{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

næ næ næ næ det må du ikkeeeeee {{forumTopicSubject}}

Samme mening = klike på HG?

Og det samme med vennelisten?

Må en HAer ingen venner have?

Må en HAer ingen mening have?

Må en HAer ikke deltage i debatterne?

Jeg kan godt lide at være HAer =) Holde retningslinjerne, hjælpe brugere og sørge for at flertallet er glade (naivt at tro at ALLE kan være glade på samme tid)..

Jeg blev HAer netop pga den måde jeg deltager i debatterne, netop fordi jeg kender og følger retningslinjerne...
- Og så når jeg bliver HAer må jeg ikke længere lave de ting jeg blev udvalt på?

Jeg har venner herinde.. Jeg har været her i 1½ år, så det ville da være sært hvis jeg ikke havde fundet nogen jeg svinger rigtig godt sammen med - Eller hvad?

Efter jeg blev HAer er ALLE på min venneliste rent faktisk min liste over folk der må ALT? ..

Jeg prøver at være fair, og vil voge den påstand at jeg skam også er det..
Dem på min venneliste er ikke hævet over retningslinjerne.. Det er jeg nu heller ikke, hvis nogen skulle være i tvivl...

Jeg tænker før jeg skriver, og står ved - og kan forsvare - mine meninger..
Jeg beder ingen synes det samme, men det er ved Gud da ikke en klike bare fordi NOGEN siger "mener det samme som Nina" ..

Tør snart ikke hverken deltage i forum eller give nogen ret - for når nu jeg er HAer skal jeg sætte et godt eksempel...
- Men... Er det ikke et godt eksempel at være aktiv i forum, følge retningslinjerne og holde en pæn tone?

Jeg giver op.. Jeg ved nu ikke hvad der forventes / forlanges af mig (og de andre HAere)..

xplain plz <- følger med moden på HG og er nu hip ; )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næ næ næ næ det må du ikkeeeeee
  • #1   21. jan 2007 Du kan jo læse den tråd igennem i selv slettede. Der står min mening. Måske den skulle frem i lyset igen ?

• #2   21. jan 2007 Efter jeg blev HAer er ALLE på min venneliste rent faktisk min liste over folk der må ALT? ..

---------------------------------------------------------------

Så skal jeg altså på den liste og de 2andre også, for så er der ingen nisser der kan drille mig eller fjerne mine indlæg smiley

• #3   21. jan 2007 Så kan du lære det kan du *GGGG*

Det gaaas og du ka ta det :o))

• #4   21. jan 2007 ja jonas - jeg ved godt at du mener jeg skal sidde passivt indtil nogen klager eller retningslinjerne bliver brudt..

du kan jo skrive det forslag til admin?

• #5   21. jan 2007 Men seriøst, så skulle i måske tage en snak med admin om at få en HAprofil, ligesom profilen hundegalleri, så er i ude over alt dette her.........

• #6   21. jan 2007 Selvfølgelig må du deltage og jeg synes du håndhæver retningslinjerne fint og korrekt, har ikke oplevet du har misbrugt din position, men tror nu altid der vil sidder folk der har ondt i røvribsene...

• #7   21. jan 2007 rene - dig og dine nisser *GG*
    måske vil en annonym profilos hjælpe, men lige nu er vi 3 HAere.. ikke meget gætteleg over de (hvis det blev lavet) tomme profiler...

• #8   21. jan 2007 Nina - jeg giver dig helt ret (rygklapper banden..)

• #9   21. jan 2007 anna - ja du har nok ret... *suk* jeg bliver bare lidt sært til mode når folk mener jeg misbruger min stilling og forfordeler mine venner...

flere på min liste har været frosset.. den ene har jeg endda selv frosset.. den bruger føler sig nok ikk forfordelt *GG*

• #10   21. jan 2007 Næææ Nina måske ikke så meget gætteleg, men måske folk ville skyde mod profilen, altså istedet for din person....

• #11   21. jan 2007 amalie - ja så skal du sandelig have bedre kiksere end jeg har ; ) den er svær at stikke *GG*

dorthe - jeg er skam også glad for at være med på teamet *smil*
    jeg bliver bare sån lidt.... jamen så lad os da få tingene på bordet !

Og for at afslutte min sang i overskriften "men hvaaaaa måååå viii sååååå?" ; )

• #12   21. jan 2007 Nemt at stille op :

Vi har en dommer (Admin) og en jury (Ha´erne)

Der er en der er blevet anklaget for mord. 3 folk i juryen kender personen der er anklaget. Mon de vil dømme mod den de kender?

• #13   21. jan 2007 Nina - der vil altid være nogen der brokker sig, sådan er det.

Nu har jeg ikke set den tråd Jonas snakker om, så ved ikke helt hvad der er sket her på det sidste.

Men jeg synes faktisk at det kører rigtig godt herinde, ja, jeg kan godt blive lidt frustreret nogle gange når tråde bliver slettet, men det er også det.

Jeg er ved at være så træt af alt den snak om kliker, rygklappere og jeg ved ikke hvad...synes det er for langt ude efterhånden.

Synes du/i klarer den fint nok herinde og har ikke noget at klage over - så fortsæt bare med at gøre hvad du/i gør nu :o)

• #14   21. jan 2007 Nej.

• #15   21. jan 2007 chantell (daniella, ikk?) - det kan du da tro du må.. så længe du ikk overtræder retningslinjerne, hvilket du endnu ikk har gjort =)

rene - man kan jo kun håbe.. men et eller andet sted synes jeg derved en HAer bliver for fjern at gå til... nu ved folk hvem de har med at gøre og så er den ikk længere =)

• #16   21. jan 2007 Som jeg også skrev forleden dag, så bander og svovler jeg jer væk visse dage og har flere gange været mere end tæt på at slette mig *GG*..............

Men på den anden side vil jeg jo heller ikke undvære jer.

