{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.401 visninger | Oprettet:

8-16 job {{forumTopicSubject}}

Nogle gange kunne jeg virkelig godt tænke mig et helt almindeligt 8-16 job med fri hver weekend.
Problemet er bare at jeg er helt tom for ideer.
Nogle gange tænker jeg at "Det lyder som et job for mig.. super spændende" men så er det præcis lige så skiftende arbejdstider som jeg har nu.

Kom gerne med forslag til et almindeligt job, der ikke kræver en gymnasiel uddannelse.

Jeg er uddannet driftsleder i landbrug ( grønt bevis )
De sidste knap 12 år har jeg "arbejdet med mennesker" og blandt andet varetaget sagsbehandling samt sikkerhedsmæssige opgaver( jeg er ikke socialrådgiver )

Nogen forslag til en ny karriere ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8-16 job
  • #1   2. sep 2017 Jeg følger lige med i tråden smiley

• #2   2. sep 2017 Job jeg selv har kunnet finde på er:

-Narkohundefører i toldvæsnet eller kriminalforsorgen ( de hænger så ikke på træerne )
    - Tolder
    - Sikkerhedsvagt
    - Medhjælper / pædagog på bosted for udviklingshæmmede / autismespektrumforstyrrelser mv.
    - Handicaphjælper

Men som det ses er ingen af dem i 8-16 kategorien...

• #3   2. sep 2017 Jeg arbejder på lager, og det er jeg rigtig glad for. Gode faste arbejdstider, og gode muligheder for job. Har aldrig fortrudt at jeg skiftede fra landbrug til lager smiley

• #4   2. sep 2017 Du følger bare Zenta smiley