{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Har du nogensinde glemt din hund? {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og læser et indlæg om en der har glemt sin hund i haven.

Jeg har engang været ude på tissetur i min baghave, som er en stor dal.
Hunden rendte nede i dalen og jeg stod på toppen og kiggede, da min mobil ringer. Det var manden der ville have jeg skulle gå på nettet og kigge noget for ham.
Jeg går ind og finder det jeg skal og bliver derefter optaget af et eller andet på nettet.

Lidt senere står min nabo i døren og spørger om jeg ikk mangler noget...

Doooh... hvordan kan man glemme sin hund når man er ude at gå med den?

Har i nogensinde glemt jeres hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du nogensinde glemt din hund?
  • #1   19. jan 2007 Janni.. ikke glemt,men har fået taget den forkerte hund med,til træning.. GG

  • #2   19. jan 2007 Vi har da før glemt at få hunden ind til aften ja... smiley
    Sådan når man lige lukker den ud i 10 min. for at tisse af - næste morgen forstår man ikke hvorfor hunden ikke kommer når man står op... Så ligger den uden i haven og snorker smiley


  • #3   19. jan 2007 he he haft glemt frida foran netto...... fordi jeg havde lavet jordes største kup,,,, og havde kærsten i tlf og havde ba total travelt,,,, også fordi jeg havde sæt hende på den anden side af udgang tinget jeg ikke rigtide over jeg havde hende med.... he he ikke før jeg kom forbi koisken der lige tæt på hvor min kammerat bor og ham og frida er ba bong vender og han havde hilst på hende lige ind vi gik i netto.... he he han råbet ha du slogt hund i netto.... pingligt..... så mig tilbag til netto der sad frida lige så pænt og snakket med en lille pige,,,,

  • #4   19. jan 2007 heh...glemte Macho en dag...mere eller mindre. Gik fra ham sådan vel 10 meter, syntes bare der var noget der manglede.

    Det sammen med min gamle hund rocko


  • #5   19. jan 2007 jeg har endnu ikke glemt min udover nogle gange hvor jeg glemmer han gik med på badeværelset men opdager det hurtigt... jeg ved min onkel har været nede og handle og glemt min mormors hund hehe....

    men jeg er en gang blevet ringet op af min veninde som er i kvickly som så spørg mig om jeg også var det... og nææh det var jeg nu ikke og slet ikke i nærheden for jeg lå i min seng... det viser sig så at min kammerat som aftalt er gået en tur med morgan og tager ham med op i lejligheden lige ved siden af kvickly men han glemmer så at lukke sin dør og vupti så var morgan gået i kvickly alene for at lede efter sin mor hehe er sgu glad for min veninde lige var i byen for det er jo ikke mange der tør bevæge sig over til en fremmed hund... ku simpelthen ik la være med at grine da jeg hentede ham og fik hele historien hehe


  • #6   19. jan 2007 næææ.. jeg har aldrig glemt min hund *smil*

    men jeg efterlader nu heller ikk hunden udenfor butikkerne..
    når kaoz engang imellem er med ved bageren bliver han bare dækket af, så jeg KAN ikk glemme ham - han går jo bare med når jeg går ; )


  • #7   19. jan 2007 Har heller ikke glemt mine dyr nogensind trods jeg er en anelse distret, men så sent som i går gik jeg ind til byen små 6 km med en pose tomme flasker og uden pung så der var ikke så meget at handle for.

    Da jeg skulle hjem fra udstillingen i Ballerup kunne jeg ikke finde afkørslen til mototvejen trods den er lige ved siden af, og sådan lå jeg og kørte i ring en lille times tid...

    / Trine


  • #8   19. jan 2007 Jeg har af vanvare taget Zif med i bilen (hun er altid med) da jeg en aften skulle til møde........hovsa.

    En anden gang kom nogle af "hundepigerne" og spurgte hvorfor jeg havde lukket Zif inde i bilen.....øhhhh....jeg havde glemt at få hende med ud efter vi havde været ude at køre...!
    Heldigvis elsker hun bilen.....


  • #9   19. jan 2007 Næææ... tror ikke jeg har glemt hunden nogen steder, men mand, pung, tlf osv glemmer jeg ofte..*gg*..

  • #10   19. jan 2007 jeg glemte vores gamle hund foran tankstationen, boede heldigvis kun 5 minutter derfra, men var først da jeg kom helt hen til hoveddøren at jeg lige opfangede at der manglede noget (jeg var kun 8år)

  • #11   19. jan 2007 da min veninde og jeg var 10 år yngre (øv jeg lyder gammel) der gik vi altid op på tanken, når vi skulle købe slik eller lignende, og for det meste, så havde vi altid deres hunde med der op, og en enkelt gang der glemte vi alt om hundene, da vi skulle hjemad igen, fordi de to fyre, som vi var lidt vilde med stod uden foran tanken så vi skulle jo lige gøre os til:-), men da vi var nået halvvej hjem, kom vi i tanke om hundene, og måtte løbe tilbage efter dem:-), hvor de sad lige så pænt, som da vi stillede dem fra os:-)
    Men dårlig samvittighed det havde vi begge:-)


  • #12   19. jan 2007 Niks...har aldrig glemt min(e) hund(e)...men jeg stiller gerne manden til skue, for det har han skam...

    Han glemte vores gamle schæffer tæve ved den lokale brugs..kom hjem med to bæreposer og læssede ellers veltilfreds varerne ud, da jeg kastede en bemærkning om hvor Amanda var henne?..jo..han fik MEGET travlt og løb hele vejen ned til Brugsen for at hente hende..!. -tror nu ikke hun led nogen nød, for hun har da ofte slentret en tur derned selv hvis lågen stod åben.. hun har sågar været gået en tur til bageren en mandag morgen(nok ik for at hente morgenbrød) desværre var der lukket, men hjem skulle hun da ikke...så jeg ku pænt hente hende når nu jeg alligevel skulle ned og handle senere, for dér lå hun fint foran døren ind til Bagerbutikken...


  • #13   19. jan 2007 Har endnu ikke glemt Nala smiley
    Men nu har jeg jo heller ikke haft hende i flere år som mange andre smiley

    - ENDNU! smiley

    Men håber da ikke jeg glemmer hende :')


Kommentér på:
Har du nogensinde glemt din hund?

Annonce