{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

GISP en nat {{forumTopicSubject}}

Godmorgen til alle herinde, sikke en nat jeg har haft, Tulle er syg, hun er på vej i løbetid her om nogen dage og hun har så stærke smerter hver gang, så vi har noget smertestillende til hende,
Men siden hun fik det har det bare stået ud af hende både den ene og anden vej, så har skiftet sengetøj 3 gange i nat øv hvor er det surt. sikke ødelagt man er...

Nu har hun lige været ude på gåtur alene og få lavet hvad hun skulle...

Men har så ondt af hende...

Selvfølgelig ville det være smartest af få hende sterilisseret, men jeg frygter sådan den narkose, hvilket er så egoisktisk af mig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GISP en nat
  • #1   16. dec 2006 stakkels lille Tulle... og ikke mindst jer, som ikke har fået sovet så meget!!
    hvis du tager til en god dyrlæge (eks. dem på skibhusvej) mener jeg nok de skal kunne styre narkosen!!


  • #2   16. dec 2006 Mette, dette er ment som en kærlig hentydning - men tænk lige på hvad hun må igennem hver gang, fordi hun ikke kan blive steriliseret...... LOL

    Gitte

    PS: Har haft min Cherie Chi i narkose flere gange og det er gået helt fint.


  • #3   16. dec 2006 Ja jeg tænker det også hele tiden, det kom efter hun fik kejsersnit i marts, hun skal jo alligevel ikke have flere hvalpe, Men efter Nala døde der i Narkosen, er jeg så dybt panisk over det...



  • #4   16. dec 2006 Ja jeg overvejer det også kraftit har jeg gjort siden for 6 mrd siden i hendes første løbetid efter kejsersnittet hvor det begyndte, men hver gang vinder det med af Tænk nu hvis hun ikke vågner igen.

    Vores nye dyrelæge havde jo bailey i narkose i sidste mrd, men føj jeg havde det skidt, og var parat til af aflyse det i sidste sekund, samt en dyrelæge der skulle stå og berolige mig derude en del :o/

    Enormt pinligt, men jeg frygter det sku sådan


  • #5   16. dec 2006 Kan godt forstå du er meget bekymret over narkose efter sidste gang smiley

    Men det må heller ikke være sjovt for Tulle at skulle igennem dette.

    Nej det er da ikke pinligt at være bekymret overfor sine dyr og det er dyrlægerne vel vant til, jeg har nok heller ikke været lige nem de gange Fie har været i narkose *S*


  • #6   16. dec 2006 Nogen der ved hvad normal prisen ligger for af få dem steriliseret???

    Og hvornår er det bedst af gøre det hun kommer i løbetid her om nogen dage, og den skal selvfølgelig overståes...

    Men hvornår skal man så bestille tid

    Må vist bare indse jeg skal gøre det bedste for hende....



  • #7   16. dec 2006 Jeg gav lige knap 4000 i maj måned, men har set priser fra 3000.

    Min dyrlæge anbefaler mellem 2 løbetider.


  • #8   16. dec 2006 Oki jeg takker, må vist lige få snakket med dyrelægen...

    :o)


  • #9   16. dec 2006 Jeg gav 3300 for at få steriliseret min GD Babett, jeg var også vildt nervøs, hun hader dyrlæger som pesten, men der er en dyrlæge som jeg har 100% tillid til og hun opererede hende. Babett havde ingen komplikationer. Dog skulle hun bedøves, da stingene skulle tages, da hun ellers går i totalt panik. Jeg har ikke et sekund efter fortrudt det, hun er meget mere stabil.

  • #10   16. dec 2006 Hej Mette
    Jeg kan godt forstå du er nervøs! Men jeg synes som de andre at det bedste for jer alle ville være hvis hun blev steriliseret.

    Held og lykke med det hele.

    Louise


Kommentér på:
GISP en nat

Annonce