{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

skide pengemaskiner {{forumTopicSubject}}

jeg måtte i fredags aflive Lilo pga hendes temprament og hendes drive var alt for højt, de fleste der har mødt hende ved at hun kunne være en sød hund. men også rigtig modbydelig,

nu ser jeg til min skræk at der er avlet flere fra de forældre, alle jeg har snakket med som har søskende fra kuldet før,eller samme kuld som Lilo beretter om at der er nogle hmm defekter ved hundene, mest af den agressive form og nu kommer der 7 nye hvalpe fra samme forældre,

hvor er det bare trist at høre,
selv har jeg konfronteret ejeren til tæve som efter 5 min smækkede på, nåede kun at spørge hvordan man kunne avle så heftigt på sin hunhund,

den fik hvalpe i dec 2005, 9 mdr efter i aug. 2006 får den igen og nu er den parret og skal have havlpe om 14 dage igen, der er da at drive rov på sin hunhund er det ikke, hun kan da umuligt nå at komme sig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skide pengemaskiner
  • #1   5. feb 2007 Vanvittigt, men der må jo være penge i det !

  • #2   5. feb 2007 Hold op de har tavlt med at producere hvalpe... De burde have et spark i deres R*..

    Det gør mig ondt at hører det med Lilo....


  • #3   5. feb 2007 Stakkels hundemor :o(

  • #4   5. feb 2007 Sikke onde nogle mennesker kan være smiley

  • #5   5. feb 2007 reese
    jeg har gjort alt for at få Lilo ned på jorden, jeg har gået til adfærdpsykolog med hende, som fra dag et sagde hedes drive var alt for højt, men han ville som jeg gerne tage kampen op og hun gjorde rigtige gode fremskidt, med hensyn til andre hunde, der har aldrig været noget med mennesker,
    jeg var afsted så sent som i tirsdag, hvor han virkelig så fremskidt, hun kunne lege med en puddel, for første gang nogensinde(i den tid vi har haft hende) og så fredag angreb hun pludselige mit plejebarn og tændte fuldstændig af, hun stoppede først da den anden hun var låst inde i et bur hvor jeg stod foran


  • #6   5. feb 2007 kan jo så tilføje at hundemor ikke er helt så venlig selv overfor andre hunde og faderen er der kun vist billeder af

  • #7   5. feb 2007 Karina

    Ja det lyder slemt, der var ikke andet at gøre. Når hun først har angrebet en gang, er der stor sansynlighed for at hun gør det igen.

    Du har taget den rigtige beslutning, også selv om det gør ondt.

    Og føj at avle videre på den kombination, når så mange har adfærdsproblemer.


  • #8   5. feb 2007 reese
    ja okay, på den måde,
    ja så har Lilo aldrig passet ind her,


  • #9   5. feb 2007 reese
    nu var Lilo jo kun en hvalp, så hun var hverken kønsmoden eller noget endnu, men ja som regel kan de ikke med andre efter kønsmodning, dog kunne vores gamle amstaff, med de fleste tæver og hvalpe,
    Lilo havde kun problemer med små hunde og sorte hunde,

    en amstaff dækker fuldt ud det vi forventer og ønsker af en hund, vi ønskede en aktiv hund, som også kunne være familiehund, en der var loyal, modig og ikke blev skræmt ved det mindste, da vi bor på landet og der jo altid foregår en eller anden slags jagt her,
    men Lilo var bare ikke den slags hund,


  • #10   5. feb 2007 hej fuld respekt for dit valg...
    jeg ahr selv haft en amstaff tæve for 2år siden jeg måtte af med, solgte hende til en pige på 26år hvor faren er træner for politihunde på falster...hun havde et driv så stort at det var mig umiligt at komme til live, da jeg er alene med datter og lille luna. så jeg valgte at sælge for hundens skyld og hun har det så godt og bliver brugt så hun er den hund hun ska være for den unge pige... og det er så cool at vide..

    men man tagr jo signe egne valg her i liver og sådan er det og det skal respekteres...


Kommentér på:
skide pengemaskiner

Annonce