{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Stormtråden {{forumTopicSubject}}

Er folk på hg blæst væk?

Ingen skader her, men sovet ekstremt dårligt pga blæsten. Det hyler og piver stadig her, og gjort det hele natten smiley

Skal med bussen på arbejde kl 10, så må jeg ud og se hvordan byen ser ud, efter i nat.

Vestkysten skulle vist blive hårdest ramt?

Så, hvordan står til hos de forskellige hg'er? smiley

Set på jodelgrin.
Sikke en blæst, godt min hund har snor på i det her vejr, så kan han bruges som drage
#chihuahuadragen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stormtråden
  • #3   29. okt 2017 Vågnede ved 6-tiden fordi der fløj en masse ting rundt fra en nabogrund, så vi måtte lige op og flytte nogle af tingene (glæden ved at bo i et nybyggerområde)

• #4   29. okt 2017 Første offer for ingolf-

profilbillede
  • #6   29. okt 2017 Her er stormen taget af, for nu.
    Har sovet elendigt. Har haft en hund på hver side af hovedpuden smiley de var ikke videre fan af det vejr.

Alt står umiddelbart som det plejer smiley

9900 Frederikshavn

• #10   29. okt 2017 Her er Taliban og jeg på vores tur i aftes
    Godt at jeg havde hende i snor smiley

profilbillede
  • #12   29. okt 2017 Ingen skader her, har dog ikke være ude, kun lige med Rosa i haven for at tisse.
    Det er heldigvis blevet stille og roligt igen, nøj hvor det larmede. Og jeg brugte det meste af natten på at håbe at hundene ikke stod tidligt op i løbet af natten for at skulle tisse, men det skulle de heldigvis ikke smiley

• #14   29. okt 2017 Chili, den lille magre hund er blæst væk.
    2½ sække(15kg) wolfsblut sælges

• #15   29. okt 2017 Vi har en gammelport til maskinhuset, der er smadret, men det var et spørgsmål om tid.

Ellers bare knækkede grene og småting.

Her på Nordlangeland bliver det nok vandet de kommende timer, der bliver mest udforfrende.
    Dog ike for os

• #17   29. okt 2017 Ingen blæst her ( Sengeløse)
    Sådan ser her ud til morgen smiley

profilbillede
  • #18   29. okt 2017 Intet her. Solen skinner og ret vindstille. Dog har jeg ikke været ude endnu da jeg har skadet min ankel, men min far har været på morgentur med Albert og meldt fint vejr, udover at der er lidt koldt smiley

Lidt syd for Aalborg

• #19   29. okt 2017 Ingen problemer på matriklen
    Men flere væltede træer og store grennedfald i området.
    Vestfyn

• #20   29. okt 2017 Ingen problemer ved Billund. Alt står på sin plads og vi har ikke hørt ret meget til det i nat.

• #22   29. okt 2017 Her er der væltet en stor vandtønde, og da vi sad og så tv i går aftes (Barnaby) klaprede tagpladerne over hovedet på os...de ligger der endnu her til morgen.
    de der på billedet er her endnu, ingen fløjet bort.

profilbillede
  • #23   29. okt 2017 en væltet parasol og nogen havestole, der ikke er taget ind, og et enkelt væltede træ.... og når det blæser voldsomt er alt meget farligt, for en bette fransk ved navn enzo, vi gik tur i morges, hvor det blæste lidt, gik forbi en kulegrill, puha den var virkelig virkelig farlig smiley :D smiley hahahah

• #24   29. okt 2017 Hvor meget skade der er sket på vores grund har jeg ikke tjekket. Det kigger jeg efter når jeg skal ud og rengøre hestenes vandkar. Men stormet, det har det. Jeg gik i seng med højt musik for at kunne ignorere vinden, i et håb om at det og mine indsovningspiller ville kunne give mig en smule søvn. Det virkede og jeg fik sovet indtil 03:45, hvor at jeg måtte opgive, tage en indsovningspille mere, ørepropper i, og så sove igen! faldt dog først i søvn kl 5...

Mit store problem var tanken om mine heste der endnu går ude om natten fordi at deres bokse stadig ikke er tomme. Tanker om hegn der bliver smadret, heste der løber væk osv, er nok til at holde mig længe oppe. Det samme ved tordenvejr. Det første mine forældre de sagde da jeg stod op kl 9 var også at jeg kunne slappe af, de havde set begge heste fra stuevinduet af kl 6:30 smiley Så de er heldigvis ikke blæst væk! Men deres hegn skal nok liiige studeres for at jeg kan være helt sikker.

• #26   29. okt 2017 Balder var ude for at tisse af klokken 3, og da måtte de søge læ, for han kunne ikke holde balancen, da han skulle lave nummer to. Så stormet det har det.

• #27   29. okt 2017 Jeg mister aldrig noget i stormvejret, ved faktisk ikke hvorfor.
    Kun en enkelt gang hvor taget på skuret lettede. Men det var også de der tynde plastikplader.

Det blæser stadig her.

• #28   29. okt 2017 Vi havde næsten mistet Balder i går, hvis ikke han havde haft snor på. Godt han kunne tisse i læ nede i grøften. smiley

• #30   29. okt 2017 Jeg har ikke været udenfor i dag, men vågnede omkring kl 6 (som jo så er vintertid :D) og der suste ham Ingolf så meget at jeg lige måtte lukke nogle vinduer kæresten ikke havde lukket smiley

Ellers ser det meget normalt ud..