Splittet person.....det er mig *LOL*

• #17   21. jan 2007 jonas - *GG* ej det kan du ikk mene...

hvis jeg ikke var så glad for min stilling her - og HG i det hele taget ville jeg gerne bevise det..

Jeg kaaaaan fryse.. hvem skal vi sige der ikk vil se det som en trussel ... SONNE..
    Hende kan jeg fryse lige NU og sige at det synes jeg bare.. Sonne klager.. Og jeg mister min stilling..

Vi HAere er ikke venner med admin.. vi er formidlere for brugernes ønsker og evt tvivlspørgsmål..

• #18   21. jan 2007 I kender min holdning. Gider ikke skrive den igen, når emnet sikkert bliver slettet.

• #19   21. jan 2007 daniela - ja det kan man godt sige =)

når jeg længe nok har hørt på stikpiller om magtmisbrug, forfordeling og kliker føler jeg mig lidt nødsaget til at få det ud af verden.. det gode eksempel jeg nu er ; )

• #20   21. jan 2007 Grubleren: så kald mig dum...kan du ikke lige liste gruppen op, for så vil jeg da fedte for dem, så jeg kan være med i den lukkede indercirkel

• #21   21. jan 2007 Det er vel heller ikke muligt, at få fat i den tråd, som blev oprettet af en ha´er og slettet af en ha´er?

• #22   21. jan 2007 Grubleren: ja, jeg kender dem ikke - så oplys mig...kan man ikke sende en privat besked i det nye system ??

• #23   21. jan 2007 hmmm så er jeg lidt i tvivl om kliken.......for hvis det er personer der var med i den anden tråd, så har flere af dem der været frosset før så vidt jeg husker.......

• #24   21. jan 2007 Rene: uuuhhh, jeg har aldtig været frosset....er man mon så, automatisk med i kliken - tænk hvis man er det og ikke ved det....det vil da være bitter ;O)

• #25   21. jan 2007 Hmm..
    Jeg må være her for lidt.:-) Kender ikke den gruppe.

• #26   21. jan 2007 Stella: skal vi så ikke lave en gruppe...for de uvidende der ikk er med i gruppen ;O)

• #27   21. jan 2007 Grubleren . - Nej, det er ganske smart.. Ups jeg lavede en fejl. Den sletter jeg lige, så er der nok ikke mere i det. Vi kan stadig læse den igennem, men andre kan ikke. Thihi. :s

• #28   21. jan 2007 Nå det er dig Birthe...ja jeg er skisme lidt langsom. Næ - det ville jo lægge dig ret fjernt at underbygge dine påstande, så fred være med dig

• #29   21. jan 2007 Jo, gerne... Hvad skal vi i vores gruppe smiley

• #30   21. jan 2007 Hvem er fornermet ?? kan ikke se nogen - kun nogen der sætter spørgsmålstegn ved om de eksistere...men, hov, det må vi jo ikke - alså have en anden mening end dig, Birthe aka Grubleren

• #31   21. jan 2007 birthe - jeg HADER når folk kommer med beskyldninger de ikke underbygger med facts..

Ligesom jeg beder Jonas om at understøtte sine beskyldninger om forfordeling vil jeg MEGET gerne have det samme fra dig !

• #32   21. jan 2007 Nina - Du kunne starte med at udlevere mig den omtalte tråd. Men det strider vel mod reglementet ?

• #33   21. jan 2007 Stella: aner det ikke...for vi er jo dem der intet ved. Måske vi skal dedikere vores til til at optrævle denne hemlige loge ??

• #34   21. jan 2007 Jonas - jeg er hverken opretter eller sletter af dn omtalte tråd, så JA, det strider mod reglerne at udlevere NOGET SOM HELST slettet til dig !

Birthe - nej jeg gør så sandelig ikke.. HVOR har jeg brudt retningslinjerne??

• #35   21. jan 2007 Birthe - bliver du aldrig træt af at tale om de påståede kliker osv? Jeg tror virkelig nogle gange, at du ser for mange spøgelser.

• #36   21. jan 2007 Hørt Annette

• #37   21. jan 2007 Grubleren . Nej egentlig sjovt at se ... Det må være nemt at være ha´er.. Gør man noget forkert, er det bare at slette det hele.. heh

• #38   21. jan 2007 Nina - Jeg er ligeglad med hvem der slettede den... Bare sjovt at den blev slettet. Du burde læse den igennem, og tage stilling til om det var den rette behandling. Jeg kan jo ikke henvise til noget. Ville ellers gerne strege det ud for dig. Men da jeg absolut ikke regnede med, den blev slettet, har jeg ikke gemt den. Så er det jo lidt svært at komme med noget konkret. At i ikke må udlevere den... Er det ikke lidt at gemme sig bag nogle tykke vægge?

• #39   21. jan 2007 Det må jo være en ha´er med dårlig smag i munden, da der ikke var nogle af brugerne, der gjorde noget forkert.

• #40   21. jan 2007 jonas - spørg admin om du må se de slettede tråde så?

har jeg ikke en gang bedt dig meget pænt om at lade være med at rende efter mig og genere mine handlinger?
    - er dit problem med mig så stort, så gå til admin med det..

• #41   21. jan 2007 A Perfect Circle * Når det nu ikke er Nina der har slettet den, så har det da absolut intet at gøre med at gemme sig

• #42   21. jan 2007 Sjovt du tror alt jeg skriver har noget med dig at gøre...

• #43   21. jan 2007 A Perfect Circle *
    Har du overvejet den mulighed at det err den person der startede tråden der har slettet den....det kan de jo også

• #44   21. jan 2007 Susanne - Ja, ha´erne kan bestemt slette deres egne tråde..

• #45   21. jan 2007 jonas - nej nej.. jeg læser skam udelukkende det det sår "nina" foran...

• #46   21. jan 2007 ja - men de har jo også ret til at lave en tråd som privet person og slette den som privat person.....det kan du skisme da ikke klandre andre HA'er for eller??

