{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Glad i låget tråden... {{forumTopicSubject}}

Fra andre fora er jeg vant til der er en "positiv" og en "brokke" tråd. Og det har egentlig været meget hyggeligt at følge andres succes'er og deles om det modsatte.

Så jeg har længe tænkt det skulle være en mulighed herinde også...

Jeg kan godt lægge ud:

Her er endelig ved at komme lidt ro på, og set retrospekt kan jeg godt se hvor hårdt det har været med hund, fuldtidsjob og specialeskrivning. Jeg sover stadig overhovedet ikke godt, og jeg er stadig i mangel af overskud og konstant træt...MEN det går fremad!

Jeg bestod med et ganske godt resultat synes jeg selv... mit arbejde har gennem det hele givet udtryk for jeg er en god ressource og mine kolleger har lige valgt mig til arbejdsmiljørepræsentant.

Og allerbedst...jeg kan mærke at jeg er mere nærværende med min hund igen og overskuddet til venner og familie er på vej tilbage... smiley

Og jeg GLÆDER mig til min familie fra jylland kommer en weekend i start november så vi skal fejre og hygge smiley

Minion foran Samfundsvidenskabeligt Fakultet...hvor jeg nu ikke længere "spilder min tid" væk fra ham smiley :D smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad i låget tråden...
  • #1   17. okt 2017 Uh, jeg kan være med på en positiv-tråd smiley
    Hvalpen er blevet mega dygtig til at være med på arbejde


    profilbillede
  • #2   17. okt 2017 ..og hendes mor er nu landets yngste rally-øvetmester i racen smiley smiley

    profilbillede
  • #4   17. okt 2017 Ih tillykke obsternasig, jeg er så glad på dine vegne smiley

    Jeg kan også være med på positiv tråd.
    Først og fremmest er Lucky bare den sejeste lille hund i hele verden, fordi han klarede sin pl operation og genoptræning til ug, og hans knæ er nu stort set så godt som nyt smiley

    Så er jeg for første gang i mange år, bare lykkelig. Det sker da at jeg stresser og min angst er der stadig, men i bund og grund er jeg lykkelig. Der er ingen depression der presser på, og jeg har fået verdens bedste kæreste. Jeg kunne virkelig ikke ønske mig mere smiley


  • #5   17. okt 2017 Sikke en dejlig tråd smiley jeg er glad, fordi der kommer mere og mere styr på huset med indretning osv. Vi har fået købt sofa og reoler til vores stue og et Barbord til køkkenet. Vores have tager også snart form.

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.008
    #6   17. okt 2017 alt fungere bare her hjemme smiley

    vi flyttede i rækkehus d, 1/9, samme dag fik vi bil, min fars chef forærede os et halvt fitness center, midt i sep. fik vi10.000 kr. tilbage i boligstøtte.

    alt kører virkelig på skinner!!!!

    der er kommet en hel anden ro og overskud efter at vi flyttede, og det kan så tydelig mærkes på os, børnene og dyrene smiley


  • #9   17. okt 2017 Hvor er hun dog bare fin og dejlig, Lens smiley

  • #13   17. okt 2017 min kæreste er ved at uddanne sig til vvs'er og han er faktisk utåleligt glad for det, synes det er så skønt han har fundet noget han gerne vil lave! smiley

    og det er nu også dejligt der lige kommer en stigning i indtægt både op til jul og generelt, for jeg vil bygge en hundelegeplads i haven!!
    OG så skal der ellers bare købes nyt legetøj, vintetøj og andre sjove og skønne ting til basserne smiley


  • #14   17. okt 2017 Jeg er bare GLAD smiley ........ Kigger mig omkring i verden .... ( jeg ved godt man ikke kan bruge det til noget ) .... men alligevel .... alt i alt .... så er jeg ....GLAD i låget smiley

  • #16   17. okt 2017 jeg er bare GLAD....for livet ...at bo på landet...ingen generende naboer, hundene generer ingen med et vov.....har min elskede Jon og alle dyrene.....ingen økonomiske problemer der kan dræne gæden ud af en.....jo man skal også have humor og tænke positivt, så er livet bare dejligt....nemt nok at sige tænke når man er en gammel kone med et godt lant liv bag sig.

    profilbillede
  • #17   17. okt 2017 Kan ikke andet end at være i godt humør. Vi har "feriebarn" i denne uge, Calas hvalp Rhona på knap 5 måneder, en skøn lille krudtugle smiley

    profilbillede
  • #18   17. okt 2017 Jeg er rask, mine børn er raske og Chili er fanme også rask. Så betyder intet andet noget. Jeg har aldrig for få penge, men nogle gange bruger jeg lidt for mange smiley

  • #21   17. okt 2017 Jeg tror a-kassen endelig har besluttet sig for at jeg skal have dagpenge, det lød sådan til mødet igår at de burde gå igennem.

    alle er raske, naturen er virkelig smuk og tak til Ziva går vi virkelig meget op i at nyde turene sammen. Skiftes til at drikke kaffe og sidde på en træstamme. Ziva kan snuse rundt om stammen og bruge næsen, og vi kan sidde og nyde freden og småsnakke lidt om alt og ingen ting. smiley

    I dag har jeg fået en rundvisning blandt Næstveds militæranlæg, og vi har snuset til øvelsesbanen som køerne passer i øjeblikket. Det var spændende for os alle tre - vi vender helt sikkert tilbage i morgen og udforsker noget mere. smiley


  • #22   17. okt 2017 Haha, Nicole, du kender mig for godt smiley

    Jeg er vild med glad-i-låget tråde. Jeg orkede faktisk ikke at læse brokketråden, for jeg lader mig gå på af al den negativitet, og det har jeg virkelig ikke brug for.

