316 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kalder alle æble-eksperter! Kalder alle æble-eksperter!

... Eller noget smiley

Jeg står og skal vist rimelig snart have en ny oplader til min macbook. Den er halvt knækket og jeg kan se trådene indeni.... den kan stadig oplade, men tænker at jeg for en gangs skyld vil være på forkant..

MEN - de koster jo lige 750 kroner (!!) for en oplader *gisp og suk og tom pengepung*

Jeg er bare blevet frarådet at købe alt der ikke er den officielle oplader. Men den her fra fx. Computersalg ligner ikke helt den rigtige??
https://www.computersalg.dk/i/1850756/apple-magsafe-2?utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Hvordan ved man, at det er den rigtige? Kan det virkelig passe, at jeg skal give næsten hele min SU for en sølle oplader? smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalder alle æble-eksperter!
Kommentér på:
Kalder alle æble-eksperter!

Annonce