{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Hvorfor slå hunden?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er på arbejde idag, og der kommer en mand og handler her tit, han har en schæferhund, en tæve som han altid stiller udenfor mens han køber. Idag havde han gjort som sædvanligt og var igang med at handle, da hunden gør oppe på gaden, fordi der går en anden hund forbi. Manden farer op og begynder at råbe og skrige og slå hunden i ansigtet og i maven, og sparke efter den. Jeg løber med det samme op, fordi jeg hører at han råber og kan se ham stå foroverbøjet ind over hunden, og slå sparke og skrige den ind i hovedet. Jeg siger meget højt til ham at det der skal han ikke gøre mens jeg ser på det, for jeg holder meget af dyr, og at der ingen grund er til at bruge vold over for hunden. Jeg er MEGET vred da jeg siger det, og det kan han godt se så han stopper og går med hunden. Jeg råber derefter "mennesker som dig skulle ikke have lov til at have dyr!!" hvorefter han vifter hånden i vejret for at signalere at han er ligeglad.

Bare en lille historie der gjorde mig helt arrig og ked af det.
Hvis han gør det igen mens jeg ser det ringer jeg til politiet og melder ham for dyremishandling. Er det ikke meget fair?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor slå hunden??
Kommentér på:
Hvorfor slå hunden??

Annonce