{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Mangler titel på asiatisk samurai-kærlighedsfilm- HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

HJÆLP!! Jeg har for nogle mange år siden set en asiatisk (kan ikke huske om den var kinesisk, japansk eller koreansk) film omkring en, tror han er samurai, ihvertfald en kriger som forelsker sig i en adelig, fornem pige, som han ikke kan få fordi han ikke har en høj nok status og jeg mener samtidig at hun er lovet væk til en anden.
Ihvertfald handler det meste af filmen om at han kæmper sig igennem en masse fjender for at finde frem til sin udkårende.
Kampene er meget overdramatiske og de kan springe fra tag til tag (som i filmen tiger på spring, drage i skjul) og ham krigeren man følger er nogetnær uovervindelig.
Den slutter med at de faktisk finder hinanden, men så er der en der skyder en store tyk pil i ryggen på kvinden da de sidder og holder om hinanden. Krigeren vælger - efter hun er død - at tage fat om pilen og presse den igennem hende og ind i sig selv, og så lægge sig ned i græsset og dø sammen med hende..

Jeg vil selvfølgelig selv lede efter filmen også, men det kunne være at der er nogle der kan hjælpe. Mener at filmen havde en lidt mærkelig titel, et navn eller sådan noget..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler titel på asiatisk samurai-kærlighedsfilm- HJÆLP
Kommentér på:
Mangler titel på asiatisk samurai-kærlighedsfilm- HJÆLP

Annonce