592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

At finde rundt på forummet? At finde rundt på forummet?

Hey Boys and Girls

Hjælp mig lige, jeg er til daglig "it nørd" så det huer mig ikke at skulle ty til hjælp ?? Men jeg er løbet vild herinde - bruger kun mobilen aldrig pc, og har forsøgt med appen, men det gjorde kun ondt værer. Og flere funktioner er desværre ikke i appen, så er på via browser på mobil smiley

Når jeg i menuen vælger "forum" så kommer jeg fint til en liste med enten sidste emner eller sidste svar, men når jeg så har læst en tråd igennem så er den der stadig, hvordan jeg jeg se nyeste besvaret tråde jeg ikke har læst? Og når jeg har været inde i en tråd og senere kommer tilbage og der så er nye besvarelser, hvordan får jeg den så til at hoppe automatisk til første ulæste indlæg ?

På forhånd tak smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At finde rundt på forummet?
  • #1   2. nov 2017 Det tror jeg ikke du kan, for så ville du jo skulle se alle tråde fra da Hundegalleri startede, og det er bedst kun at blive ved de nyeste tråde smiley

• #2   2. nov 2017 Det gør man jo allerede på langt de fleste forumsplatforme, så er ulæste tråde bare fra indmeldelses datoen, og man kan markere alle som læste, men hvordan finder man så ud af om der er nye emner og hvordan undgår man at læse gamle / lange tråde fra ende til anden flere gange? Hvilket system har I andre aktive brugere? smiley

• #3   2. nov 2017 Så smart er HG vist ikke - Du kan følge en tråd, hvis du ønsker notifikationer om nyeste svar, haha.

• #4   2. nov 2017 Hov det gik lige op for mig mobil smileys ikke kommer med, beklager smiley

• #5   2. nov 2017 De nyeste emner er øverst i "Seneste emner" de aktive emner er øverst i "seneste svar"

Dette er ikke et forum som de andre smiley

• #6   2. nov 2017 Alexandroia #3 (quote findes vidst heller ikke), tak - det kunne blive mange nontifikationer smiley

Men tak for jeres hurtige svar smiley

• #7   2. nov 2017 #5 jeg er godt klar over forummet bygger på en anden platform end de typiske, men derfor kunne funktionerne jo godt være bygget ind, for overskuelighedens skyld smiley

Har fundet din fuktion, det er bare svært at holde rede på hvad som er læst og hvad som har nye svar og så komme ned til de nye svar smiley

Men mange tak for jeres hurtige svar, jeg må følge med så godt som muligt smiley

• #8   2. nov 2017 Jeg tror de fleste trykker "følg", hvis man ønsker at følge med i emnet. Så får man en notifikation når der sker noget nyt i tråden, og når man trykker ind på tråden gennem notifikationen, kommer man automatisk ned til nyeste svar/der hvor man er kommet til i tråden. Ihvertfald hvis man bruger appen, jeg ved ikke hvordan det fungerer på mobilbrowseren smiley

Kommentér på:
At finde rundt på forummet?

Annonce