{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftensmad
  • #1   23. jul 2017 Grøntsager smiley - så er jeg virkelig dårlig inspiration smiley
    Meeeen....vi skal have flæskesteg med det hele - og så selvfølgelig Risalamande til dessert.


  • #2   23. jul 2017 Ja det er der jo ikke mange grøntsager i smiley Men det lyder super lækkert!

  • #3   23. jul 2017 Jeg lavede fornylig en "go green lasagne", den var med i et eller andet blad - tænker den kan googles - det er bare lasagne med spinat og kartofler og jeg synes den var meget god smiley (du kan jo regulere så den kan blive vegansk, fuldkorn osv)

  • #4   23. jul 2017 Lakseruller smiley

    Yum for mange - og der kan man jo spække lige så mange grønne ting i, man har lyst til smiley


  • #5   23. jul 2017 Jeg fik helstegt kylling med rosmarin på grillen i går smiley Som jeg så skal have rester af i dag. Grillede majs til, samt kogte nye kartofler, blomkål og broccoli smiley
    Hvis du vil have masser af grøntsager, kan du jo altid lave en lækker grøntsagssuppe (det er suppe-vejr i dag smiley ). F.eks jordskokkesuppe er virkeligt lækker.


  • #7   23. jul 2017 Grøntsagssuppe
    Grøntsager i kokos/karrysovs med (brune)ris til

    Ellers ville jeg søge på vegetaropskrifter, så kommer der mange gode bud.


  • #8   23. jul 2017 Uh, kom lige til at tænke på at blomkålsgratin smager fantastisk smiley Jeg tilsætter altid lidt ekstra grønt.

  • #15   23. jul 2017 Fik flødestuvet kantareller på ristet brød...kantareller er jo en grøntsag smiley Havde også lidt frisk timian samt et skalotteløg i smiley

    Ej spøg til side smiley

    Wok med massere af grøntsager til smiley Vi har altid bambusskud og gulerødder i smiley Og så har vi rå peberfrugt samt fintsnittet spidskål ved siden af, så det kan varmes op uden slatne grøntsager i smiley

    Af og til tilsætter jeg enten grønne asparges eller sukkerærter, blomkål og champignon i smiley Lidt efter humør og smag den enkelte dag smiley (det rimede helt smiley )

    Ellers får vi en del grøntsager til tortilla i form af fintsnittet agurk, gulerod, spidskål, rødløg, peberfrugt, tomat, avocado og majs smiley


  • #16   23. jul 2017 Ift. sunde retter kan man ved siden af også have en salat med sojabønner (edamamebønner?), grillede majs, kidneybønner, avocado og koriander - okay sidste ingrendiens kan skrottes hvis man er en af dem der ikke bryder sig om det skønne krydderi smiley
    Det giver en lidt anderledes tungere salat (som man egentlig også kan spise alene), men jeg er helt vild med den, jeg bryder mig ikke så meget om de der sommersalater med frugt og iceberg


  • #18   23. jul 2017 # 17 De smagte dæleme også skønt og var helt selv-hentede i de nordsjællandske skove smiley Vi droppede godt nok salaten og nøjedes med guldet smiley

    Spiser normalt meget grønt, men i dag skulle guldet altså skinne alene smiley

    Er dog enig i, at en salat på sidelinjen ville have hjulpet på sundheds aspektet i retten smiley


  • #19   23. jul 2017 Mums flødestuvet kantarel er gudepise smiley
    Har kun en gang selv fundet kantareller, men de blev dælme også nydt smiley


  • #21   24. jul 2017 Vi skal have frisk kartoffelsalat (ikke den med mayonnaise) med nye kartofler, asparges, radiser og forårsløg. Det smager skide godt.

    Melonsalat er også ret godt. Vandmelon skåret i chunks og så med feta, rødløg og nødder.

    Tomatsalat er også et hit herhjemme


Kommentér på:
Aftensmad

Annonce