675 visninger
|
Oprettet:
Er det ok {{forumTopicSubject}}
at sige sin ærlige mening her på HG om andres hunde, tænker positivt og ikke mindst negativt uden at blivet S.... til ?????????
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
Jeg kan godt klare lugten i bageriet
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 56
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.137
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 95
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 182 Svar: 1.286
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.895
det jeg bare ikke kan tåle det er når folk kommer med historier som de ikke har belæg for eller kan komme med fakta når de bliver spurt.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 182 Svar: 1.286
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 182 Svar: 1.286
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.356
Frida og Else er bare smukke *S*
p.s Chimp i seng med dig
jeg er sq osse ligeglad hvad andre tænker om min hund, i mine øjne er han den bedste og den smukkeste, pånær når han har leget i mudder
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.356
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
Jeg er selv ret ligeglad med hvad folk mener.. men hører ikke ret tit de ikke bryder mig om dem.. ;o))
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
Er det ok