{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

afleveret til opration..:'( {{forumTopicSubject}}

I det er værer med plys tænder end regnet med.. der er betændelse i hendes to mælke hjørnetænder som ikke vil falde ud og det er så slemt at der skulle gøres nået med det samme derfor kom hun på opperations bordet med det samme.. Det er underligt ikke at have hende med hjemme..
Jeg kan først hente plys kl 16. det bliver en rigtig lang dag.
Dyrelægen sagde at der var forøget chance for at det kunne gå galt pga hendes hjertefejl,, så sidder bare med tlf. lige ved siden af mig..
Håber på det bedste men frygter det værste...
Dyrelægen sagde plys havde været meget stærk med alt dette hun har været igennem, men at hendes krop også vil sige fra på et tidspunkt..
Tiden går bare så langsom.
Mig og plys skulle bare ud og ha tjekket hendes tænder da dyrelægen gerne lige ville se dem en ekstra gang..
Jeg sad med hende da hun fik bedøvelse,, det var hårdt.. Kunne bare mærke i løbet af få min hun blev helt sløv. men lige som dyrelægen skulle til at stikke bed plys dyrelægen.. men der skete heldigvis intet...
Er bare så ked af det.. hvorfor er det lige min lille vuffer blot snart 7 mdr gammel og skal fejle så meget..

Dette fejler hun / har fejlet:
2 x blærerbetændelse
Hul i hjertet
Bidt til blods af loppe og mider -
(dette fandt vi ud af da vi kom hjem med hende og ville vaske hende afsted til dyrelægen)
Og nu hendes tænder!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afleveret til opration..:'(
Kommentér på:
afleveret til opration..:'(

Annonce