• #47   21. jan 2007 Nina - Ja og i hvilket af det, er jeg efter dig ?

• #48   21. jan 2007 Susanne - Ja, sjovt den blev slettet, efter en bruger klagede over måden, ha´erne skrev på...

• #49   21. jan 2007 jonas - skal jeg virkelig finde dem nu? vil helst ikke lægge PMer herind, det er jo skrevet privat af en grund..

• #50   21. jan 2007 nina. har set dig i en tråd, hvor du truede ...hvor du skulle have observeret istedet.som en HA´er burde, samt holde dig neutral..???.det blev påtalt og du skyndte dig at slette dit indlæg...og da du fik lidt for meget modstand med facts, som du slettede..ja så slettede du bare hele tråden...ville gerne linke, men du slettede desværre...gider ikke uddybe mere,..

• #51   21. jan 2007 A Perfect Circle *
    Så klag til adm i stedet for at køre på Nina for det...helt ærligt

• #52   21. jan 2007 Jeg kører ikke på Nina. Det er hende der søger svar ?

• #53   21. jan 2007 KP - Jeg har INGEN indlæg slettet - men derimod gentaget igen og igen og igeeeeeen hvad jeg hele tiden mente..

en advarsel er ingen trussel.. 2 vidt forskellige ord med vidt forskellige betydninger !

• #54   21. jan 2007 Og tråden blev slettet af opretter af tråden... hvorfor skal jeg have skyld for det?

• #55   21. jan 2007 KP: Helt ærlig, man kan da ikke bare smide en bemærkning som denne og så ikke gide at bakke den op. Hvad indeholdte den tråd som Nina slettede.
    Hvornår har hun truet....den tråd jeg tror du hentyder til, der er der alså delte meninger om... jeg vil kalde det en konstatering, at hvis visse personer forsatte, så ville der ske dette og dette...alså en konstatering og ikke en trudsel

• #56   21. jan 2007 Det er da utrolig så meget man kan være efter hinanden, og lave personlige hetz. Det er ikke mig der fortsætter !?

• #57   21. jan 2007 laila - har dem mistænkt for at prøve at tirre mig til en frysning og derefter skrige magtmisbrug.. men håber ikke det er sandt..

• #58   21. jan 2007 nina, så siger vi det...smil..
    tror godt du ved hvilken tråd jeg ref. til...
    og da der var mange der mente det var en trussel, ja så blev den slettet..opretter var dig...

• #59   21. jan 2007 Igen, fordi man synes det ikke kører optimalt, kører man personlige hetz, og er ude på ballade. Christ.

• #60   21. jan 2007 Hold da fest der er sket noget på HG i dag........man smutter lige i byen til flæskesteg med hele svinerriet og vupti........HG har fået omrokering til den store guldmedalje............men så kigger man lige denne tråd og puuuha....blev helt lettet...........alt er ved det gamle.........der tales stadig om slette tråde og kliker.

Mon ikke vi kunne søge tilladelse til, at der godt måtte komme en list med den klike ?..........jeg ville enormt gerne se den ;o))

• #61   21. jan 2007 KP - Har JEG oprettet en tråd om, om man må oprette en pit når man bor i Sverige?
    Aj, nu husker du vist knap så godt..

• #62   21. jan 2007 Nina: Har prøvet at finde hoved og hale i denne tråd! Hvor vil du hen med den?

• #63   21. jan 2007 jeg husker dele fra listen...

Nina
    MGP
    Susanne

der var nogle flere... men kan ikk huske de andre

• #64   21. jan 2007 KP: du er da vist ikke helt vågen

• #65   21. jan 2007 villy - oprindeligt.... Hvad forventer brugerne af HAerne...

• #66   21. jan 2007 grubleren: jeg er temmelig ligeglad...smil..
    de kan da bare fryse mig, hvis de lyster...hvis man ikke engang kan sige sin mening i et åbent forum, sjovt nok at hvis man ikke lige er enig, ja så bliver der skudt skarpt...
    men jeg kan tage det ... ligesom du...

• #67   21. jan 2007 og hvad er det for noget med folk tror at de bliver frosset for at have en anden mening?

• #68   21. jan 2007 Dorthe - Kan du udlevere den tråd jeg omtaler ?

• #69   21. jan 2007 Nina: Er helt sikker på at alle forventer en fair behandling, men må nok sige før jeg tog en pause, var det så som så med det, der blev kørt personlige hetz mod en enkelt brugere, så personen slettede sig selv. Selv derefter så man personer hentyde til den enkelte

• #70   21. jan 2007 nina: synes bare du bør holde dig mere neutral i tråde..dvs. ikke tage parti...nogle kalder det trussel, andre kalder det at oplyse...vi bliver aldrig enige...
    jeg er bare ikke tilhænger af dig...men lad os være enige om at være uenige...

• #71   21. jan 2007 HVAD !!!!! Birthe...........vil du venligst uddybe ?
    Sidst jeg skrev i et indlæg hvor du var med/havde oprettet var så sent som idag........hundeskove...........og så vidt jeg mindes, så var jeg helt enig med dig............forsøger for så vidt ikke at debatere med dig...........har faktisk valgt at ignorer................lige indtil nu!

• #72   21. jan 2007 Birthe - Du skal passe på med at skrive sådan noget... Alle tror jo det er dem, du hentyder til. Lol

• #73   21. jan 2007 jeg vælger hermed at gå ud af min tråd.. det har intet med det oprindelige spørgsmål at gøre, så det kan i vel godt klare alene...

hopper i en anden tråd og gør mig mere populær der =)

• #74   21. jan 2007 Birthe: prøv lige at se forskellen...der er ingen der køre på din person i den trå, men på din holdning og det er jo lige nettop det du efterlyser, at der skal være plads til at folk har forskellige meninger

• #75   21. jan 2007 Dorthe - Jo, du kan nemlig finde den. En ligende tråd som denne. Også oprettet af en ha´er

• #76   21. jan 2007 Helt ærlig Birthe - bliver du aldrig træt af den martyr rolle du altid tager på dig...det er faktisk ret trættende

• #77   21. jan 2007 åhhh ja nu kom jeg lige i tanke om tråden "nærtagenhed"..............skal da gerne slette mit indlæg birthe...........så jeg ikke deltager i dine tråde

• #78   21. jan 2007 Nej, og hvorfor mon den ikke skal frem igen.............

