18.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Snow-white
Snow-white
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Kan man få sit øre piercet igen? Kan man få sit øre piercet igen?

Jeg har efterhånden haft huller i ørene i 4 år, men især de sidste 2 år har jeg været rigtig ked af hvordan det højre hul er placeret. Den sidder meget højt oppe næsten ikke på øreflippen (det kommer dog an på hvor man synes øreflippen ender) Jeg synes det er virkelig grimt.
Kan man få et andet hul piercet ved siden af og eventuelt stadig bruge det andet hul?
På billedet er mit højre øre, jeg har tegnet en sort prik omkring der hvor jeg gerne vil have hullet skulle være og højere oppe kan man se det hul jeg allerede har.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man få sit øre piercet igen?
  • Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#2   6. jul 2017 lens - Hvor lang tid havde du dem i inden du fik dem piercet igen?

• #4   6. jul 2017 Selvfølgelig kan du det, og hvis man så ville kunne man jo sagtens få lavet flere huller samme dag, det er ligegyldigt hvor kort/lang tid der er gået, der skal jo bare laves et nyt hul.

Rigtig mange inkl. mig selv har jo mere end 1 hul i hvert øre smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #5   6. jul 2017 du kan vel få piercet alle de huller du vil, når du vil smiley

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#6   6. jul 2017 Okay, lyder godt smiley

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#7   6. jul 2017 Jeg tænkte mere på at når de er så tætte kan de så ikke blive 'revet sammen' på en eller anden måde?

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #8   6. jul 2017 ikke hvad jeg ved af.

højst sandsynligt vil du kun kunne have et ørering i af gangen, da det godt kunne se ud til at der ikke er plads nok til to.

• #9   6. jul 2017 De er jo ikke helt op af hianden, så nej der vil ikke ske noget. Men som AT nævner , så ligner det at de sidder for tæt til at du ville kunne bruge begge på samme tid.

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#10   6. jul 2017 Det kan jeg godt se nu da jeg prøvede at putte en ørering ind i det allerede eksisterende hul.
    Men heler hullet så fint nu da jeg har hullet i 4 år?

• #11   6. jul 2017 Hvorfor skulle hullet ikke hele fint, det er jo et nyt hul og har ikke noget med det gamle at gøre ?

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#12   6. jul 2017 Jeg mente det gamle hul smiley

• #13   6. jul 2017 Jeg har 5 huller i højre øre, eller jeg havde. Tror ikke jeg kan få noget igennem andet end i det nederste jeg en sjælden gang bruger.

Jeg har lighter, isterning og en nål og en start ørering til de første 72 timer (og meget gerne en uge). Du må få det lavet helt gratis smiley

Det andet hul begynder at lukke sig. Det tager en del år, men stille og roligt forsvinder det. Der sker ingen ting ved at de sidder tæt sammen - det gør en forskel hvis du i det øverste hul fortsætter med at bære tunge øreringe der er "hængende frit"

• #14   6. jul 2017 Det er ikke sikkert dine gamle huller vil vokse sammen, hvis det er det du mener. Jeg bruger sjældent øreringe, og sådan har det været i MANGE år. Det var vel egentlig kun de første 2 år jeg altid havde øreringe i. Og mine huller er i hvert fald ikke vokset sammen.

Men man ser dem jo ikke , med mindre man står og stirre direkte på dit øre, og det tvivler jeg på at folk gør smiley

• #15   6. jul 2017 Med sjælendt mener jeg at der er gået flere år hvor jeg ikke har brugt mine huller i ørene smiley Nu sker det lidt oftere igen.

Menn altså jeg kender folk der ikke har brugt deres huller i mange år, og som stadig kan sætte øreringe i. Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person, om de vokser sammen eller ej.

Men som sagt det er jo ikke noget folk ser smiley

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#16   6. jul 2017 Hvis jeg får et nyt hul så tror jeg ikke jeg kommer til at have øreringe i det gamle smiley
    Nu skal jeg bare snakke med min mor om det, ved ikke om jeg kan få hende overtalt da hun altid har synes at det højre hul er helt fint og det venstre er lidt skævt hvilket jeg overhovedet ikke kan forstå. Men jeg håber smiley

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#17   6. jul 2017 Jeg har haft nogle perioder hvor jeg ikke har gået med øreringe i 2-3 måneder. Allerede der var det en lille smule svært at få øreringene ind i hullet. Så håber hullet vil vokse sammen hvis jeg får et nyt.

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#18   6. jul 2017 Der er ikke rigtig nogen der lægger mærke til det, men det er noget jeg selv ligger rigtigt meget mærke til.

• #19   6. jul 2017 Det er da slet intet problem, især ikke hvis du ikke bruger det gamle hul. Ja de sidder da nok for tæt på hinanden til at du ville kunne have en ørering i hvert hul på samme tid, men du ønsker jo også kun at bruge det ene.

