{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Nåh hvad laver du så??? =o) {{forumTopicSubject}}

Ja.. altså.. vi interesserer os jo alle sammen for hunde, men jeg synes det kunne være meget sjovt at høre hvad i ellers går op i alle sammen??

Jeg har lige fået det mest yndige lille han marsvin af racen peruaner (langhåret).. med.. er i klar.... STAMTAVLE!! hehehe.. ja det kan man åbenbart =o) Nu forsøger vi at finde en mere, så han har en at hygge sig med..
Ritig hyggelig og sjov interesse og en hel ny verden som åbner sig for en.. det er et kært og sjovt lille dyr.. min nye hobby =o)

(hmmm lidt kryptisk skrevet..)

Hvad har i der hjemme som i går og pusler med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nåh hvad laver du så??? =o)
  • #3   23. jan 2007 jeg har kun mine prinsesser som jeg bruger al min tid på...

men marsvin er kanon søde har selv haft 3 et roset marsvin hun var nu den sødeste..

• #4   23. jan 2007 øv altså.. har lige prøvet at sætte et billede ind af ham i profilen men det viiiirker ikke =o(..

Uha nyt hus... og eget firma... ja i har rigeligt at se til så =o)

• #5   23. jan 2007 mette: ja de er også nuser med alle de ugler hehe =o)

I kan prøve at søge på peruaner på google så kan i se dem både klippet og i fuld pels..
    Min er kun en baby end nu så hans er ikke så lang =o)

• #6   23. jan 2007 Kæresten og jeg har eget firma ... 2 for det ikke skal være løgn ... det ene er transport hovedsageligt kontorartikler det andet engros = ugeblade og sårn ... jeg leger så bartender og tjener med mellemrum ... bare for sjov altså. Ja og så er jeg så gammel at jeg elsker at strikke så det gør jeg så når jeg har fri ... strikker duge *gg*

• #7   23. jan 2007 Jeg render til alt muligt med tøserne, gymnastik og ridning, så jeg dyrker ikke lige andet selv, men håber på selv at begynde at ride når gym. sæsonen er færdig her sidst i marts.

• #8   23. jan 2007 Jeg har "kun" Tjalfe og Fiola (hesten og kan ses her på hestegalleri: http://hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=20682 ) christian arbejder jo når jeg er hjemme og er hjemme, når jeg arbejder, så vi har kun weekenderne.

Jeg havde også engang et marsvin, som hed Chiva - det var sort og meget trofast. Jeg havde lært det at den skulle sige til, når den skulle tisse eller noget andet, så når den skulle, ja så små nappede den mig i halsen og var jeg for længe om at sætte den ned i buret, bed den altså lidt hårdere, men så måtte ham jo bare være hurtig.
    Den løb også bare rundt frit på mit værelse, for den gik selv ind i buret på "toilettet".

Den var SÅ sød og jeg har overvejet at få et marsvin igen. Når msn åbnede køleskabet, pev den helt vildt (déns måde at kalde) eller, når jeg kom hjem fra skole, kaldte den også på mig og var jeg længe om, at komme op på mit værelse, nærmest skreg den på mig.
    En meget sjov lille fætter, med en stor personlighed.

• #9   23. jan 2007 Altså hvor er i aktive ;o)

Linda T: og du strikker simpelthen duge!! det synes jeg er i orden hehe =o)

• #10   23. jan 2007 Alexandra & Klaus H

Jamen tak da :o)

• #11   23. jan 2007 Hold op der er mange fejl, kan I forstå, hvad jeg skriver?

• #12   23. jan 2007 Charlotte: hvor er det bare en smuk hest!!! Jeg har også redet en gang.. lige indtil jeg blev smidt af med 400 kmt. (ja sådan føltes det altså høhø).. så turde jeg ikke det mere.. nu har jeg chihuahua og marsvin hehe...

nåårh!! ja det er bare så kære.. vores lille power dreng er kun 4½ uge, han ved også udmærket godt hvordan man skriger på mad hehe.. de er meget nuser!

• #13   23. jan 2007 Charlotte: OOORRRKK ja da =o)

• #14   23. jan 2007 Linda T: tager det ikke laaaang tid at strikke en hel dug? har set strikkede sweaters, grydelapper, sokker osv. men en hel dug?? ja det kommer selvfølgelig an på hvor stort et bord den skal passe til =o)

• #15   23. jan 2007 Man kan også få rotter med stamtavle *GG* Dog er mine to rotter uden stamtavle :o)
    Ud over rotterne, har jeg to katte og en lille kanin :o)
    Så der er nok at se til.

• #16   23. jan 2007 Alexandra & Klaus H

Strikker dem i alle størrelser og selvfølgelig tager det længere tid at strikke en dug der er 1,20 cm i diameter som det tager at strikke en mellemlægsserviet :o)

• #17   23. jan 2007 Alexandra & Klaus H

Strikker også trøjer, men kun hvis jeg finder noget spændende garn eller en flot opskrift. Der skal være lidt udfordring i det ellers tager det jo kun en uge.*GG*

• #18   23. jan 2007 Anita Æ:.. Rotter med tavle også? haha *S*

hold da op, ja du har nok at se til så med din lille farm =o)

• #19   23. jan 2007 Ja ridning er en faaarlig sport.
    Forige efterår faldt jeg af mindtidligere hest som bukked (skød bagenden op i vejret) og jeg røg ned under hesten og næste bukspring valgte hesten at sætte af ovenpå mig, så jeg brækkede en del ribben.
    I sommers stejlede Fiola og fik overbalnce og landte ovenpå mig (jeg sag jo på ryggen, så faldt med ned) og da hun rejste sig op igem stak min skindebens knogle ud af bukserne og min fod sad omvendt på.

Jeg kommer sldrig til at løbe igen eller gå lange ture og jeg kan heller ikke gå i stiletter med højere høle, end ca. 8 cm. og jeg har bare så mange som er 10 cm. (EEELSKER SKO!)
    Derudover har jeg brækket venstre arm 2 gange og højre 1 gang og min venstre pege- og lillefinger alt sammen ved ridning, så pas på de heste!

• #20   23. jan 2007 Ja det vidste jeg heller ikke at man kunne før jeg oprettede mig på et rotteforum :o)

• #21   23. jan 2007 Linda T: ja det kræver noget tolmodighed!! Har faktisk set en udstilling med en dame som strikkede tøj af hundepels! Så man kunne få vanter eller med lidt tolmodighed, en sweaters lavet af pelsen fra ens egen hund.. det droppede jeg så for det ville tage hele vores hunds levetid at spare pels sammen til en eneklt vante hihi

• #22   23. jan 2007 Charlotte: nej nej nej nej nej....... uha uha uha!!!!!! ikke sige sådan noget med knogle ud af benet.. av av av.. og foden omvendt på!!????
    Puuuuuuha!!!!! ejj hvor skrækkeligt! Det er jo forfærdeligt..

(phhhoouuu.. sshii sshhii shooo..) sådan nogle lyde en kvinde laver når hun føder.. uha uha..

Kommentér på:
Nåh hvad laver du så??? =o)

Annonce