711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Pjutte
Pjutte
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 127

pyyha! løs hund pyyha! løs hund

hejsa smiley
jeg stod idag ca. 19 og snakkede med en af mine gode venner, da jeg kun lige har boet her i en måned (det er en stooor by end jeg ellers har været van til) er jeg ikke så van til alle der er lyde og ting der sker omkring mig, men pludselig begynder jeg så at hører 2 små drenge (på omkring 0-2 klasse) råbe "nana! nana!" og løber, i det samme kommer en sort lab. hund løbende som jeg så først får øje på! (vejen lignede et " T - kryds " ) jeg står på en sti og hunden drejer mod den modsatte retning, jeg midt i min snak med min ven, stopper op og impulsivt får jeg rørt ved min nøgle der gør at hundens opmærksomhed kommer på mig og den løber direkte mod mig, jeg rækker min hånd frem som for at snakke med den og får så fat i dens halsbånd med det samme, hvor ca. 2 sek. efter komme drengene og den ene dreng får så fat i halsbåndet og jeg giver slip i hunden, den anden dreng får lige fremstammet et "tak" og de går afsted med den, jeg stod jo lige og skulle komme til mig selv og min ven han havde hørt det hele og så holdte jeg øje med drengene og skulle til at spørge om jeg skulle hjælpe men i det samme kommer en kvinde med en snor til den smiley

pyyyyha! det kunne være gået galt, hvis den var drejet den vej den ville skulle den kun løbe lidt nedaf og så var der en stor traffikeret vej :o! så jeg tør ikke at tænke på hvad der var sket hvis jeg ikke havde stået der og fået fat i hunden!
jeg er ikke sur over siturationen for jeg ved ikke hvad der er sket inden eller hvorfor den endte med at løbe ned af vejen - jeg er kun glad for at jeg nåede at få fat i den smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
pyyha! løs hund

Annonce