• #79   21. jan 2007 lige et sidste...

Jonas - INGEN INGEN INGEN slettede tråde henter vi frem til NOGEN brugere !

Er det MEGET svært at forstå?

• #80   21. jan 2007 nina: trist at man bare skal hakkes på fordi man ikke er enig med flokken...birthe siger sine uforbeholdte meninger ligesom de få andre der tør..nææ herinde er det meget nemmere at tale folk efter munden, for så bliver man da ikke uvenner med nogen...

• #81   21. jan 2007 A Perfect Circle *

Fordi den er slettet - hvor svært kan det være at fatte...helt ærlig du klynger dig til den tråd, som kunne den redde dit liv

• #82   21. jan 2007 Grubleren - Det er okay når man er ha´er, så må man godt være nedværdigende .. Men går det den anden vej, neeeeeej så er det personlig hetz, frysningsgrundlag og sletningsgrundlag..

• #83   21. jan 2007 Nej, bare sjovt den skulle slettes. da ingen af brugerne overtrådte reglerne. Men skete der nogle frysninger? nej, det mener jeg ikke. Haha keep up the good work !

• #84   21. jan 2007 ingen skal fandme bestemme om jeg skal være her..!!! er tit uenig med folks meninger, men er det en begrundelse for at jeg ikke skal være her? så drop de spydige bemærkninger såsom: hvad laver du så her? eller tag og skrid...blah..blah...jeg er her når det passer mig. ved mindre jeg bliver frosset for at sige mine meninger..

• #85   21. jan 2007 Burde man ikke også kunne se forskel på provokation og spørgsmål ?

• #86   21. jan 2007 Birthe - Tror det er en provokation, at være velformulerende...

• #87   21. jan 2007 Ved du hvad Birthe..............jeg er SÅ træt af at høre dig beklage dig...........uha...alle er efter birthe......alle hakker på birthe.....alle kører personlig på birthe...........du har altid en underlig mani med at spille martyr...........vi skal altid høre på, at man ikke må sige sin mening for så kommer kliken på nakken.............men det mest underlige er, at det konstant er dig, som kommer i klinch med, jeg ved ikke hvor mange herinde.............fatter ikke, at du gider være her, hvis det er så forfærdeligt................og en sidste bemærkning...........jeg kommer fint ud af det med alle herinde og jeg er ikke typen der bærer nag, men du får altså det værste frem i folk.............sorry..........men nu fik du min uforbeholden mening....take it or leave it!

• #88   21. jan 2007 dorthe: mener du det er ok at komme med så spydige bemærkninger til folk?...alle er vel velkomne da det er et åbent forum ikke?
    efter min menig burde HAérne forholde sig neutrale iog observere i heftige debatter og ikke true med at fryse folk..

• #89   21. jan 2007 Birthe - jeg kender dig ikke personligt, og jeg synes da heller ikke du skal slette dig, det er op til den enkelte person om de vil være her eller ej.

Når det så er sagt, så må jeg så også sige, at jeg desværre har set flere tråde du har deltaget i, hvor du er så negativ.
    Og det forstår jeg ikke? Har tit set dig lige hoppe forbi med en negativ kommentar, og jeg har undret mig over hvorfor??

Jeg oprettede for noget tid siden en tråd vedr. nogle hvalpe der var blevet reddet fra at blive skudt, og straks, så kom du ind med løftede pegefingre fordi jeg havde linket til en hjemmeside og en bemærkning om, at "ja folk skider på loven og regler - der er nogen der bliver slettet for at linke videre og så er der nogen der ikke gør".

Hva skulle det til for? Kan ikke se hvad der gik af dig, fordi jeg havde linket til en privat hjemmeside med nogle billeder af nogle hundehvalpe der var blevet reddet.

Og det er så bare ét eksempel....

Forstår bare ikke den negative tone hele tiden...men sådan er det vel bare.

• #90   21. jan 2007 Hooold da op en diskution.

Nå men jeg vil da gerne give mit synspunkt med:
    Jeg vil ikke tage nogens parti, men tilslutte mig at jeg syntes HA´erne skal have en profil til privat brug og en til HA´er arbejde. Dette tror jeg vil lette mange problemer.

Det jeg ser som det store problem her, er at mange ikke fæler sig ligeværdige med HA´ere og de som er på deres venneliste.
    Dette mener jeg også selv at have oplevet, dog ikke med disse som deltager i denne tråd.
    Det ER aætså et problem at folk ved hvem HA´erne kender privat og hvem de omgåes... eller evt. er kærester med.

Noget jeg "savner" meget på HG er at folk fryses istedetfor at tråde slettes.
    Da jeg i sin tid startede med at komme på dette fora blev folk slettet for at komme med stødende bemærkninger... derved kunne evt. godt og informative tråde køre videre uden den frosnes tilstedeværelse.
    Man kunne også med egne øjne se hvad personen blev slettet for og derved følte folk sig ikke uretfærdiggjort.

Så min holdning er: Vi skal alle være ligeværdige!

• #91   21. jan 2007 Annette: det er sagen i en nøddeskal

• #92   21. jan 2007 Ej jeg mener selvfølgelig at de blev frosset for stødende bemærkninger og ikke slettet

• #93   21. jan 2007 Eller tråden bare blokkeres, så der ikke kan skrives mere i den, men folk kan stadig læse den

• #94   21. jan 2007 jannipigen: så skal man vel også kunne fryse HAérne...
    og hvad er stødende bemærkninger? vi opfatter jo alle forskelligt..ser da tit folk få stødende bemærkninger, fordi de ytre sig....

