{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Kan man det ? {{forumTopicSubject}}

Faldt over den her artikel på EB, og synes selv at det er nogle ret fede billeder. Så jeg forstår slet ikke hvorfor folk sviner moderen til ?
Jeg synes at billederne er fede, dramatiske, smukke og anderledes, og elsker historien bag dem.
Men jeg har heller ikke børn, så......
Hvad synes du, er billederne vildt frygtelig ?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-svinet-til-for-billeder-af-soen-med-sin-foerste-foedselsdagskage/7071435


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man det ?
  • #2   9. mar 2018 Trine: men er det her så meget anderledes end de mødre der pynter deres poder med nissehue, englefjer, perlekæder, eller fotograferer dem i bar mås ?

  • #3   10. mar 2018 Altså billederne er ikke lige min stil smiley Men at skælde moren ud for dem, kan jeg ikke se en grund til.
    Jeg tænker netop ikke at det er mere anderledes end alle de andre opstillede billeder man ser af børn nu om dage - eneste forskel er jo sådan set bare at "normalen" er at det skal se supernuttet ud, hvor denne mor er helt ovre i den anden grøft.


  • #5   10. mar 2018 ...jeg kan ikke frisige mig for selv at falde i engang imellem -så hellig skal jeg heller ikke være.

    -Men det her er sgu et klasse eksempel på folk der burde gå op i egne unger og liv frem for andres...

    Derudover er jeg dog enig med Trine i at man skal passe på med billeder på nettet...de forsvinder aldrig igen...og især med børn.


  • #8   10. mar 2018 Jeg har flere på min venneliste hvis børn ELSKER at være zombier, de er endda været med som zombier i nogle af de der zombie-løb smiley

    Jeg er selv mor og hånden på hjertet syntes jeg det ser herre fedt ud smiley


  • #9   10. mar 2018 Den bette knægt kan ikke huske det næste år. Kan kan egentlig godt lide historien bag, selvom jeg ikke bryder mig om temaet. Jeg synes faktisk det er værre med pyntedukker og hvalpe med fjerboaer og perlekæder. Drengen har haft en fest med.sin fødselsdagskage, det er det vigtigste for mig.

  • #13   12. mar 2018 Jeg er helt enig i jeres betragtninger omkring det her med lige at overveje, hvad man smider ud på nettet af billeder.
    Når det så er sagt, så ville jeg selv fortrække at have zoombiebilleder liggende, fremfor billeder af mig som 1 årig, iført englevinger og bar mås smiley


  • #14   12. mar 2018 Overvej lige hvor meget de kommende generationer kan komme til at mobbe hinanden med billeder og videoer deres forældre har lagt ud...

  • #15   12. mar 2018 Hvis børn vil mobbe skal de nok finde noget.

  • #16   12. mar 2018 Jeg ved ikke med jer, men jeg har sgu aldrig følt mit stødt over eller ked af de billeder mine forældre har taget af mig som lille. De endte ikke på nettet, nej - men stort set hele min folkeskoleklasse har set de "værste"/mest kiksede/grimme/fjollede billeder, fordi de hang i en stor collage i vores hjem.

    Der blev da peget fingre, grint og sagt ting om det, men helt ærligt - det rørte mig sgu ikke. Jeg følte (og føler) ikke at det var "mig". Det var bare en lille pige. Det kunne ikke gøre mig flov eller ked af det. Og jeg var ellers meget genert, blufærdig og ekstremt nærtagende og overtænkende som barn.

    Hvor mange af jer, har følt jer ramt at noget, der er blevet sagt om jeres baby-/børnebilleder.


  • #17   12. mar 2018 Aldrig! og der var rigtig mange kiksede hahaha. jeg er fra 70'erne..

  • #18   12. mar 2018 CTS: Jeg har det på præcis samme måde, og ja jeg er altså også MEGET blufærdig, og i vores gang hang der altså bla. et billede af mig i BAR RØV på potte. Ja jeg er fra tiden inden folk blev total hys med nøgenhed og total hys med især børn og nøgenhed smiley

    Jeg kan overhovedet ikke blive pinlig berørt over billeder taget af mig som baby eller barn, altså det er jo for pokker ikke nu. Alle de sjove/kiksede/nuttede billeder ens forældre hat taget, og dem de så har hængt op, er jo fordi de elsker en, og fordi de skaber gode minder for dem, og fordi de evt var/er stolte over lige DET øjeblik.

    Hjemme hos min mormor hænger der stadig grimme børnebilleder, og en del mindre heldige billeder af hele familien, og fred være med det.

    Det der billede er da total uskyldigt, hvad farligt skulle der være ved det? Det er da i min optik netop bare fedt at det er anderledes, og ikke som alle de 7 millioner andre baby tuttenut billeder de fleste andre tager smiley


  • #19   12. mar 2018 jeg var total nuttet som baby med flapører smiley

    ørene fik jeg dog opereret ind i 5. klasse pga massiv mobning


    profilbillede
  • #20   12. mar 2018 Jeg er heldigvis opvokset i 70’erne, hvor det ikke var muligt at smide alle mine kiksede babybilleder online smiley
    Tænker at problemet nok er størst, hvis man er berømt/berygtet, og pressen derfor leder efter alt hvad der er muligt at finde på personen, inkl. kiksede babybilleder.


  • #21   13. mar 2018 Er der nogen der ikke har spist en lille smule jord som barn? Og det var da halloween også... Jeg synes at det er fedt fundet på i stedet for at det kun skal være prinsesser og pirater.

  • #22   14. mar 2018 Nana: Helt enig, lidt jord skader sgu ikke smiley

Kommentér på:
Kan man det ?

Annonce