{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.054 visninger | Oprettet:

Julegave fra arbejdet {{forumTopicSubject}}

Åha, vi skal åbenbart selv vælge julegave fra arbejdet i år. smiley
Jeg synes det er hyggeligere når de finder på noget til os.

Har det helt skidt med at det eneste, af de 5 valgmuligheder, der ville blive brugt herhjemme er det dyreste - og det er møgdyrt.

Men....
- Hvidt damask sengetøj er bare ikke et hit med 3 hunde og en kat, der sover i sengen. Desuden har vi forskellige størrelser dyner herhjemme og sættet findes ikke til min dyne.
- Høretelefoner bruger jeg ikke, da jeg får migræne af trykket, selvom det kun er let tryk.
- Champagne og 4 glas siger mig absolut intet.
- En bluetooth højttaler har vi ikke brug for, da vi har 2 eller 3 i forvejen.

....Til gengæld vil skærebrættet med de 3 knive passe perfekt herhjemme og skærebrættet har vi selv kigget på flere gange (men jeg synes det er noget pebret).

Skal jeg være beskeden og vælge noget jeg nok ikke vil få brugt eller skal jeg gå all in og vælge den store "kokkepakke"?

Jeg er oprigtigt i tvivl, for jeg vil ikke virke grådig.
Hvad havde I gjort?

Hilfe bitte....!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegave fra arbejdet
Kommentér på:
Julegave fra arbejdet

Annonce