• #95   21. jan 2007 Men Birthe, kunne du så måske ikke have sagt det på en lidt anden måde?

Det er ikke min skyld at du engang for længe siden blev frosset for det, så kunne du jo have kontaktet ha'erne hvis du var så utilfreds med at jeg havde linket i min tråd.

Nogle gange synes jeg, at du lader dine frustrationer gå ud over de forkerte mennesker.

• #96   21. jan 2007 Muligt at du ikke har.............men jeg er jo godt placeret på din hadeliste, da jeg efter dit udsagn er en del af kliken........det jeg skrev før er ikke en hån...........det er min mening...........

• #97   21. jan 2007 er trådens opretter smuttet?..
    kan nu se et indlæg der klart har overskredet min grænse...hvis den havde været til mig, jaaa..
    hvorfor bliver denne person så ikke frosset??
    fandme sært..

• #98   21. jan 2007 K P - Bare rolig, tråden bliver slettet senere, og så er det glemt.. smiley

• #99   21. jan 2007 KP hvilken person??

• #100   21. jan 2007 A Perfect Circle *
    så husk at kopiere den, denne gang, så du ikke skal bruge en halv tråd til at efterlyse den i

• #101   21. jan 2007 KP: Vi er nød til at acceptere at der findes en "ordensmagt"
    Sådan er det også IRL. Nogen må bedømme når tingene er for meget og så længe de kan forsvare deres handlinger udfra de retingslinjer der er udstukket, må det jo være ok.
    Jeg er hverken enig eller uenig i de ting der bliver skrevet, men jeg syntes at man er nød til at se mere nuanceret på det hele.
    Det er jo ikke bare sort/hvid.
    Hvis der ingen regler findes på HG vil det støde en masse brugere væk og kun "den hårde kerne" vil være tilbage. Dem der gider at høre på et grimt sprog og dem som bruger hele deres dag på at debatere, fordi de har en holdning der ikke kan rykkes ved.

En diskution er jo først en diskution når vi lytter til hinanden!

Jeg har ofte på fornemmelsen at ingen rigtig læser det man skriver, fordi de er SÅ opsat på at få DERES mening igennem.

Tænk sig om man skulle ændre holdning til noget?

• #102   21. jan 2007 jeg er så træt af at man ikke må sige sin mening..er sgu blevet bedt flere gange om at skride, enda en, har lovet mig tæsk...tror vidst ikke personen vidste hvem hun skrev til....alt dette for at sige sin mening?
    sært..

• #103   21. jan 2007 Susanne - Er ikke interesseret i denne tråd. Den anden havde mere på sig.

• #104   21. jan 2007 janni pigen: kan godt følge dig..synes baredet er skod, at haérne kan tillade sig at være spydige og true..eller kald det hvad man vil...

perfect: ja og så kommer der en ny..haha

susanne: hvis du ikke har lagt mærke til det har jeg ignoreret dig, da vi intet har at tale om..

birthe: min dybeste respekt fordi du siger hvad du mener!!

• #105   21. jan 2007 Grubleren: du få da det værste frem i en hel del mennesker og så hedder de folk...der blev ikke skrevet i alle, vel

• #106   21. jan 2007 Birthe - Ja, jeg kan slet ikke styre mig, når du skriver i de samme tråde .. Du er virkelig såååå slem...

• #107   21. jan 2007 Birthe: Nej det må jeg tilstå du ikke gør, har haft mange hyggelige tråde sammen
    KP: Må så lige forsvare vores HA'er lidt, der er også visse regler der skal overholdes fra deres side

• #108   21. jan 2007 Birthe - sorry snakkede lige i tlf.

Nu citerede jeg heller ikke helt præcist, for kan ikke huske hvordan du skrev det ordret.

Neej, vil ikke sige at du talte grimt til mig i den forstand, men som jeg skrev så blev det bare udtrykt så negativt. Der er jo mange måder at formidle en besked videre på :o)

• #109   21. jan 2007 Birthe..........jeg er 99 % på, at jeg ikke er den eneste........men okay......skal da ikke tale for andre.

• #110   21. jan 2007 sussi: du skal sgu ikke tale for mig...!!
    man kan jo ikke holde af alle, men at en person for det værste frem i dig? så skal der ikke meget til..

• #111   21. jan 2007 Birthe: det er da vist lidt at modificere sandheden lidt

• #112   21. jan 2007 K P.............jooo der skal faktisk meget til...........rigtig meget.........er yderst tålmodig og tolerant........men til en vis grænse.
    Jeg taler nu heller ikke for dig..........nævnte ikke navne ;o)

• #113   21. jan 2007 Dorthe - Så få ham lige til at læse den anden tråd. som var en nøjagtig kopi af denne, igennem også.. Når nu han alligevel er i gang..

• #114   22. jan 2007 Birthe: det er da ellers det du slynger ud, hele tiden...så kom du frisk med beviser på den klike og jeg skal bruge min dyrbare tid på at bevise det andet

• #115   22. jan 2007 perfect: muahaha

• #116   22. jan 2007 Birthe - det er også helt fint at komme med sin ærlige mening - det skal man da!

Men nogle gange skal man også tænke på, at vi sidder ikke overfor hinanden, man kan ikke læse den anden persons mimik og deraf kan der opstå misforståelser.

Jeg må indrømme, at jeg blev irriteret for en kort stund over det indlæg i min tråd dengang, for synes det var en spøjs bemærkning at komme med. Men vidste så ikke, at du var blevet frosset engang for at linke.

• #117   22. jan 2007 sussi: næ men du nævner i procenter og ville bare lige informere om at jeg ikke er din medvind...smil

• #118   22. jan 2007 Birthe: undskyld, jeg glemte at jeg ikke må være uenig med dig...sorry...stik du bare fingerne i ørerne, så bliver der måske lidt mere stille her

• #119   22. jan 2007 grubler: ja nøjagtig det jeg har gjort...gider ikke spilde tid på intetsigende mennesker..

