Storindkøb i Hubertus huset i Ringsted Storindkøb i Hubertus huset i Ringsted
Har været på shopping med min veninde det meste af lørdagen. Startede kl. ni hos Hubertus huset, som har alt i jagt og rideudstyr, men de har også tilbehør til hunde. Det besøg tog i alt 2 timer.
Jeg skulle egentlig "kun" have et par Lacrosse ankel gummistøvler i græslook og det fik jeg også - de er helt vildt fede med fast skridsikker bund og alletiders til udendørs træning. Da der jo var tilbud på lidt af hvert, blev det også til et par støvler med gummi forneden og noget thinsulate lignede på skafte med snører. Hel vildt billigt.
Der var 50% rabat på tøj, så det blev til en lækker vindtæt og til dels regntæt jakke med masser af lommer. Den skal jeg bruge til agility og lydighedstræning.
Derudover købte jeg en Fjällræven (staves) vest med lige så mange lommer. Her bliver broderet både på ryggen og foran mit navn og "Kennel Piccobello". Den når jeg at få inden udstillingen i Odense - ved godt jeg ikke må have den på i ringen, men udenfor er det tilladt.
Det blev en dyr fornøjelse, men nu er jeg også klar til udendørs træningssæsonen som starter i denne her måned.
At jeg så købte alt muligt andet vil jeg ikke trætte jer med - men jeg var godt udkørt da jeg var hjemme lidt over fire, så jeg måtte have en powernap på sofaen, men hundene på maven.
Ha' en god lørdag aften.
Gitte
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Gitte
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
Storindkøb i Hubertus huset i Ringsted