måske Mister Snowy smiley Fordi han er bare næsten helt hvid. smiley

• #9   31. maj 2017 Det er faktisk lidt sjovt og specielt at kalde den det modsatte af hvad den er smiley

• #13   31. maj 2017 Som barn havde jeg en sort kanin, der hed Sorte. Kreativt barn, hva'? smiley smiley

Nå, men hvad med Light?
    Snowy, Powder - eller måske bare Cream eller Creamy (måske med Mister foran?)

• #15   1. jun 2017 Måske coldy smiley det minder lidt om cody men lyder lidt hen af frost på engelsk.

• #16   1. jun 2017 Frozy måske? (Inspireret af Ginne smiley )

• #18   2. jun 2017 Hej alle.

Tusind tak for jeres svar. Det hele tog lige en ordentlig drejning. Jeg havde egentlig fået sat to hanner til side, og havde på forhånd nærmest valgt ham den lyse. Han havde fødselsdag samme dag som jeg, og ja, elskede hans pelsfarve osv. MEN, da jeg så kommer der hen, er ham den anden bare helt anderledes og smelter bare mit hjerte med det samme. Ham den lyse gad ikke rigtig snakke, og ham den anden logrede helt vildt med halen og ville slet ikke gå væk fra mig <3. Så nu har jeg valgt ham, og han skal hedde Choko - udtales Sjoko. smiley

Har i prøvet at tro noget, også vender det hele 180 grader pludselig? Ham jeg har valgt, er lysebrun med lidt sort, han er bare SÅ fin og dejlig. smiley

• #20   2. jun 2017 Ja, jeg føler at jeg blev valgt, sådan helt ind til hjertet smiley Opdrætteren vidste det også bare med det samme, og han myssede mig og logrede helt vildt ligeså snart min hånd nærmede sig ham <3.

Her er lige nogle billeder. Han er an langhåret chihuahua og han bliver lysere, med lang pels. Hans pels er allerede ret tyk, og han er bare en dejlig bøf smiley

profilbillede
  • #21   2. jun 2017

profilbillede
  • #22   2. jun 2017

profilbillede
  • #24   2. jun 2017 Tusind tak smiley - Synes han er helt fantastisk og glæder mig SÅ meget til at jeg får ham hjem. Jeg får ham dog først når han er 11 uger, da oplevelsen sidst var ret hård ved mig.. Så vi er blevet enige om, at det er bedst at vi lige lader ham blive 11-12 uger og er rigtig glad for, at de vil gøre det for mig. Jeg må selvfølgelig komme og besøge ham når jeg vil smiley

• #25   2. jun 2017 "Opdrætteren vidste det også bare med det samme, og han myssede mig og logrede helt vildt ligeså snart min hånd nærmede sig ham <3. "

Jeg håber, at det er hunden du snakker om her, og ikke opdrætteren smiley

Tillykke med Choko smiley smiley

• #26   2. jun 2017 CTS: Haha, ja selvfølgelig var det hunden, opdrætteren er en rigtig sød kvinde smiley

Mange tak smiley

Kommentér på:
Hjælp til navn - lidt sørgelig historie.

Annonce