658 visninger
|
Oprettet:
Trist Nyhed {{forumTopicSubject}}
Fik lige af vide fra de opdrættere vi fik Armani fra at Armani´s far død i November.
Armani´s fra er Carlos fra highland-amstaff, det kom sgu bag på mig og er stadig chokeret.
Har lavet et billed på armani´s profil til ære for Carlos
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 950
Han blev aflivet på grund af kræft, så jeg fik sgu lige en klump i halsen da det jo KAN være arveligt
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Tages hvalpe efter ham ud af avl - og stopper linien der - ved ikke at lave videre avlsgodkendleser etc - ????
Hvis du ik ved det MArtin - er der så andre der gør - ????
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Min hvalp Bianca har også mistet sin far - men ikke på grund af sygdom. Det sket på en rigtig forfærdelig måde, og jeg er stadigvæk flere måneder efter meget ked af det. 3 hanhunner og 1 tæve i løbetid. Hannerne blev ophidsede og kom op at toppes. Han blev enten kvalt ihjel eller døde som følge af chok - der var ingen bidmærker eller andre skader på ham. Møgærgerligt, og jeg ved at opdrætteren de bor hos har været helt nede i kulkælderen over det. Han var hendes næste Champion og han var bror til Danmarks bedste gårdhund han - øv. Men en lille glæde i sorgen er at Bianca bliver en kanon tæve, så sent som på skuet i Næstved i dag skrev dommeren (som er uddannet med "min" race som speciale) "en hvalp der går en meget god fremtid i møde".
En ringe trøst, men det er vigtigt at fokusere på det gode. Jeg er sikker på at du også snart finder noget at glæde dig over. Men forståeligt at du er ked af det og rystet.
Hilsen Gitte
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 557
Trist Nyhed