{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota yaris
  • #2   26. sep 2017 Brugt fra forhandler eller brugt fra privat?

Private bruger ikke altid hovedet når de sælger ting, eller også er de bare naive. Rigtig mange annoncer på dba kan findes billigere på nettet hvis man gider at lede lidt. Nogle gange sælger de dyre ting fra wish, og tjener på at andre ikke kigger sig ordentligt for. Private sælger efter hvad de kan få for det, og ikke efter hvad det er værd. Det betyder at private ikke nødvendigvis sætter prisen ned på deres bil, bare fordi deres bil fra ny nu koster mindre - i deres øjne er deres jo stadig et godt køb, fordi du sparer 30.000 fordi de gav den høje pris.

Gav det mening?

Hvis du kan vente, så vent og se hvad der sker, men at spå om at private sætter prisen ned fordi ny-prisen bliver sat ned, er i min optik lidt optimistisk. Bare se herinde hvad der bliver solgt af hundesnore, godbidsposer og klikkere, og så tjek prisen på wish.com, zooplus.dk, og biltema.dk - det er ofte billigere og bedre garanti at købe hos de 3 forhandlere end private sælgere.

• #3   26. sep 2017 Ja det giver godt mening smiley
    Jeg vil helst købt privat fordi man kan spare rigtig meget.
    Men har da kig på en hos en forhandler også.

• #4   26. sep 2017 Jeg kan sagtens vente, men er bange for jeg ikke kan finde noget, og min bil kan ikke gå igennem syn.

• #5   26. sep 2017 Hvis man er heldig kan man spare rigtig meget ved at købe privat. Hos forhandler har man 2 års garanti. Det er en smagssag. Jeg har købt hos begge dele med lige blandet succes og fiasko.

• #6   26. sep 2017 De nye afgifter er jo på nye biler, men brugte vil nok også følge med op og ned. Måske ikke i samme niveau som på de nye biler. Så kan du spare 7-15.000kr på en ny Toyota ( spørg en forhandler om niveauet ) så forvent ikke helt samme besparelse på en brugt.

Men netop usikkerheden sætter dig jo i en god forhandlingssituation. Forhandleren eller den private sælger aner ikke hvordan brugtbilsmarkedet ser ud om14 dage, så byd da hvad du synes er en god pris. Og slå lidt på at den måske er meget mindre værd og svære at komme af med lige om lidt hvor folk hellere vil spare på de nye modeller.

Vi har feks. Lige købt en 1/2 år gammel VW polo for 2 måneder siden. Fra ny ville den falde 25.000kr men den brugte, har vi fået at vide ville være faldet ca. 15.000kr. Det er da øv men heller ikke et niveau hvor jeg ærger mig.

• #8   26. sep 2017 Der er allerede sat link ind med besparelserne på deres nye biler fra 1 oktober.
    Du kan tegne en speciel forsikring hos Toyota så du ikke skal forvente ekstra regninger i x antal år efter købet, medmindre du selvfølgelig selv smadrer den

• #9   26. sep 2017 Det vil være en minimal ændring på brugt markedet, hvis nogen overhovedet. Medmindre den er under 3år gammel. Det er primært de dyre biler der bliver billigere smiley Hvis du har fundet et godt køb, så gå du bare ud og købe den med god samvittighed smiley

• #10   26. sep 2017 Der bliver næppe mærkbart forskel på en brugt Yaris, hverken til den ene eller anden side. De nye bliver så noget dyrere, i grøn afgift.

• #11   26. sep 2017 Tak fordi I gider forklare det til mig smiley

Kommentér på:
Toyota yaris

Annonce