578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

2. pubertet... 2. pubertet...

Er der noget om snakken ?
Efter Sakki (19mdr.) har været såret og handlingshæmmet i over 1 mdr. er han blevet lidt "døv".
Det minder om alderen, hvor han var 7-9mdr. > gad ikke lystre straks, når han var fri i naturen...Han er dog stadig meget nem indendøre...
Er 2. pubertet blot en skrøne ?
Hvad er jeres erfaring, når hunden er 1½-2 år ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2. pubertet...
  • #1   17. jan 2007 Øv....sorry...den sku ikk ha været i OT..

• #2   17. jan 2007 Plejer man ikke at sige 16 til 22 måneder er den psysiske kønmodning - hvilket kan give nogle problemer ala den tidligere fysiske køsmodning smiley

• #3   17. jan 2007 Katrine > det er jo det jeg ikke ved *S*
    Ville være fint at høre om andres erfaring, så jeg bedre ved hvor jeg står og ka forvente... :o)

• #4   17. jan 2007 Osse fordi jeg ikke mærkede sidste lømmelalder, som værende et stort problem...kuns lidt døvhed...

• #5   17. jan 2007 Jeg husker at vi havde en oversigt over de udviklingsperioder hunden går igennem, som vi brugte da jana var ung - og at vi syntes Jana blev mere selvstændig i den periode. Men hun gav os ikke desideret problemer, ud over mere selektiv hørelse end normalt. Jeg husker, vi snakkede meget med naboen om at denne periode nok ville resulterer i at vores Jana skulle "udfordre" deres 1½ ældre hunhund - men det skete aldrig...
    Men hvor store problemer man får ud af det, (hvis nogen overhovedet) kommer jo an på hvor godt man har gjort forarbejdet i de tidligere udviklingsperioder og hvordan ens hund er (går den efter toppen af poppen - vil der da sikkert bliver problemer...) Men hvis du ikke havde problemer med sakki da han var igennem den første, og du har en go status i hundens øjne, så Tror! jeg ikke du skal være nervøs for denne periode heller. Måske forberede dig på lidt "selektiv døvhed" ja... smiley

• #6   17. jan 2007 Okay Katrine...godt så.. :o)

Kommentér på:
2. pubertet...

Annonce