Jeg har fået lavet 2 ekstra huller ved siden af det normale på én gang - du skal slet ikke være bange for, at de bliver "revet sammen" smiley Men hvis du er, kan jeg da kun anbefale dig at få det lavet hos en uddannet piercer, der ikke bruger pistol men en piercernål som går rent igennem vævet

• #22   6. jul 2017 du behøver ikke være nervøs, jeg har selv lavet et utal af huller i ørerne i tidens løb, har været i guldsmede forretning (er) i over 40 år er nu pensionist.
    på et tidspunkt fik eleverne lov at lave hul i øret på mig så der har været mindst 12 huller der alle er lægt fint i mit venstre øre......bare husk at pas det så går det fint....p.s. to små diamanter kan der nok godt være.... smiley

• #23   7. jul 2017 Selvfølgelig kan du få lavet en ny piercing, tæt på den gamle. Prøv at google de mest piercede personer, så vil du se hvor tæt piercinger rent faktisk kan sidde smiley

Jeg har en del piercinger i begge ører, og bruger de øreringe som kan fås hos en piercer, med flad bagside og lille "sølv kugle", de fylder ikke så meget. Måske du kan bruge sådan nogle, hvis du gerne vil beholde begge huller ?

• #24   7. jul 2017 Jeg kommer et heeelt andet sted fra, når det kommer til ørepiercinger - jeg er auriculoterapeut smiley
    Jeg ville ikke lave det om, men det handler om at du vil flytte hullet fra et uproblematisk sted til et, hvor piercingen potentielt kan påvirke.

Punktet du vil sætte den i er lige præcis i det, man i den franske øreakupunktur kalder "Det psykiske øje"..
    Der ville jeg ikke lave et permanent hul smiley

profilbillede
  • #25   7. jul 2017 Først og fremmest vil jeg så aldrig bruge en guldsmed til at få skudt en ørering i.

Dernæst, kan du lave alle de huller du vil - de to placeringer har ingen indflydelse på hinanden.

Men få dem piercet - og ikke bare med en alm. nål der er strøget igennem en lighter smiley

Jeg laver selv huller i ørerne på mig selv, og min lillesøster - jeg køber en steril piercing nål, dvs. en nål der er hul. Den skal være en gang større end ringen man skal have i - jeg har piercinger som øreringe, dvs. mine er 1.2mm og nålen er derfor 1.6mm.
    - Og så køber jeg sterile ringe til formålet, og spritservietter og handsker, og laver øreringene ordentligt, og lader ringen sidde 4-6 uger, og renser med en blanding af mandelolie med lavendelolie i.

Ellers gå til en kyndig piercer, der ved hvad han/hun laver, og få en generel snak. Men det er intet problem at lave et nyt, og bruger du ikke det andet gror det eventually sammen.

• Snow-white
    Snow-white Tilmeldt:
    feb 2015

#26   7. jul 2017 CH - Kan der ske noget ved at lave et hul på 'øjet'?

• #27   7. jul 2017 Ske noget og ske noget - man forstyrrer noget balance, såmænd.

Jeg selv ville som sagt undgå det - jeg har tidligere haft fornøjelsen af at blive brugt som vejviser i forhold til steder i øret at pierce. Så finder jeg punkterne i området og der hulles et andet sted i området smiley

• #28   7. jul 2017 Spændende, CH - er det ikke der, man normalt laver hul i øret?

• #29   7. jul 2017 Jo, det er det smiley
    Værre er det punkt, hvor man laver tragus piercinger...

• #31   7. jul 2017 Jeg sad faktisk netop og kiggede efter tragus på dit billede fordi jeg altid har syntes, de ser så pæne ud smiley men godt at have med i overvejelserne..

• #32   7. jul 2017 Det er ikke sådan at hvis-så.

Hvad ørene angår, så er det nogle nervebaner, man blokerer/forstyrrer og konsekvensen af det er, at der er noget kommunikation til nervesystemet, der går tabt.

Tragus-piercingen, eksempelvis, kan drille hjernehalvdelenes evne til samarbejde.
    Noget, der kan give udfordringer kognitivt eksempelvis.

Som behandler er det besværligt - der er nogle punkter, man ganske enkelt ikke kan tilgå smiley

Tragus er den lille dims, der sidder foran selve øret.

• #33   7. jul 2017 Tragus sidder i den der flap... øh, hvad kalder man det... ja smiley

profilbillede
  • #34   7. jul 2017 Tragus ER flappen smiley

• #35   7. jul 2017 Okay jeg var så lang tid om at få taget et screenshot på den her mobil at CH havde svaret for længst smiley smiley

• #36   7. jul 2017 Jamen piercingen sidder vel I flappen smiley

• #37   7. jul 2017 Jepper smiley

• #38   7. jul 2017 Jeg har en tragus, er jeg så dømt til at blive usamarbejdsdygtig, med mig selv smiley smiley ?

• #39   7. jul 2017 Jep, for evigt fortabt smiley

• #40   7. jul 2017 Shit, jeg bestiller straks plads i helvede. Det må være det rette sted for sådan én som mig smiley

Kommentér på:
Kan man få sit øre piercet igen?

Annonce