359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

AAAAAAAAAah lopper AAAAAAAAAah lopper

ØØØØVVVV vi har uindbudte gæster!!! Jeg var på salonen med katten idag til en god gang vask og børst...tror i så ikke de ringer en time senere og siger katten er blevet total barberet, da den er fyldt med lopper...min smukke langhåret mis - pyt med det, det gror jo ud igen...

MEEEEEN

aaaaah vi har lopper. Det er simpelthen for klamt!! Hunden har det selvfølgelig også...det må være hende der har slæbt dem med hjem, for katten går aldrig ud. (Ikke at den ikke må gå ud, den vil bare ikke)

Jeg kan ikke sprøjte hele hjemmet, for jeg har en lille pige på 10mdr. som kravler over alt. Det er jo møj giftigt. Så jeg må nøjes med at give dem det der i nakken og sprøjte deres pels...

ØØØØØV VI HAR LOPPERRRR føj

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AAAAAAAAAah lopper
  • #1   12. jan 2007 Jeg plejer, at vaske Emma først og når hun er tør, så giver jeg hende pipetten i nakken..........næste dag er alle væk ;o)

Pøj pøj med kampen

• #2   12. jan 2007 Når nu du ikke har mulighed for at behandle hjemmet, så ta og sikre dig du bruger et middel der tager larver og æg også - udover de voksende lopper smiley
    Ellers kan man med de ting der kan tåle det som puder og dyner ect. putte det i en plastpose og i fryseren et døgns tid (hvis man ellers har en der er stor nok) - det tager også kræene smiley

• #3   12. jan 2007 tak skal i have *ss* godt med lidt medlidenhed

eeeew jeg kan altså ikke komme over det...mit pæne hjem...lopper?!

hmm Susie vil det sige jeg skal bade dyrene først? Øv, når men hvis det gør det mere effektivt så er det det jeg skal!

Har desværre ikke nogen kæmpe fryser smiley mon jeg kan finde nogen i omgangskredsen der vil have et par lopper på besøg i fryseren ha ha

• #4   12. jan 2007 Så har katten været i bad...den var ikke glad smiley skal lige samle krafter før jeg begiver mig ud i Tara...hun er jo lidt stærk og ikke glad for bruseren...

Ved godt det ikke er lus, men jeg føler det klør ihåret og kribler over det hele

• #5   12. jan 2007 du ved godt at lopper gemmer sig over alt i et hus ikk

• #6   12. jan 2007 Mette...det dyrlægen sagde var, at så længe jeg giver de der dråber i nakken, så vil lopperne ikke være på dyrene. De æg der om noget tid klækker rundt omkring i huset, de har altså ingen sted at hoppe hen og så dør de med det samme.

• #7   12. jan 2007 Skal dyrene være 100% tøre inden jeg drøpper dem? Eller nok hvis det var er helt tøre i nakken? Det tager jo 100år inden de tøre helt...

Kommentér på:
AAAAAAAAAah lopper

Annonce