10.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Sår og klor pool - mennesker Sår og klor pool - mennesker

Hej kloge hg'er smiley
Vi ligger i dejlige Malaga og nyder vejret, men igår eksploderet vores badeværelse dør i glas på os og vi fik en masse sår.. vores ferie er liiige begyndt, men vi er i tvivl om man må gå i klor pool med sår. Vi er blevet tilset af læge, men fik ikk rigtig noget svar af denne og syntes ikk at Google er min ven, så tænkte HG må have et svar smiley
Skyd løs smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår og klor pool - mennesker
  • #3   30. aug 2017 Jeg var altså også bare hoppet i. Jeg tror ikke klor i det omfang der er i pools er så skadeligt - hvis noget så desinficerer det bare imens I bader. Win-win smiley

• #4   30. aug 2017 jeg ville spørge dem der har poolen.. nogle steder vil de ikke have det

• #6   30. aug 2017 Det kommer helt an på, hvor store og dybe jeres sår er.
    Et er at I skal passe på jer selv, noget andet er, at det kan være ulækkert for andre, hvis I bader med åbne sår, det synes jeg faktisk ikke er i orden.

Jeg ville tale med dem der har poolen.
    Kan I ikke bade i havet - salt renser godt.

• #7   30. aug 2017 Jeg ville ikke gøre det. Udenlandske hotel pools er så smækhamrende fyldt med bakterier. De har slet ikke samme rensning og kontrol som en svømmehal. Og folk har ikke samme hygiejne i udlandet i forhold til en dansk svømmehal. Man bader jo fx ikke inden man hopper i. Derved er der både colibakterier og andet hyggeligt snask i vandet.

Der er en grund til, at der er noget, der hedder "pool mave" når ungerne får slugt vand...

Havde det været i en dansk svømmehal og sårene er rene og ikke bløder, så havde jeg gjort det. Men ikke i Malaga.

• #8   30. aug 2017 Vi er hoppet i poolen, vi går ud fra de renser det ordenligt når det er et 5 stjernet hotel vi bor på smiley
    Sårene er ikk dybe så de skulle syes og personalet sagde god for at vi hoppet i smiley
    Ingen ny dør på badeværelset, men vi fik hotellets superior room med to badeværelser, en stue, soveværelse og den største balkon ud over vandet, så vi overlever at den sprang på os smiley

• #9   30. aug 2017 Fik i spurgt dem der har poolen?

Når det er 5 stjernet tænker jeg de netop ikke vil have gæster med sår i bassinet

• #11   30. aug 2017 Det skal du nu ikke regne med, at de gør. Der er meget lidt kontrol med klor- og syreniveauet i de pools. Og derved bakterieniveauet. Men ja, altså det er jo din krop. Jeg ville sørge for at tage en god skyller og vaske med sæbe efter hver dukkert

• #12   30. aug 2017 Frk Jensen - hvis du liiige læser min besked igen smiley

Julie p - altså vi har set dem tjekke tre gange om dagen, morgen/middag/aften, men kan da godt være du har ret? Det skal jeg ikk kunne sige smiley vi er i hvert fald ikk dårlig eller andet endnu, så håber det lige går smiley tænker netop det er noget at det man ligger de ekstra penge for, istedet for et 3 stjernet hotel.

• #13   30. aug 2017 Men det er da ikke rart for de andre at bade i det vand, når folk med sår hopper i!

• #14   30. aug 2017 Altså nu er det jo ikke store dybe sår vi snakket om her smiley så havde vi nok ikk fået lov smiley

• #15   30. aug 2017 Jeg indrømmer da blankt at jeg bader, selv hvis jeg har sår..
    Ved godt at det ikke er helt det samme, men senest med få dage gammelt 5 cm langt sår i en flod i Ukraine.

Bader også både i pool og fjord her i dk, med sår. Så længe der er noget skorpe på, er det vel ok?

• #16   30. aug 2017 Ved tatoveringer må man jo ikke pga risiko for infektioner. Og det er jo "bare" skamfering af øverste lag hud.

Så var det mig, så turde jeg sku nok ikke løbe risikoen. Men nu er jeg heller ikke den vildeste badenymfe i en kold pool, så jeg vil nok have nemmere ved at lade være smiley

Nyd jeres ferie og sommer, nu hvor vi ikke har haft nogen herhjemme i år.

PS: Mojito's i poolbaren vil sikkert også have en dejlig kølende effekt og et godt plaster på såret i mere end en forstand smiley

• #18   31. aug 2017 Enig med Caroline smiley
    Jeg er lige kommet hjem fra USA, hvor vi boede hos min mands søster. Der er pool til boligerne i de boligkompleks hvor de bor til leje.
    Her havde det været nødvendigt at skrive på meget store skilte at børn med ble på ikke måtte bade i vandet og at små børn der ikke var renlige heller ikke måtte bade i poolen smiley
    Det var 32-34 grader hver dag (en dag var vi oppe på 38), så vi brugte nu flittigt poolen. Jeg med en stor hudafskrabning på venstre knæ.

• #20   31. aug 2017 Håber i nyder ferien og det er varmt, vi tager nemlig også til malaga på mandag, så jeg håber der er varmt og en masse sol.

• #21   31. aug 2017 Det er super lækkert her nede - glæd dig! Fuld sol hele dagen og lige nu ligger vi ved poolen og er ved at bestille frokost smiley

• #22   31. aug 2017 Caroline: har du prøvet at smide et barn i vand med en almindelig ble på? Det bliver temmelig tungt og meget lidt tæt.
    Badebleer alene er heller ikke nok til at holde skidtet inde.

• #24   31. aug 2017 Caroline: Det er der - også i Danmark. Jeg var i lalandia en dag. Børnepoolen blev lukket ca. en gang hver time pga børn der ikke lige havde fået en badeble på, eller havde almindelig ble på. Det er sgu ikke smart.

• #26   31. aug 2017 Åbenbart. Jeg troede det egentlig heller ikke, indtil jeg selv så en 'flyder'. Fy for...

• #28   31. aug 2017 Min store niece kom med i en anden pool i hvert fald. Den lille skulle ikke rigtig bade mere.

• #29   31. aug 2017 Jeg har arbejdet et par år som livredder. Det sker. Ofte. Vi har et stort net med en lang stang kun til det....

Kommentér på:
Sår og klor pool - mennesker

Annonce