• #120   22. jan 2007 K P........he he.........det er helt fint.........men jeg skrev nu også bare, at jeg var 99 % sikker på, at jeg ikke var den eneste...........ikke at 99 % havde samme mening som mig.............der er stor forskel ;o)

• #121   22. jan 2007 sussi: helt ok...men hvorfor ikke bare tale for sig selv?

• #122   22. jan 2007 Ja, lige præcis. Kan du så ikke også bede ham om at sende den til mig ? Vil gerne strege nogle ting ud i den, hvis det er nødvendigt

• #123   22. jan 2007 annette: er meget enig i det første du skriver, jeg skriver det jeg tænker og føler bliver dog tit nødsaget til at omformulere mig da jeg ved mine udtalelser, vil springe bomber...men en mening er ens og fast for de fleste..
    jeg er en af dem der står ved, og ikke gider pakke for meget ind i vat...smil

• #124   22. jan 2007 Hvad skal jeg glemme ?

• #125   22. jan 2007 jonas: uretfærdighedens lange og seje gang...muahahaha

• #126   22. jan 2007 Susi: Du må gerne tale for mig smiley

• #127   22. jan 2007 Birthe - jamen det vil jeg så gøre, hvis der skulle være noget en anden gang. :o)

KP - Jeg holder da også på, at man siger sin mening, helt sikkert!! Og jeg siger heller ikke, at man skal rende rundt på listefødder når man skriver noget, MEN igen, vi kan ikke se hinanden, og så kan nogle ting godt virke lidt hårdere på skrift end hvis vi stod overfor hinanden.

Jeg kan huske en tråd hvor du deltog (kan ikke lige huske hvad det var om), hvor jeg tænkte "puhha, det var hårde ord". Der var du meget hård og kontant, og du skrev at sådan var du bare. :o)

Og ja vi er alle forskellige, jeg er bare en af dem, der nok lige tæller til ti og så prøver ikke at skrive tingene for hårdt, for ved hvordan det kan misforståes.
    Men tror det er meget godt at lige læse sit indlæg igennem og så omformulere lidt hvis det er FOR hårdt skrevet.

Fik du iøvrigt svar fra pressen vedr din historie?

• #128   22. jan 2007 hvorfor er det nu et problem, hvilke råde folk opretter?
    så længe det står off topic er det vel "lovligt" ?
    man kan vel lade være med at læse dem hvis man ikke gider?

• #129   22. jan 2007 Dorthe - Kan ikke se hvad alder har med sagen at gøre. Du burde sidde med en dårlig smag i munden.

• #130   22. jan 2007 Og det kræver ikke den skarpeste kniv i skuffen, at se jeg ikke er 8 år.

• #131   22. jan 2007 anette: kan ikke gøre for det..smiler.. er nok bare meget kontant af natur...i mine øjne var det reelt, det jeg sagde, måske meget hårdt i nogles ører...men igen, at folk så truer med tæsk?..tror de dik fat i den forkerte...

• #132   22. jan 2007 Dorthe - Jeg kan ikke være en seriøs bruger, fordi min alder står til 8 år ? Hvad er det for en omgang BS ?

• #133   22. jan 2007 A Perfect Circle *

Hvordan kan du regne med at blive taget seriøs, hvid du lyver om din alder

• #134   22. jan 2007 Birthe:
    Hvad er det der starter, når jeg skrive: Susi gerne må tale for mig?

• #135   22. jan 2007 Susanne - Hvordan kan du regne med at blive taget seriøst, når du har et billede af en hund ? Det er da det samme. Det har absolut intet med sagen at gøre. Hvis en 8 årig skrev som mig, skulle jeg da være den første til at tage hatten af.

• #136   22. jan 2007 KP - Det hører så ingen steder henne at komme med trusler...
    Men sådan er det tit når der er en hidsig debat, så bliver der sagt mange ting...men trusler kommer man sgu ingen steder med.

• #137   22. jan 2007 dorthe: husker godt birthes hyggetråde...var bare ny på siden, og kendte ikke systemet godt...men så da at de kun var oprettet i off topic, netop fordi der var så meget omtale ...

• #138   22. jan 2007 Rigtige overskrift ? Omg. Kig trådende igennem bare for en dag !? Og hvad med den her ? Har den en rigtig overskrift ? Den siger jo intet om emnet?

• #139   22. jan 2007 Birthe: Nå ok... Det gør jeg så;-)

• #140   22. jan 2007 Så er det jo godt, dem jeg skriver med kender min alder...

• #141   22. jan 2007 annette: meget enig..!!! alle er velkomne hvis det skulle være...smiler..har ikke hørt fra pressen men har talt med dem flere gange, tor ikke de vil tage den da der har været mange hunde historier , og de kan ikke udgive det hele, som de sagde...tak for din interesse..

• #142   22. jan 2007 Men bIrthe, er du ikke med til at danne klike på et andet forum? En klike mod klikerne på HG?

• #143   22. jan 2007 Der er kun mellem 2-5 kedetråde hver aften i off topic nu smiley

• #144   22. jan 2007 A Perfect Circle *

Det er da min hund - hvad pokker er problemet i det ?? Det er da bedre en end statstue - som intet har med et HUNDE-galleri at gøre. Og dit tågeåge billed, hvorfor er det bedre end et billed af min hund ??

• #145   22. jan 2007 Nå jamen det må du da undskylde... syntes bare det var meget relevant, nu du snakker kliker.

• #146   22. jan 2007 birthe er du på andre forum?.
    kan du ikke skrive hvilke til mig privat..hvis du vil?

• #147   22. jan 2007 Susanne - Der er ikke noget problem. Det jeg prøver at få dig til at forstå.

