Hjælp til navn - lidt sørgelig historie. Hjælp til navn - lidt sørgelig historie.
Hej alle.
Jeg har i den grad brug for hjælp til navn til min lille nye hvalp, som er 3 uger i morgen Han har faktisk fødselsdag samme dag som jeg, han blev nemlig født på min fødselsdag
Jeg havde egentlig valgt navnet Cody, da det var en hyldest til hvalpen jeg fik før, som desværre døde 4 dage efter jeg fik ham hjem Han havde fået en akut mavetarm infektion, og 3 dyrlæger havde overset hans tilstand, og sende os bare hjem, efter havde givet ham smertestillende og noget vand gennem huden. Det var opdrætter der fik ham hjem, da de vidste præcis hvad de skulle gøre med fodring med sprøjte osv, men dagen efter på vej til dyrlægen, døde han på vejen
Jeg ved dog ikke om Cody er det rigtige valg, for ham den nye jeg skal have er nemlig næsten hvid. (creme farvet, meget lys).
Jeg tænker, at navnet gerne må symboliserer hans farve, eller noget i den stil. Hvad synes i? Synes i jeg skal beholde navnet Cody? Tænker bare jeg gerne vil have flere navne med i hovedet, når jeg ser ham i morgen.
Tak på forhånd alle sammen
jan 2014
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 202
Cody fandt jeg faktisk 5 min efter jeg havde siddet og kigget på den gamle hvalp, og jeg kan godt lide at kigge på hunden, og se hvad den skal hedde - hvis i forstår? Derfor vil jeg gerne have flere navne med, og se hvad der passer bedst til ham
jan 2014
jan 2014
Mister Cody er også sødt, men tænker måske Mister Snowy
jan 2014
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.555
Nå, men hvad med Light?
Snowy, Powder - eller måske bare Cream eller Creamy (måske med Mister foran?)
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
maj 2004
jan 2014
Tusind tak for jeres svar. Det hele tog lige en ordentlig drejning. Jeg havde egentlig fået sat to hanner til side, og havde på forhånd nærmest valgt ham den lyse. Han havde fødselsdag samme dag som jeg, og ja, elskede hans pelsfarve osv. MEN, da jeg så kommer der hen, er ham den anden bare helt anderledes og smelter bare mit hjerte med det samme. Ham den lyse gad ikke rigtig snakke, og ham den anden logrede helt vildt med halen og ville slet ikke gå væk fra mig <3. Så nu har jeg valgt ham, og han skal hedde Choko - udtales Sjoko.
Har i prøvet at tro noget, også vender det hele 180 grader pludselig? Ham jeg har valgt, er lysebrun med lidt sort, han er bare SÅ fin og dejlig.
jan 2014
Her er lige nogle billeder. Han er an langhåret chihuahua og han bliver lysere, med lang pels. Hans pels er allerede ret tyk, og han er bare en dejlig bøf
jan 2014
jan 2014
jan 2014
maj 2004
Jeg håber, at det er hunden du snakker om her, og ikke opdrætteren
Tillykke med Choko
jan 2014
Mange tak
Hjælp til navn - lidt sørgelig historie.