Kæresten og datteren har bevæget sig over lillebæltsbroen, og tror det er gået meget godt smiley

• #31   29. okt 2017 Stormen holdt Ziva vågen så jeg fik lov at sove til kl 8 smiley ny storm ønskes i næste weekend. Hun har siddet på min hovedpude og holdt øje med vejret gennem vinduet men det var en billig pris. Jeg brugte bare mandens arm.

Vi tog i shelter og spiste morgenmad o spillede backgammon i en tre timers tid. Det blæste lidt og var lidt gråt men da vi kørte derfra kl 12 var det lækkert solskinsvejr

• #32   29. okt 2017 Vi har været i sommerhus ved Nykøbing Sjælland, det blæste en del i nat, men fint og roligt vejr i morges.
    Så snart vi nåede Holbæk, Frederikssund og Hillerød, måtte jeg dog holde godt fat i rattet på bilen, her blæser det betydelig mere!
    Dog ingen skade sket herhjemme, udover at æbletræet har knækket en gren - men det klarer vi nok lige smiley smiley

• #33   29. okt 2017 Her blæste det rimelig kraftig i aftes, så det larmede med susen og hylen fra døren ud til haven. Men der er nu ikke sket nogen skade af nogen art. Og på gåturen med Ozzy så jeg heller intet der var blæst væk eller i stykker.

Århusområdet er vist et ret godt sted at bo i forhold til de der storme, syntes aldrig der sker det vilde. Der hvor vi boede før oplevede vi et par gage at miste et par tagsten, og havde et hegn der væltede ( men det var også pilråddent) .

• #34   29. okt 2017 Vi er så heldige, at vores hus næsten altid ligger i læ. Men der er andre her på gaden, der ikke er lige så heldige, og der sker da af og til lidt forskelligt.

• #35   29. okt 2017 så har jeg været i rema.. det hele ser normalt ud.. luften dog en del køligere og friskere smiley

• #36   29. okt 2017 Her er alt som det plejer smiley

Hos min farfar er det dog værre. De er ved at lægge sandsække og lign fordi de tror der kommer oversvømmelse i dag/aften
    - han bor i Jyllinge nord hvor de var slemt ramt af vand efter Bodil.

• #41   29. okt 2017 Vi har haft en solid vind, men vil ikke kalde det storm smiley Den gamle poppel nede ved vejen, er knækket lidt mere end den plejer, bortset fra det, var der kun en enkelt potte der fes rundt på gårdspladsen smiley
    Dog var det fælt irreterende at mit gran lå og blæste rundt i sporene, så Damian og jeg måtte rende og fange det så vi kunne få det bundtet smiley

Og iflg min søster er jeg ansvarlig for at der kom storm, eftersom jeg havde fødselsdag i går smiley Hun har lige haft d 11 oktober og den dag var vi ved at regne væk, så hun har været en rigtig strid madamme i år, hvilket hun fik af vide i kontante vendinger smiley
    Så da vejret paratut skulle vise sig fra sin ikke så gode side i går, måtte jeg fortælle hende at blæsten kun afspejlede mit temperament, mens regnen vist kom fra Ditter som også havde fødselsdag smiley
    Det er ikke første gang der har været storm på min fødselsdag, Bodil landede også d 28 oktober smiley

• #43   29. okt 2017 Færgen var aflyst, så Ingolf nåede aldrig her til øen.
    Det bliver dog en festlig tur med færgen i morgen, hvis ikke det når at blæse af. Heldigvis er hundene vant til at sejle.

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 6 Emner: 8 Svar: 110
    #44   29. okt 2017
    "Det er ikke første gang der har været storm på min fødselsdag, Bodil landede også d 28 oktober "

Jeg ved ikke hvor i landet du bor? Men mener nu først at Bodil ramte i december måned smiley

• #45   29. okt 2017 Det var skam d. 28. oktober

• #46   29. okt 2017 Fejl.. det var Allan. Den første navngivne

• #47   29. okt 2017 Ingolf valgte desværre også at tage noget af betonen med smiley Ser ikke så slemt ud, men vores hus er altså 12 1/2 meter højt og selvfølgelig er det næsten øverst oppe smiley Ellers røg der 3 tagsten mere på den anden side af huset....

Tante: Godt at høre din søster er skyld i det regnvejr den 11 okt. Jeg kunne heller ikke forstå det regnede sådan på MIN fødselsdag smiley

profilbillede
  • #48   30. okt 2017 "Karmen" til min låge til baghaven var blevet rusket så godt og grundigt, at den var gået løs fra husmuren, så lågen stod pivåben. Det er baghaven, der er "huskysikret", som de har hundelem ud til, så det kunne godt være blevet lidt af en katastrofe.
    Men eneste resultat var, at Zeven lå og sov på græsplænen i forhaven istedet for bagved - lige indtil det hele var genetableret hen på eftermiddagen i går smiley

Og så var der væltet et enkelt træ ude i min lille plantage. Men gudskelov ikke ind i hegnet.

Kommentér på:
Stormtråden

Annonce