{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Urolighederne på Nørrebro i dag {{forumTopicSubject}}

Andre end mig der fulgte med ? Er dybt forarget over hvor galt ens liv er, når man render rundt og gør de ting, som de gjorde. De skal spærres inde på livstid, eller sælges som slaver i Afrika. You name it. De autonome skal ikke have lov til at opføre sig, som de gør. Det vilde er, at alle dem der blev anholdt her til aften, er ude igen i morgen... Og hvad mon der så sker i morgen igen ?

Det værste af det hele var næsten de forældre, der rendte rundt med t-shirts, der stod "stop politivold" Jeg var ved at brække mig da jeg så det. Hvad med de prøvede at opdrage deres egne latterligt dumme børn, istedet for at lade dem kaste med brosten, sætte ild til ting, hærge butikker og fuldt ud ikke respektere ordensmagten.

Og i morgen kommer der sikkert en masse advokater og politikere, med udsagn om politiet handlede forkert. Så skal det undersøges, og det bliver der brugt en masse resourcer på = en masse penge, for ikke mindst at glemme de ødelæggelser, som de unge autonome har skabt i dag. Og mon ikke der kommer flere dage som denne ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urolighederne på Nørrebro i dag
Kommentér på:
Urolighederne på Nørrebro i dag

Annonce