730 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

For POKKER hvor er det koldt !!! For POKKER hvor er det koldt !!!

Har lige været på tur med vovsen, cam med - vi skulle ned til vandet og tage pics af solnedgangen..

Jeg skal IKKE ned til vandet når det er frostvejr og blæser så meget da !!

Kaoz var en spasser og jordede rundt i vandpytterne (DOH), 2 min efter frøs han jo så - især fordi det er meget svært at høre efter lige PT, og så kommer man jo i snor..

Her sidder jeg så og varmer fingre på kaffen jeg heldigvis havde lavet, pakket ind i et tæppe og gruer over aftenturen.. o0

Her i formiddag var vi ikke på en rigtig tur, der trænede vi lydighed og lineføring, så havde lidt glædet mig til at han skulle ud og strække benene på diget - og jeg skulle tage pics ; )
Nææææ nej, køteren overhører sin moar og gør sig våd, kommer i snor pga ulydighed og fryser af H til, ingen pics og en ulydig hund...

IH hvor er jeg klar til forår !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For POKKER hvor er det koldt !!!
  • #1   22. jan 2007 orv jeg skriver tosset og indviklet.. min hjerne er frossen, bær over med mig *GG*

• #2   22. jan 2007 jaaa det er koldt søde ... har også lige været på tur her inden det blev mørk .. desværre fik jeg ikke cam med smiley

Feike synes også det er koldt manner - han fik sin trøje på og så kørte det bare ! Weeee han synes det var SÅÅÅÅ sjovt, selv om der kun var liiiidit sne, vi håber på mere i morgen smiley

kom der nogle gode bilelder af kaoz m.m ?

• #3   22. jan 2007 eiii ingen pics!!! øøøøøøv

• #4   22. jan 2007 Jeg har lige gået tur med Freja.. vi var på et kæmpe stort område.. da jeg ikke er vild med at slippe hende løøs (hun er ikke mega lydig, eller jo jeg tør bare ikke når jeg er alene).. vi har en flex line på 8 m (mener jeg?).. så løb jeg ALT hvad jeg kunne og Freja med .. Woow man kan bare se át hun nøød det... men self. løber den lille krudtugle hurtiget :).. men når jeg kaldte kom hun.. hehe.. nu er hun rigtig træt og ligger og sover...

det lyder som en kanon tur som i har haft :).... men surt han lige skulle springe i :)...

• #5   22. jan 2007 Jaaa det er bare sk*de koldt..

Kom afsted uden rigtig overtøj til morges fordi jeg havde RET travlt.. *G*.. så jeg har bare frosset..

Da jeg fik fri .. skulle jeg gå sammen med en der har vrøvl med sit knæ så det går ikke så stærkt.. bussen kommer så og hun kører lige foran snotten på os fordi vi var for langsomme.. hun lavede rulle tegn med hænderne .. der fik hun lige fingeren hun kunne se hende den anden ventede.. så jeg måtte vente 20 min udenfor på den næste bus.. For pokker hvor jeg frøøøs.. og fryyyser stadig.. :o( aaargh.. møg dag.. ;o))

• #6   22. jan 2007 Amanda er bare helt vild med sneen , hun tosser også rundt og ruller sig smiley , måske man skulle tage nogle billeder i morgen hvis der stadig er sne *S*

• #7   22. jan 2007 Hvad er det for noget vrøvl jeg skriver.. :o/

der fik hun lige fingeren hun kunne se hende den anden havde ondt i sit knæ og haltede så hurtigt hun kunne bare ikke stærkt nok..

• #8   22. jan 2007 sonne - fik jo slet ingen pics =(

kaoz hører INTET af hvad jeg siger på tiden, så han var bare i snor... fed tur 0o

det er ikke fordi han render væk eller noget, men når han ikk forstår at når moar siger noget, er det sgu NU der skal høres..
    - og med en våd hund der fryser og har glemt ørerne ville jeg ikk slippe ham på diget, det er jo såååå tæt på vandet =/

• #9   22. jan 2007 nina - Fætteren og jeg kommer snart på tur i skoven igen smiley Lissom første tur vi var på... så tager vi kaffe med på termokanden

• #10   22. jan 2007 mia - det lyder som om I har haft en dejlig tur =) min tur var bare røv, og den eneste grund til Kaoz er træt nu er at han har frosset sådan... træls træls

skiilotte - jeg skal "heldigvis" støvsuge nu her når jeg er tøet op, det får man varmen af ; )

Lone - her er ingen sne.. bare hård jord og en dåm hund.. skal vi bytte? *smil*

• #11   22. jan 2007 Sonne - ja DET gider vi, det blæser heller ikk sån i skoven ; )

Nicole - Ja har selv haft hest, i stalden er det kun varmt hvis man arbejder ; )

Beanmor - Frost og blæst med stormstyrke (bor jo ved vandet) er ikke lækkert... ikke spor..

• #12   22. jan 2007 Vi har også lige været ned og lege med Sindy. Det er hun total vild med al det sne. Det er første gang hun oplever sne. (Og det er skønt for Sindy), men hold op jeg må ha støvler på nu, kom kun ned i gymmisko, så jeg har fået blå tær. Og vi har ikke en gang noget varme for de har slukket for det, da de er ved at lave noget i vejen. til kl. 20 siger de. Og så lige i dag. :o)

• #13   22. jan 2007 Nina: Naaj , bedre med noget sne,,,,selv om der ikke er vildt meget smiley

• #14   22. jan 2007 aiiii anne - ja, og så lige idag.. det er bare SÅ svært at få varmen igen, jeg er meeeeeget tæt knyttet til min kaffekop lige nu ; )

du må lave nogle englehop eller noget *GG*

• #15   22. jan 2007 Lone - kom nuuuuuuuu.. kaoz er ikk så slem.. og det er ikke så koldt her.. nej neeeeej.. kom frisk ; )

beanmor - ja det blæste heller ikk i formiddag.. men der var jeg jo heller ikk ved vandet..
    i fomiddag var det bare lækkert !!! men det er jo også en anden gang når man træner fremfor "bare" at gå en tur...

• #16   22. jan 2007 smiley

• #17   22. jan 2007 Nina & Kaoz

Ja jeg må men jeg er fråse fast til stolen ved pcerne :o) Og jeg skulle ellers ud og lave mad :o)

• #18   22. jan 2007 Vi har haft sne her, og vi gik en tur på 6 km, hvor Luna lige smuttet i en kæmpe vandpyt/lille sø og så lige en fræser på et par marker *GG*

Vi skulle hjem fra dyrlægen.. Havde besluttet at gå hele vejen hjem.. ca 14 km, men det var sgi lidt for koldt, så vi gik op og tog toget den sidste bid vej *SS*

Kommentér på:
For POKKER hvor er det koldt !!!

Annonce