{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

hvilken børne tegnefilms serie er det? {{forumTopicSubject}}

Min datter på 8 år er begyndt at snakke om en Lenny (plus en mere jeg ikke kan huske navnet på) der siger et eller andet omkring vi alle er skabt af Gud..

Lenny er en grøntsag..

Hvad er nu det for en tegnefilm? Og er de ved at gøre børn kristne, eller har det bare været et tilfælde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken børne tegnefilms serie er det?
  • #1   28. jun 2017 Det er VeggieTales. Den kærer vidst på Netflix og har fået ret stor kritik for at trække kristne budskaber ned over hovedet på børn. Jeg har aldrig set det, men det er vidst ikke gennemsyret kristen, de deler bare også kristne budskaber.

• #2   28. jun 2017 Okay, jeg undrede mig bare over hun begyndte at snakke om det..

Heldigvis har vi opdraget hende meget åbent når det kommer til sådan noget, og vi har bare slået det væk med "Det er der jo nogen der tror" smiley

Jeg har spurgt om hun tror på der er en Gud og der siger hun nej..

Hvis hun gjorde ville det være okay, og så ville jeg sikkert ændre mine svar lidt smiley

Men den der med "Lenny siger...." "hvem er Lenny" "Lenny er en grøntsag" smiley

• #3   28. jun 2017 Haha, forstår godt, at du undrede dig! Jeg kender det kun, fordi jeg har en del amerikanske venner, som har delt noget af kritikken af det.

• #6   29. jun 2017 Minion er det meget slemt? Min datter styrer selv netflix inde på hendes værelse

• #9   29. jun 2017 Jeg synes det lyder som "Grøntsagaer" der kører som serie på Netflix. Der er i hvert fald en agurk ved navn Larry og en tomat ved navn Bob. Hvert afsnit slutter med at de to grøntsager siger noget i stil med at gud har skabt hvert barn unikt og han elsker dem meget højt. Derudover er det baseret på et kristent udgangspunkt i forhold til følelser og osv. Fx at hjælpe og elske sin næste, selvom vi alle er forskellige.
    Personligt har jeg ikke noget imod serien og mine børn ser det også. Men vi er også kristne, så det er ikke noget jeg har tænkt over i en negativ retning. De skal jo nok få kendskab til andre kulturer og religioner andre steder i livet, end lige når de ser tv smiley

Kommentér på:
hvilken børne tegnefilms serie er det?

Annonce