{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Erfaring med landskildpadder ??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der kan berette om ovenstående -

Gern eom mulighed for at have dem i haven - ved at nogen siges at kunne holde til minus 20 grader - men kan de reelt gå ude hele året - ????

Og hvis de skal ind fx om vinteren - hvor meget plads kræver de da ????

Lugter de vanvittigt ????

Har hørt at de kan sørge for deres tiollet én gang dagligt ved det daglige bad - korrekt ??? Eller blot for ogen held ????

Andre ting man BØR vide ????

Hvilken race er mest kontaktsøgende og venlig - ???

Håber at høre fra folk med erfaringer, smiler...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med landskildpadder ???
  • #1   20. dec 2006 Manne - men det er da en sumper du har så... da ... ik ???

HAr ik hørt det navn om landskildpadder før -

Har selv sumpere - de lugter ikke - kun hvi sjeg får givet dem for mange rejer eller lign - som de ik kan spise op, - smiler...

• #2   20. dec 2006 Vi havde en græsklandskildpadde , et dejligt dyr *S*.
    Nej de kan ikke leve ude året rundt , de skal jo have en varmepære som de kan gå under når de har lyst .
    Ja de gør sig rene når de er i bad .
    De elsker forskelligt slags frugt , ukrudt (især smørblomster) , bær og andet .
    Jeg plejede også at håndfodder vores når hun var i bad smiley .
    Jeg gjorde det da jeg købte hende at , jeg også købte en håndbog om landskildpadder , da ca 80 % dør inden de bliver et år , hvis man ikke sætter sig rigtigt ind i hvad de kræver .
    De må heller ikke stå i deres terrarie direkte på gulvet da de ikke kan tåle træk .
    Bare lidt erfaring og noget jeg læste mig til da vi havde vores Nadja .
    Men held og lykke hvis du vælger at få dig en , søde det er de og syntes egentlig ikke de lugter særligt meget *S* .

• #3   20. dec 2006 DAMN - se lige den Afrikaner der - da for lækker...

• #4   20. dec 2006 Lone - tusinde tak for info - smiler...

Jo - ville vildt gerne have en - Og den kan hundene jo ik skade - ville jo nok gø noget af den i starten - men derefter acceptere dens tilstedeværelse - ss -

Vi har sumpere nu - og dem gør de også lidt af - når de er ude af akvariet, - men det stopper hurtigt - de gider jo end ik reagere på det -griner -

• #5   20. dec 2006 Naaj man får ikke de vilde reaktioner fra en pilskadde , men det er bare sådan et hyggeligt dyr *ss*.
    Men når de er varmet op og har spist , så kan de kravle ret hurtigt og nå langt hvis man ikke lige har øjnene på dem smiley

• #6   21. dec 2006 Ih, landskildpadder er bare så hyggelige smiley

Jeg vil også rigtig gerne have en...

Jeg har faktisk haft to... Men da begge dem jeg fik var syge, fordi jeg ikke fik dem fra et ordentligt sted, så mistede jeg dem ret hurtigt smiley Rendte til dyrlægen i håb om, der kunne gøres noget... Men nej, det var for sent til at starte med smiley Så det tog desværre lidt modet fra mig...

Så skal jeg have en igen, så skal jeg virkelig finde er godt sted... Troede jeg jo også det andet var, men nej.. smiley

Men jeg må sige, at mine lugtede heller ikke eller noget... Og når de var i bad lavede de bare afføringen der, så det var så nemt. Og ja, de kan bare kravle stærkt smiley

Helt sikkert et spændende dyr smiley

Kommentér på:
Erfaring med landskildpadder ???

Annonce