    Jeg er glad for endelig at nyde livet. Jeg nyder bare at være mig og hundene, at der kun er mig selv at stille til ansvar og jeg elsker mit job. Efter to års hårdt arbejde, har jeg netop i dag fået nogle målinger, som viser at vi har rykket os mere, end man på nogen måde har turdet håbe. Jeg er pisse stolt af at være en nøglespiller i det game, og i dag nyder jeg vores resultater. I morgen skal vi give vores erfaringer videre til nogle, der er i dag hvor vi var for 2 år siden.

    Mine dejlige hunde trives så godt efter vi er flyttet. Jeg var i tvivl om de kunne finde ud af at miste deres "far", men de er heldigvis simple væsner, og nyder at være sammen med mig og hinanden smiley

    Det eneste der trækker lidt ned, er at Bellas ben ikke er helt ok. Men jeg kæmper videre for hende, og er helt sikker på at vi når i mål. Det skal vi!

    Dem her - mine elskepiger smiley


    profilbillede
  • #23   17. okt 2017 Jeg har stadig armene over hovedet efter i går.
    Min lille utrolig uheldige hundehvalp, der er mester i at komme galt afsted og er bedste venner med samtlige dyrlæger i området, viste præcis hvorfor hun er hver en krone værd og hvorfor jeg gider opdrætte hunde i stedet for at købe dem. smiley

    Har fået mig den lille hyrdehund jeg sådan havde ønsket mig og hun viser lige præcis det jeg gerne vil se og elsker at arbejde med.
    Det kan kun blive godt og et virkelig vigtigt avlsmål med hende er godt på vej til at være nået.
    Det er sgu' da noget at være glad i låget over smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=KZPwvWwnUag&feature=youtu.be




  • #24   17. okt 2017 Jeg er SÅ glad for at vi flyttede tilbage til min barndomsby for snart 1 år siden, og er ekstra glad for at min mormor også flyttede tilbage for et par måneder siden, og nu bor 2 blokke væk fra os smiley Det er simpelthen det bedste i hele verden bare lige at kunne smutte hjem til mormor og sludre , spille canasta, drikke en kop te, spise aftensmad sammen osv . Og så er det fantastisk bare lige at kunne cykle over til min mor og co, og dermed også se dem MEGET mere end før, det betyder så uendelig meget for både mig , min mor , mine brødre og min mormor smiley

    Generelt er jeg egentlig bare taknemlig for at have tag over hovedet, få mad på bordet hver dag, have en fantastisk mand og familie, have skønne veninder, og have mine dejlige hunde, så behøves jeg skisme ikke særlig meget andet i livet smiley


  • #25   17. okt 2017 Hmmmm............ næh jeg kan ikke komme på noget lige nu.

  • #26   17. okt 2017 Jeg er så lykkelig for, at Melanie IKKE har hverken cancer eller leishmania smiley hun har taget mit hjerte med storm, og kan slet ikke forestille mig en verden uden hende!

    Derudover er jeg ret stolt over, at begge mine hunde, som på ingen måder kan udstilles, klare sig så fandens godt til ringtræning smiley især Baby får så meget ros, at vores træner ikke engang gider rette ret meget på os længere smiley

    Jeg får stor ros for mit arbejde med bæsterne, men i virkeligheden er det hundene der fortjener alt rosen.

    Jeg er så stolt af de to smiley


  • #27   17. okt 2017 Jeg er frisk på en glad i låget tråd. Jeg er nemlig glad i låget lige nu. Vi har nemlig lige fået melding om at et kuld hvalpe er sat i ovnen, og lige nu ventes velbagte og lune omkring nov./dec. smiley

    Jeg kun har ejet én hund som jeg havde i 10½ år, og nu har været uden hund i 5 mdr., så er meget meget spændt, men jeg glæder mig som et lille barn, og har en god mavefornemmelse. smiley


  • #28   17. okt 2017 Jeg ved ikke helt hvem der glæder sig mest til torsdag.. Mig eller min datter..

    Vi skal begge for første gang i Fjord & Bælt i Kerteminde smiley

    Faderen er fra Odense, så har været der MANGE gange, så han gider ikke med smiley


  • #29   18. okt 2017 ....den der skønne fornemmelse når man bare får så meget bekræftelse og anerkendelse fra sine kolleger og sin chef.

    Både fagligt, men også bare ganske almindeligt kollegialt... smiley

    Og hvor er det dejligt at se alle de positive ting der sker i jeres liv for tiden smiley

    Isabelle smiley ingen stress! smiley


Kommentér på:
Glad i låget tråden...

Annonce