1.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

program til billedoverførsel fra canon program til billedoverførsel fra canon

... iiih ja...

Jeg skal bruge et program, som man skal have på sin pc for at kunne hente billeder ned fra sit canon camera. Man kan hente det på canon.dk ... men ved ikke hvad jeg skal søge på for at finde det!!

Har det på min egen computer, men ikke på den her.

Er ved at gå amok da jeg har taget billeder jeg gerne vil ha over på computeren, og jeg kan ikek få fat på nogle af mine nørder smiley

håber nogle kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  program til billedoverførsel fra canon
  • #1   28. dec 2006 du behøves da ikke noget program for at ligge dem ned på computeren?

• #2   28. dec 2006 Har du kigget her: http://software.canon-europe.com/

• #5   28. dec 2006 jamen den der side kan jeg også finde .. men kan ikke komme længere .. for jeg ved ikke hvad jeg skal skrive der???

• #6   28. dec 2006 Tess og nick ...

Jo jeg har det på min anden computer... og Nina skulle også hente før at computeren kan slet ikke finde kameraet!

Og fatter bare ikke canon-Kunne godt bare tænke mig et link til det jeg skal downloade... for fatter ikke det hallæj ... ( rimelig pinligt )

• #7   28. dec 2006 Du skal finde modelnavn i dropdown menuen

• #8   28. dec 2006 Hvis du kører med XP, så stopper du bare ledning i måsen på kamera og den anden i pc'en, så læser winblows kameraet som en flytbar enhed, altså en harddisk. Nogen kameraer skal så stå på filoverførsel eller lign, andre skal bare tændes.

Da jeg opdatede det (jeg er ik altid så hurtig, hehe), så droppede jeg helt de der fancy programmer fra kamerafabrikanten. Jeg skal som regel bare have flyttet billeder fra kamera til pc, og det tager længere tid med deres fancy dimser end det gør med stifinder.

• #9   28. dec 2006 *Sonne* - Jeg bruger ikke noget program.. Når jeg sætter mit usb stik i og tænder kameraet popper der send sådan en ting op som spørg hvor jeg vil åbne billederne i? og jeg bruger os canon

• #10   28. dec 2006 jamen jeg har xp .. og computeren kan slet ikke finde kameraet...

men ved at hvos jeg bare fiunder det pis-program - så virker det ...

iiiiih køber snart en kortlæser!!

• #11   28. dec 2006 Mystisk! Så gå ind under denne computer.. Altså sæt stikket i kameraet og computer og så tænd kameraet og hvis der så ikke sker noget så gå ind under denne computer så burde du kunne finde kameraet der índe

• #12   28. dec 2006 Tess og nick ...

JAmen jeg ved ikek hvad der sker, for det er 3 computer jeg er nød til at hente program ned på, for at computeren kan finde kameraet... Men ved godt man ellers bare sal stikke usb'en i og så skulle det køre , men det gør det ikke..

Sidste gang jeg stod her, havde jeg min nørd på msn .. men han er der ski ikke ...

Men hvis jeg bare selv kunne hente det program så virker det .. det fanme noget bøvl

• #13   28. dec 2006 Tees nick -- Det hele er afprøvet ... den AKN ikke finde kameraet før jeg får det der program,,, tro mig .. jeg sad i flere timer sidst ...

uuuh tror jeg har fundet det

• #14   28. dec 2006 Lyder mystisk.. Men held og lykke smiley Hehe

• #15   28. dec 2006 Okay.. du har 3 pc'er?
    Kan nogen af de andre pc'er finde dit kamera på den 'nemme' måde?

Hvis de ikke kan, så er det nok lidt spildt ulejlighed at du henter en masse dillerdaller ned, for enten er dit usb-kabel defekt, eller osse er der bøvl med kameraet.. som f.ex. stikket i selve kamera.
    Det har jeg nemlig prøvet med et lille Olympus. Pludselig ville pc'en ikke genkende det, der skete bare MINUS. Købte et nyt kabel, og stadig keine effekt. Så købte jeg en kortlæser og har måtte læse billederne ind af den vej.

• #16   28. dec 2006 Nej den ene er min , dem anden er en hjemme ved de gamle .. den 3 var nina ... hvor computeren ikke kunne finde ...

• #17   28. dec 2006 og har prøvet med 3 forskellige kabler - og de virker jo til de andre kameraere...

så skal bare have det program... for så virker det. 7-9-13

Det har det jo i hvertfald gjort de andre gange....

det er fanme noget værre bøvl

• #18   28. dec 2006 iiiiiih mekanik!!!!
    Det kan jeg bare ikek sammen med! - tror jeg skal igang med mit analoge spejlrefleks ;-P

• #19   28. dec 2006 Jeg ville nok ik blive forbløffet hvis et program ikke hjalp nogen ting.. sorry.. but been there done that.. and got the tshirt.

• #20   28. dec 2006 nææ men det har jo hjulpet de andre to gange ..

Kommentér på:
program til billedoverførsel fra canon

Annonce