{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Total dårlig start {{forumTopicSubject}}

Total dårlig start på mogen er hvad jeg kan sige. Står op og gøre mig klar til at køre på arbejde, og da jeg kigger ud af døren er min kære gamle bil væk! Så er der simpelthen nogen som har taget min bil 3 dage før jul. Det er hvad jeg kalder en dårlig dag. Så nu må jeg igang med den gamle tradition og tage traveskoene og penge frem og så hoppe på bussen. Det er godt nok fladt! Nå men jeg ville bare lige ud med noegt hissighed inden jeg stiger på bussen. I må have en god dag. Og husk at tjekke om jeres bil holder hvor den plejer. Glædelig jul

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total dårlig start
  • #1   21. dec 2006 nej hvor surt, håber den kommer hjem igen. har ingen bil så slipper for den oplevelse. go dag trods alt..

• #3   21. dec 2006 ej Mette, det var da en sur start på dagen og Julen - håber du finder bilen i hel stand - fik min bil stjålen for 2 år siden - den blev funden men totalsmadret ved rat og meget andet, så den blev skrottet og jeg blev så gal at jeg ikke har købt anden bil - nu lejer jeg bil når jeg skal til f.eks hundeudstilling .............

Kommentér på:
Total dårlig start

Annonce