Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP HJÆLP
  • #1   4. feb 2007 uha nej har engang dryppet en smule disel ud i bagagerummet og vi prøvede alt incl. tæpperens og div. rengøring det endte med vi satte en luft frisker ind i bagage rummet om natten og lod den stå åben om dagen det tag nogle uger at få lugten ud så god fornøjelse

• #2   4. feb 2007 vask med swafega, det er noget håndrens til olie, men det virker

• #3   4. feb 2007 Ja eller prøv med Rodalon, det kan fås i matas.

• #4   4. feb 2007 Vask flyverdragten almindeligt evt efter den er luftet igennem. Fiberpelsen er der nok ikke meget liv i mere desværre, med mindre der er et renseri der kan ordne det for dig.
    Inden du blander kemikalier ned i så tænk dig lige om!! Husk at ved at blande kemikalier med hinanden kan der opstå DØDSENSFARLIGE dampe som i løbet af få sekunder/minutter kan give livsvarige lungeskader!
    Jeg er selv mekaniker og "bader" tit i div brændstoffer og andre ting. Eneste jeg gør er at få vasket tøjet og lugten er væk. Kunne aldrig drømme om at stå og lege kemi ingeniør uden at kende effekten af at blande kemikalier, det er mit liv sgu for kostbart til!

Kommentér på:
HJÆLP HJÆLP

Annonce