{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist Nyhed
  • #1   10. dec 2006 Ja han var dejlig.
    Han blev aflivet på grund af kræft, så jeg fik sgu lige en klump i halsen da det jo KAN være arveligt

• #2   10. dec 2006 Martin - hvordan gør man så i sådan et tilfælde - med hensyn til videre avl -

Tages hvalpe efter ham ud af avl - og stopper linien der - ved ikke at lave videre avlsgodkendleser etc - ????

Hvis du ik ved det MArtin - er der så andre der gør - ????

• #3   10. dec 2006 Åh, det er godt nok synd. Kan godt forstå det slår hårdt - især fordi årsagen sætter så mange "grimme" tanker i gang. Jeg synes du skal tage dig en snak med dyrlægen, for der kan du nok få et fornuftigt svar på hvad du måtte have af spørgsmål omkring sygdommen.

Min hvalp Bianca har også mistet sin far - men ikke på grund af sygdom. Det sket på en rigtig forfærdelig måde, og jeg er stadigvæk flere måneder efter meget ked af det. 3 hanhunner og 1 tæve i løbetid. Hannerne blev ophidsede og kom op at toppes. Han blev enten kvalt ihjel eller døde som følge af chok - der var ingen bidmærker eller andre skader på ham. Møgærgerligt, og jeg ved at opdrætteren de bor hos har været helt nede i kulkælderen over det. Han var hendes næste Champion og han var bror til Danmarks bedste gårdhund han - øv. Men en lille glæde i sorgen er at Bianca bliver en kanon tæve, så sent som på skuet i Næstved i dag skrev dommeren (som er uddannet med "min" race som speciale) "en hvalp der går en meget god fremtid i møde".

En ringe trøst, men det er vigtigt at fokusere på det gode. Jeg er sikker på at du også snart finder noget at glæde dig over. Men forståeligt at du er ked af det og rystet.

Hilsen Gitte

• #4   11. dec 2006 Ære være dit minde i amstaff verden i DK Carlos, du var en smuk hund...

Kommentér på:
Trist Nyhed

Annonce