• #148   22. jan 2007 Helt ærlig Birthe. Hvem siger at jeg er ude på at pisse dig af?
    Jeg har bare set på et andet forum hvordan mange herindefra får tur. Af det jeg vil kalde en klike.
    Om du startede snakken om kliker eller ej har jeg ikke bemærket, men du har dog nævnt det.

Efter at vi har haft et lille opgør her på HG, tror du at jeg altid vil "pisse dig af"
    Det syntes jeg er synd og skam.

• #149   22. jan 2007 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din hund og en god overskrift vil være: “Hvad er min hund værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min hund”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

• #150   22. jan 2007 Jo Birthe K9 er jeg svært glad ved. Der kan jeg gå ind og få afløb for mange ting... også idioter jeg møder herinde.
    Jeg kan dog ikke se hvad K9 har med sagen at gøre... ja det må du undskylde.

Hvis du mener jeg er i en klike, jamen så ok. Jeg snakker med nogle bestemte mennesker der ofte deler min mening... og ofte gør de ikke.

Hvilket pis jeg skal stoppe med har jeg stadig ikke forstået...?
    Mener du at jeg skal stoppe med at skrive i tråden?

• #151   22. jan 2007 KP: virkelig ?? jammen sov godt

• #152   22. jan 2007 Nå jamen det har jeg ikke. Du kan jo skrive over beskedcenter hvis det ikke kommer andre ved.
    Jeg har helt ærligt ingen anelse.

• #153   22. jan 2007 tak grubleren....vi ses nok..

• #154   22. jan 2007 Beanmor G: Birthe har altid været til at komme i kontakt med, første gang jeg mødte hende var i kedetråd, og hvor vi hyggede os, tror kl blev 2 den nat

• #155   22. jan 2007 Vil lige starte med at sige at jeg ikke har læst hele tråden, men kan da fortælle hvad jeg forventer at Haérne.

En Haér skal optretholde de love og regler som der nu engang er på Hg. Ingen person skal have længere snor end andre.

Der burde måske være mulighed for at en Haér kan logge på både som "privatperson" og som Haér.

Kender en som er en form for Haér på en internet- spilleside og der har de simpelthen fået en vagtplan for hvornår de skal være på for at holde øje med at reglerne bliver overholdt og det er også ulønnet. Måske en ide´ at overveje her så Haérne også kan være på Hg som privatperson!!

• #156   22. jan 2007 Beanmor G: Føler faktisk osse mange gange i dag selv efter snart et år, at hun er den hun er, og den eneste der ser mig

• #157   22. jan 2007 Må da også lige indrømme at der har været en del tråde som jeg har fulgt med i hvor man har været efter Birthe ( kan dog ikke lige huske trådene), men engang imellem syntes jeg da nok at Birthe er blevet hakket noget på uden grund.

vi er alle forskellige med forskellige meninger og Birthe er jo bare en som holder fast i sin menging, og det har hun nogle gange måttet bøde for.

Min mening er at vi alle skal have lov til at have hver vores mening og vi må accepterre at der er nogle som ikke deller den. Verden er forskellig og vi er ligeså!

• #158   22. jan 2007 Villy: synes nu ikke jeg har overset dig, når du har deltaget...hmmm, undskyldning herfra hvis du har følt det

• #159   22. jan 2007 Jeg beklager også hvis nogen har følt sig mere eller mindre velkomne.

Jeg synes ofte du er negativ Birthe, men det ved du vist også, og så synes jeg du nogle gange drager forhastede konklusioner. Fx det med kliker, jeg kan virkeligt ikke se hvor der er kliker. Jeg ser mennesker der har samme meninger, ikke nogen kliker.

• #160   22. jan 2007 Birthe har sine meningers mod, og sin helt egen stil når hun skriver (Det har vi andre nok også) Men af grunde som jeg ikke helt kan gennemskue, får hun på puklen igen og igen. Så Birthe, du må endelig blive ved med at skrive herinde.
    Helt ærligt synes jeg, der er nogen her som må have en meget dårlig dømmekraft, når det gælder deres medmennesker.
    Hvordan kan man have antiparti med nogle som man aldrig har mødt.
    Det går over min forstand.

• #161   22. jan 2007 nu skriver jeg med Birthe et andet sted og jeg kan slet ikke forstå i ¨hader¨ hende sådan ?????

hun er faktisk en rigtig sød madam -lol- som man kan have det rigtig sjovt med....

måske i skulle se på det i selv skriver ???

• #162   22. jan 2007 Hader er også et stort ord i min verden smiley

Men skal vi ikke starte med at blive enige om at der blot er nogen ting vi aldrig bliver enige om?

Uhh.. helt ærligt.. jeg gidder ikke hele den her hønsefloks-snak - skal vi ikke snakke om noget interessant for vores hunde istedet??

• #163   22. jan 2007 Susanne L: Nu er jeg ikke længere på HG hver dag, følte der var meget muderkastning. Prøvede så et andet forum, ikke en der er nævnt her i tråden, der er forholdene faktisk de samme. Fandt så en anden gruppe (som ikke snakker hunde) og kom med i den. Der er vi bare så glade for hinandenMøder aldrig et ondt ord, ok vi er så indtil nu 12 kvinder og 1 mand men det er hygge, Men tilbage til dig muligt du ikke har overset mig og muligt, det første var skrevet lidt forkert. men mange overser mineindlæg, og også en her i aften, og måske også en undskyldning til dig fra mig, er sandelig ikke ude på at såre dem der skriver til mig i de indlæg jeg er med i både på godt og skidt, så kan man da se man er med

• #164   22. jan 2007 Jo Birthe - en ting må vi kunne blive enige om - Terriere er nogle dejlige dyr!!

Tæver er selvfølgeligt de bedste og border terriere styrer *LOL*

• #165   22. jan 2007 Vil da lige sige at jeg ikke hader Birthe tværtimod!!
    Birthe var en af den som tog varmt imod mig og som jeg snakkede meget med da jeg oprettede mig herinde, og jeg kan nu mægtig godt lide hende. Blev meget ked ag det da hun slettede sig og kan kun sige at jeg er super tilfreds med at hun er tilbage. Det vil måske være situationer hvor vi ikke er enige, men det er da kun godt for så behøver vi ikke bare at side og nikke til hinanden.

