21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.198
Retningslinjer for forum.. Retningslinjer for forum..
Ikka mange har læst retningslinjerne, så vil lige gøre jer opmærksom på følgende =)
Sigende overskrifter, tak
2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din hund og en god overskrift vil være: “Hvad er min hund værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min hund”.
Korrekt postning, tak
2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
Forsøg så vidt muligt at poste indlæg i den Forum-kategori, der passer til emnets indhold. Indlæg, som tydeligt er fejlplaceret, vil blive flyttet eller slettet.
Reklamer, reklame for markedsannoncer og markedsannoncer er ikke tilladt i Forum-indlæg og vil derfor blive slettet.
HUSK: Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.
Ingen annoncer, tak
2.5 Annoncer og reklame i Forum
Det er ikke tilladt at annoncere eller reklamere i forumet på HundeGalleri.dk.
HundeGalleri.dk henviser til markedspladsen.
Ligeledes er reklamer for markedsannoncer og hjemmesider ikke tilladt.
I begge tilfælde forbeholder HundeGalleri.dk sig retten til at slette indlæg.
Ved gentagne overtrædelser, vil din konto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din konto blive lukket.
Ingen "hvor er min tråd"-tråde, tak
2.8 Hvis dit indlæg forsvinder
Tjek først at det ikke er blevet lagt i Off Topic gruppen.
Tjek din mail (den du har opgivet herinde). Der ligger i de fleste tilfælde en forklaring på hvorfor dit indlæg er blevet slettet og muligvis en advarsel.
Hvis du ikke tjekker din mail og der ligger en advarsel, risikere du at dine gallerier eller din brugerkonto bliver slettet.
Hvis dette er sket, er det for sent at opdage at man er blevet advaret om det.
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
/ Trine
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.198
Retningslinjer for forum..