{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ang. tænder
  • #1   9. jan 2007 Min havde det oxo.. Dyrlægen vil helst ikke gøre noget før hunden fylder 7 mdr, men der skaaaal du så også gør noget.. Indtil da må du give gulerødder og andet godt at gnave i

• #2   9. jan 2007 Vær opmærksom på at det er arveligt.. hvis du gerne vil avle senere er det bedst at lade det gå over af sig selv, medmindre de er skæve.. så er det bedst at gøre noget m det samme (og ikke avle)..

• #3   9. jan 2007 Jeg havde fået dem fjernet.. er hvalpetænderne løse??

• #4   9. jan 2007 Har også en hund der havde samme problem så vi gik til dr. dyr og fik dem fjernet, da var hun 5 mdr.

• #5   9. jan 2007 Effie gennemgik i fredags en stor operation da hendes 2 hjørnetænder i undermunden sad sådan.

Når de 2 hjørnetænder sidder på en sådan måde, går de bagom kæben hvor de skal foran. Det vil sige hunden faktisk kan (og det gjorde Effie så) støde sine tænder op i ganen hver gang den lukker munden. Smertefuldt og til stor gene.............

Det ER arveligt, så skulle der i baghovedet havde været en lille drøm om et enkelt kuld, ja så er det helt ude af verden nu. Hun vil blive steriliseret når hun er klar, så kan vi i det mindste forebygge sygdomme senere i hendes liv.

Effie er 5 mdr, og ud fra hvad min dyrlæge sagde, skulle sådan noget ordnes hurtigst muligt !

• #6   9. jan 2007 De to dyrlæger jeg var til sagde begge 7 mdr., og jeg stoler på dem begge. Men Watsons sad også lige, uden at genere biddet.. De faldt også selv ud, og de tilbageværende bisser sidder som de skal...

Men hvis de er skæve, eller generer biddet, så ja, få dem fjernet

• #7   10. jan 2007 plys sidder ikke direkte løse,

- har IKKE tænkt mig at avle på hende...

falder de ikke selv ud,, ?!

hun har ikke tabt alle sine tænder endnu...

• #8   10. jan 2007 Det tror jeg næppe når de nye allerede er kommet så meget frem.......

Jeg ville få det tjekket op ved en dyrlæge. Effie viste overhovedet ikke hun havde problemer, og det var kun da hun skulle have trukket en mælketand ud det blev opdaget.

Tænk hvis den tand ikke skulle hives ud, så ville hun havde gået med smerter og ubehag til hendes næste tjek..........

Kommentér på:
hjælp ang. tænder

Annonce