Jeg kan nu godt lide Birthe her på siden (kender hende ikke privat) , og det er så bare det.

• #166   22. jan 2007 Nina Joh da Selvfølgelig skal HA erne også kunne deltage i debatter på lige fod med andre brugere herinde, men de skal ikke ligefrem piske en stemning i vejret og være provokernede velvidende om at de bare kan fryse de brugere som de evt måtte provokere med deres yrtinger, eller for den sags skyld slette tråden.

Det kan godt være svært at se hvis man som debattør overskrider de gældende retningslinjer og det gælder også for HAerne og derfor bør i være medvirkende til at for debatten tilbage i et ordentligt lejde og ikke afspore den som jeg efterhånden har oplevet nogle gange.

/ Trine

• #167   22. jan 2007 trine - jeg har ALDRIG frosset personer der ikke er enige med mig !
    HVORNÅR har jeg pisket en steming op og frosset dem jeg diskuterede med?

• #168   22. jan 2007 He he - synes det er sjovt det med kliker - påstenden om at de eksisterer - og påstanden om at nogle bliver sure over snakken om kliker - om de er med i en eller ej.

• #169   22. jan 2007 Ej jeg synes simpelthen det her er for langt ude.... Jeg kan med sikkerhed sige at jeg ikke er med i nogen klike (sagde jeg som en anden TEENAGER!!!!) Nå men anyways - jeg synes det er meget forargeligt at voksne mennesker går så meget op i "kliker" o.l.
    Jeg synes det er endnu mere forargeligt, at HAérne får så meget på puklen som de gør.... Jeg har selv været efter dem på et tidspunkt - men der var det også nogle andre der sad på posten... Og jeg er blevet klogere, i takt med at Admin er blevet det, og har skiftet nogle af HAérne.
    Hold kæft det må være et utaknemmeligt "job"..... "job"? Næh de får jo ikke noget for det... Så faktisk er det frivilligt... Hvis så mange af jer, mener i kan gøre det bedre, så søg dog hos Admin.... Der er sikkert plads til flere end tre....!!!! Så hvis I er så utilfredse, så gør dog noget ved det selv....

Til HAérne: Jeg synes at I gør et godt og utaknemmeligt arbejde, og synes ikke det kan være rigtigt, at andre skal bestemme hvem I må skrive til og hvornår I må skrive... Jeg er måske heller ikke altid 100% enig i jeres beslutninger, men I kan nu engang ikke gøre alle glade...

Kald mig klikemedlem, rygklapper, fedterøv - kald mig hvad i vil... Jeg tilkendegiver min mening, uanset hvad I kalder mig - og i dette tilfælde er den som skrevet ovenstående....

Og Sussi: Jeg er med på din vogn laaaaangt oppe i tråden... :O)

• #170   22. jan 2007 Nina nu skriver du i dit indlæg må en HAer, og altså ikke din person sådan helt konkret, og jeg svarede heller ikke ud fra lige netop din person men generelt.

Men vil da så lige sige at jeg faktisk har svaret dig i en anden tråd hvor jeg synes du som HAer går langt over stregen og faktisk henter ved til bålet istedet for at forsøge at styre tropperne og dæmpe gemytterne. Faktisk finder jeg din tone direkte nedladende overfor en anden bruger. Men ved du hvad jeg gider ikke længere at beskæftige mig med alle disse intriger eller hvad man skal kalde det. Jeg er her på sitet for at vise mine hunde frem og hygge mig med andre hundemennesker og det vil jeg fremover bruge min tid på.
    Bryder mig bare ikke om den der mentalitet med at man skal kaste sig over andre mennesker og så er jeg faktisk ret ligeglad med om man har ret eller uret for der er intet der i mine øjne berettiger til denne opførsel.

God dag!

• #171   22. jan 2007 Det er meget muligt, at jeg ikke har været en "artig pige" i tråden............men jeg har grænser, som alle andre mennesker.........jeg gider få skudt noget i skoene, som intet har på sig..........jeg gider ikke blive omtalt som en der håner og forfølger andre brugere.........jeg er absolut ikke en type der er sådan...........jeg er her for at hyggesludre om hunde og andet løst og fast..........jeg bruger humoren meget i min dagligdag og elsker et godt grin............MEN..........når jeg får stukket sådan en svada i hovedet, så gider jeg ikke holde min k*** mere:
    ------------------------------------------------------------------

"Skrevet: 21-01-2007 23:11:06

ved du hvad smilende sussi...så læs din venneliste!
    For du er ved gud en af dem, der kan kalde mig hvad du vil, dig sker der ikke noget da!

Jeg er træt af den her hønsegård. Træt af at uanset hvad jeg skriver, så vælter folk ind.....ja sussi og ikke sjældent er du i blandt...og hakker mig ned. Hver ord jeg skriver tillægges noget andet."
    -------------------------------------------------------------------
    Gu har vi da været uenige, men jeg har ALDRIG kaldt personen noget som helst grimt af nogen art............men sådan er det sikkert, at være tilskrevet en klike........så må vi alle tage straffen............kors siger jeg bare

• #172   22. jan 2007 *Lille blub: Jeg synes det er endnu mere forargeligt, at HAérne får så meget på puklen som de gør.... Jeg har selv været efter dem på et tidspunkt - men der var det også nogle andre der sad på posten... Og jeg er blevet klogere, i takt med at Admin er blevet det, og har skiftet nogle af HAérne.
    Vil det sige du nedværdiger de to som ikke længer er HA'er, og så kom Nina så steg HG?
    Lille blub kan sige dig den ene har forladt HG helt så lad dem være......... Og tænk

Kommentér på:
næ næ næ næ det må du ikkeeeeee

Annonce